Blog
A gyári se volt nagyon rossz bőrben, amíg felújítom, addig kapott után gyártottat. Mindkét képen az új van már rajta, csere 1 perc.


Rendeltem de nem lett jó, második se tökéletesen.. de alakítottam rajta
A belevaló beszerzése folyamatban 21mm kell, 19mm küldtek
0025340_TED (19mm ez nem jó bele, csak igazítva)



Kopogott valami nem jöttem rá pontosan mi az, stabilizátor szilent a ludas, folyt. köv.
Kissé elmaradtam a dolgokkal, így csak nagyjából írom le, mi mikor volt és miért.
Nem indult rendesen, vezérműtengely jeladó csere
Egyenetlen motorjárás: gyertya csere
Egyenetlen motorjárás: vezérlés csere
Egyenetlen motorjárás: első két lambda szonda csere
Egyenetlen motorjárás: vezérműtengely jeladó csere
Egyenetlen motorjárás...
A gumicső ki volt repedve, ezért rendeltem egy újat a fiatalkatrészekről. Kitisztítottam a légtömegmérőt, a folytószelepet és a PCV -t is.



Áttértem a 16"-ra. Regóta lamentáltam ezen. Mindenféle méréseket, próbákat végeztem. Az autót az előző tulaj ültette, ennek is néha örülök, néha nem. A nagy kerék (225/45r17 8" et35, 21.3kg vs. 205/55r16 6" et41 17.6kg), ami nekem van nehéz, a lengéscsillapitó nem bírja, jó 10%-ot veszít a méres alapján. Kaptam egy szett levetett gumit, amit még tavaly 2x is kipróbáltam a Bükkben meg a kedvenc dombokon, fogja az is frankón (ki is végeztem az elsőket a legnagyobb meglepetésemre, 1mm / túra, főleg a belső élen lehet ott még több is). Erre a felhasznalási körre nem indokolt a nagyobb kerék, úgy láttam több a hátránya mint előnye. Így került vissza az eredeti 16-os telediál. Volt egy kis lesápadas a próbakörön, mert nem gondoltam arra, hogy a formaleválasztó vagy mi azért nem teljes értekű tapadást ad, pár satuzás 100-ról, meg ide-oda oldalradírozás megtette a hatását. Tény, hogy a hírtelen kígyózásra szarul viselkedik, magasabb hús és az új magas profil miatt. (a nagy keréken levő gumi épp még használható volt, a profilmagasság és hús magasság miatt is előnyösebb, így jelentős a kontraszt most). A városban is simább a futás, nem kell görcsösen figyelni az aszfaltot, hogy mikor esik szét az autó. (szegény 156 nem túl masszív építésű a 159-hez képest, sóhajtozik, nyikken-nyekken mindenre, most ez mérséklődött) Városi komfort nem tenyező, mert ritkan megy ott, sokkal inkább fontos nekem egy Dunaföldvar-Enying szakasz pl., meg a nyomvályúk, azokat sem vette simán az et35.
Hát így, egyelőre.
Kmét-Páhi-Kmét 110km

