Blog
Elkelt. Nem is volt eladó, elégedett voltam vele, nagyon szerettem.
Nagyon extrás, marha erős, keveset fogyasztó kocsi. Meg azért nagyképűség nélkül elég jól sikerült az összkép :D
Az ültetés miatt kicsit macerásabb, de az évek alatt azért ezt megszoktam.
Egy barátom autót keresett, és végül megvette tőlem. Vicces, mert az előző 3 autóm is így kelt el. :D
Hogy mi lesz helyette a munkás, cipekedős, azt nem tudom fixen, vannak gondolataim, valószínű 10év után letérek egy kicsit az olasz autók útjáról :)
Olyan projectben vagyunk, hohgy jó nagy cuccolós verda kell, lehetőleg vonóhoroggal . (Mitsubishi Lancer IX Wagon) Azért látszik itt is,hogy picit ritkább autót keresgépek, nem egy passatot....
4hónapot volt meg és 2300km-t tettem meg vele.
update: Lancer lett.



Kristóféknak köszönöm a frankó videót. A 156 után a GT is sorra került.
https://youtube.com/watch?v=EBfdGhZiQt0&feature=share&si=EMSIkaIECMiOmarE6JChQQ

Meglett mostmár ténylegesen a beázás helye. Gumi tömítés vége alatt az eredeti tömítés megrepedezett. Átlátszó tömítővel javítva.










Felraktam a téli kerekeket.
Óra állás: 152951Km
Nyári gumikban: 15564km (2szezont futott)
A téli kerekekben ismeretlen, nálam idáig 10387Km (2szezont futott)
Korábban felfedeztem olajszivárgást, úgy tűnik, hogy a vákumkamrát, és az EGR hűtőházat összekötő csó a ludas. Alapból egy nagyon lágy gumicső volt ott mindenféle rögzítés nélkül, ezt lehúzva olaj folyott ki belőle. Ebben sem vagyok biztos, hogy normális, de kicseréltem egy sokkal masszívabb gumicsőre, egyenlőre ezt a vákumkamránál egy aba bilincsel rögzítettem is, és lepucoltam féktisztítóval a környéket, ha újra folyna, lássam honnan.
Közben felfedeztem a TCT váltó szűrőjét, gondoltam akkor ezt is kipucolom, de megbontva kristálytiszta olaj folyt belőle. Igy az összes olajat le sem engedtem, és a szűrőt sem vettem le takarításra. Így is kb. fél liter olajat töltöttem utánna.


Nyár végén kezdett rendetlenkedni az akksim, valószínűleg a telet már nem élte volna túl, ezért vettem egy újat.
Az autó Start&Stop rendszerét soha nem használtam, mert szerintem nem tesz jót a motornak és a turbónak sem. Már évekkel ezelőtt szoftveresen kikapcsoltam, ezért az új akksi nem Start&Stop lett.

Az elpukkant vízcsövet gyári újban nem sikerült beszerezni (több hetet kellett volna várni rá), ezért egy bontott került beépítésre. A csövet testvérem szerezte be, a Vecsési Alfa Bontóból, nagyon barátságos áron.
A furcsa, hogy az eredeti (elpukkant) cső nem gumiból, hanem műanyagból volt. Az "új", bontott viszont teljes egészében gumicső.











