Blog
Ma az autó simán levizsgázott.Környezetvédelmi plakett színe pirosról kékre változott,így forgalmi engedély csere is szükségessé vált.Szerencsémre még az okmányirodát is el tudtam rendezni.Így minden happy!!!:-)
Láttam egy munkavédelmi boltban egy jó kis készüléket és bár ne kelljen használni, biztos ami biztos.
A helye is megvan, de még fixálni kell.
(Ez a kialakítás a tűzoltókészüléknek van különben?)

Amikor megpakolom az autót úgy vettem észre nagyon lóg a hátulja, meg futóműves is mondta hogy érik a cserére, felújításra.
Hátsó lengéscsillapítók felújítása(Lindor Dunakeszi ajánlom) és cseréje, köszi Zé.
Teljesen más vezetni is:) Szuper!

+2 cm a hátsó futóműben/oldal
-3 cm az aszfalt és az autó hasa közt
-1 kipuffogó dob
+polírozás
+egy két matrica
+bal hátsó kerékcsapágy
+olajcsere
+ egy kis csomagtartó kábelezés
Bélánál járt újra az autó:)
- a két fő motortartó bak is cserélve lett +a
- "hátsó" motortartó bak is cserélve
- fékrásegítő ua olyan maradt, cserélni kell
- egy féltengely gumiharang csere
- váltókar persely csere, már nem zörög menet közben
2. kép : jobboldali bak volt bent, alacsonyabban ült a motor a kelleténél + a rossz hátsó bak miatt az olajteknő vergődött a kormányműnél
- sperr-be lamella garnitúra csere kell...



Mivel a rendszám még mindig nincs itt, csiszoltam, festettem, takarítottam:-)
A mai menü a fékek és környezetük szebbé tétele volt.








Ma kicseréltem a légmennyiségmérőt. Olyan mintha 2x annyi ló lenne a kocsiban mint azelőtt.
Fülig ér a szám! :-)