Blog

>> EgyébG-MANN🍀 // Alfa GT 3.2 V6 Distinctive // 2012-03-23

Az ígéretnek megfelelően ma sikerült átvenni az autót!!!! :-) Egy igazi álom! Hamar egymásra találunk majd! A következő blog-ban majd összefoglalom az eddig vezető utat. Most inkább lemegyek és megcsodálom még egyszer. :-)) Két hét és a "B" típusú (motor) rendszám is megjön előre, úgy lesz a legszebb. :-)
Ja és az egész családnak tetszik! :-)) (picit a maximalizmus jegyében még egy két apróbb szépészeti beavatkozás hátra van - pl. egy két apróbb kavicsnyom orvoslása, és a belépépésnél összekarcolódott króm betét leápolása a küszöbökön -, de azt már én végzem, örömmel!!! :-))

 
>> EseményGábor145JTD // Alfa 145 JTD // 2012-03-23

2012.03.22. Ujabb két év!és még a sötétítés is maradt:)

 
>> Szervizfobakter // Alfa 164 Super 2.0 V6 Turbo // 2012-03-23

Tegnap kész lett a futómű Szigethy papánál. Szép tétel kerekedett belőle, két komplett lengőkart kellett cserélni, az összes gumis alkatrész rossz volt bennük. Szerencsére egy volt nekem "raktáron" (amit még két éve olcsón sikerült szerezni). A toronycsapágyak lassan olyannyira fogyószeszköznek számítanak, mint a légszűrő, két évet alig bírnak ki :S
Na mindegy, ez ilyen műfaj, a probléma ezzel rendezve egy időre, most megint úgy megy az úton, mint a vasaló :)

>> SzervizJack // Alfa 156 SW 2.0 JTS // 2012-01-28

Karácsony után az autó elkezdett melegen rángatni. Hirtelen gázadásra betorpant, be-be rángatott, majd elkezdett húzni. Mindezt olyan 2-3000 fordulat között, utána kisimult. Orvosolni úgy lehetett, hogy elvettem a gázt, majd finom gázadagolással próbáltam gyorsítani. A probléma elkezdett súlyosbodni: a hiba jelentkezésekor kigyulladt a motor control lámpa, sípolt a műszerfal, hibaüzenet villogás, mindezt már akár hidegen is. Mikor rákezdett, gyújtás le, újraindít: csönd. Minden megy tovább...
Igazából olyan volt a probléma, hogy együtt tudtunk élni: ha nem nyomtam hirtelen gázt, nem kezdett sípolni. :-)
Egyik szabadnapomon kimentem Osziékhoz, hogy olvassuk ki a hibaüzenetet, kíváncsi vagyok mi lehet a rángatás oka. Rém egyszerű volt: 4. henger gyújtótekercs.
Unokatesóm beszerezte és be is szerelte a trafót, s láss csodát, az alfa újra a régi lett! Tetszés szerint nyomkodhatom a gázpedált, nincs sípolás-villogás-rángatás.

>> EgyébSzabeee // Alfa 156 2.0 Twin Spark Blackline // 2012-03-22

Gondoltam, hogy feltöltök egy pár képet :)

 

Nyomásszabályzó és szűrő, amit tesóm Alfettájából bugáztam. :)

 
>> Szervizkrecsi // Alfa 145 1.4 boxer // 2012-03-19

Végre bekerült az új Valeo kuplung szett. Most már még könnyebb benyomni a pedált.
Szett: 35e
Munkadíj: 15e
Kmóra állása: 187059

 
>> EgyébHardy // Alfa 156 1.6 16V // 2012-03-22

Felraktam a nyári felniket. Meg kaptam egy kis agyvérzést, mert a pár hónapja cserélt gumiharangom, -lásd előző blog- amivel 5000 km-t mentem eddig bírta. Illetve nem tudom meddig mert nem tudom mikor ment tönkre, mert nem nézegettem, mivel álmomban se gondoltam volna, hogy ennyit bír. A bilincs mellett körbe megadta magát. Most megint cserélhetem.

 
>> SzervizKrisz156 // Alfa 156 1,8 TS // 2012-03-22

3.éve van nálam a vas születésnapjára átvizsgálva cseréltük a lengéscsillapítókat elöl(monroe original) kutyacsont (TRW) kézifékkötél és váltóolaj. 178745km, várránk egy 2000-es út, és még egy jó pár év.

 
>> SzervizSporter // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2012-03-22

Ma megejtettük az esedékes olaj + szűrők cseréjét Olman Zsoltéknál.
Ezeken kívül cserélni kellett 2 db helyzetjelző és 1 db első index izzót is, (ami persze el is vette az idő nagy részét mivel az első lököst le kellett venni a drága xenon lámpák miatt) valamint kitisztítottuk az EGR-t is, biztos ami biztos :)
Első látogatásom volt ez Zsoltéknál, és azt kell mondjam pozitív benyomást keltettek bennem.