Blog
Faterom sikeresen áttolatott egy fekvőrendőrön úgy, hogy az elsö lökös fentakadhatott rajta és kicsit átrendezte azt. Mikor megláttam a fejem akkora lett mint egy strandlabda. De az első ijedtség után láttam nem akkora a baj. Szerencsére a Zendernek semmi baja ,csak leugrott a helyéröl. Viszont a kerékjáratri ívben a müa doblemez megrepedt a hűtőmaszkkal együtt. Mindkettöt megcsináltattam müanyagossal, de a maszk ki lesz cserélve facelift elöttire.



Ma az autó simán levizsgázott.Környezetvédelmi plakett színe pirosról kékre változott,így forgalmi engedély csere is szükségessé vált.Szerencsémre még az okmányirodát is el tudtam rendezni.Így minden happy!!!:-)
Láttam egy munkavédelmi boltban egy jó kis készüléket és bár ne kelljen használni, biztos ami biztos.
A helye is megvan, de még fixálni kell.
(Ez a kialakítás a tűzoltókészüléknek van különben?)

Amikor megpakolom az autót úgy vettem észre nagyon lóg a hátulja, meg futóműves is mondta hogy érik a cserére, felújításra.
Hátsó lengéscsillapítók felújítása(Lindor Dunakeszi ajánlom) és cseréje, köszi Zé.
Teljesen más vezetni is:) Szuper!

+2 cm a hátsó futóműben/oldal
-3 cm az aszfalt és az autó hasa közt
-1 kipuffogó dob
+polírozás
+egy két matrica
+bal hátsó kerékcsapágy
+olajcsere
+ egy kis csomagtartó kábelezés
Bélánál járt újra az autó:)
- a két fő motortartó bak is cserélve lett +a
- "hátsó" motortartó bak is cserélve
- fékrásegítő ua olyan maradt, cserélni kell
- egy féltengely gumiharang csere
- váltókar persely csere, már nem zörög menet közben
2. kép : jobboldali bak volt bent, alacsonyabban ült a motor a kelleténél + a rossz hátsó bak miatt az olajteknő vergődött a kormányműnél
- sperr-be lamella garnitúra csere kell...



Mivel a rendszám még mindig nincs itt, csiszoltam, festettem, takarítottam:-)
A mai menü a fékek és környezetük szebbé tétele volt.








Ma kicseréltem a légmennyiségmérőt. Olyan mintha 2x annyi ló lenne a kocsiban mint azelőtt.
Fülig ér a szám! :-)