Blog
Motul 8100 X-Cess 5W-40 5L
Mahle-knecht olajszűrő
A hátramenő fém fékcső el volt rohadva, műszaki előtt cserélni kellett.
Színre fújva végre, a fényezők nem kapkodnak...., karbonbevonat az alsó terelő szárnyra kész, 2 óra alatt felszereltem, alakul, már nem sok van hátra:-)







13 év. Ennyit bírt az utólagos kipufogórendszer. Pár hete hozzá kellett már nyúlni egy kis flex segítségével, mert szétrohadt, eltört, és olyan hangokat adott ki a két fém találkozása, hogy megőrültem tőle. A bal oldali részt egyre kevésbé fogta valami, így múlt hétvégén szó szerint lerúgtam a helyéről. Nem ez volt a terv, de végül így sikerült.
Ma délelőtt 10 órára kaptam időpontot a Dinamit kipufogó műhelyébe. Náluk készült 13 éve is, elégedett voltam a munkával, úgyhogy megint hozzájuk mentem. Ugyanazt szerettem volna, mint eddig, annyi módosítássál, hogy az évek során ráuntam az ovális végekre, legyen most valami más. Úgyhogy két dupla vég lett. A munka végeredménye tetszik, kb 6 óra alatt készült el.









Nem teljesen voltam elégedett a gumikkal amit kaptam az autóval. Ezért vettem 4 új papucsot. Ma végre felkerültek! Pirelli Powergy-re került a választás kíváncsi leszek nagyon a teljesítményére!


Szervízkönyv alapján 50 ezer kilóméter volt a gyertyákban. Ezért cserére kerültek! Gyári NGK gyertya került bele újabb 50 ezret mehetek velük. Ha már karbantartás cserére került a kiegyenlítő tartály és a szűrővel ellátott turbóolajzó csavar is!

Nyári szettem nem volt! Viszont sikerült egy Cartárstól nagyon szép felniket venni még dobozban. Egyik kedvenc Giulietta felnim!

Ujra 2 év TÜV, a mérhetetlen opást a xenonnal és az ujra inkontinens balos feltengelyszimmeringel most nem írnám le mert sok lenne a politikailag nem korrekt megnyilvánulás.
Megjött egy újabb rendelés pár olyan aprósággal amit biztosan 10bol 10en lek@ksiznanak...😃 Motorháztető kitamaszto kar rögzítő, ablaktörlő kar anyajanak a fedele stb...😃 illetve jöttek első lengőkarok de azokat majd csak később rakom vers egy gyári Mito ponyva amit a gtan is használok. Korábbi alfakbol tanulva ezeket az apróságokat addig kell pótolni illetve cserélni amíg vannak gyári újak aprópénzért...




Mióta hozzám került az autó szép lassan mindig tűnt el a fagyálló a kiegyenlítő tartályból.
Vezérlés cserénél lehetett látni, hogy szivárgott a vízpumpa. Viszont csere után 2 ezer km után újra lement a szintje a fagyállónak.
Akkor a szívósornál lehetett látni fagyálló nyomokat még, de nem volt egyértelmű, mert nem friss fagyálló volt rajta.
Idővel egyre jobban kiadta magát, a műanyag szívósor, az összesütésnél el volt vetemedve és ott szivárgott időközönként a fagyálló.
Párom intézi mindig a munkahelyén az autó javítását, új szívósor cseréje mellett döntött.
Magneti Marelli szívósor került bele, újra fel lett fagyállózva.
A hűtőfolyadék szivárgás megszűnt, nem kell figyelgetnem olyan gyakran a kiegyenlítő tartály szintjét, mint az utóbbi időbe.
Km óra állása: 206708 km





