Blog

>> EgyébJCsabi // Alfa 156 SW 1.9 JTD 8V Progression // 2012-10-05

A múlt hétvége termése.
A gyári B oszlop fóliát megrágta a nap és az idő. Beszereztem mostanság nagyon "menő" 3D Carbon fóliát. Szerintem jól sikerült. Mindenképp jobban néz ki, mint előtte.

A tetősínt is megviselték az elemek. Szürke és kopott volt. Adtam neki matt fekete festékkel. Mintha új lenne!

>> Szervizviking30 // Alfa 156 1.6 ts Progression // 2012-09-30

Lecseréltem a régi kopott tárcsákat újakra(Roadhouse 284mm),betéteket(Textar),fékcsöveket(ATE),fékolajat(Alfa Romeo Brake Fluid Super DOT4),és a jobb első felső lengőkart(TRW

 
>> Egyébtipoatti // Alfa GT 1,9 Mjet 16V Distinctive // 2012-10-05

A vételáron felül a következőket igényelte költségben ez a bella: cca. 320000.- Ft. a forgalomba helyezése, egy-két dolgot cserélnem kellett rajta (balos kilincs, jobbos tükör, embléma elöl), és kapott egy fullos ápolást kívül-belül polírozással együtt. :)

ELADÓ!

>> Tuning és extraTommy sk // Alfa 166 2,4 JTD // 2012-10-04

Picit még utánna kellet igazitani, mert a felsőt állandóan lelőtte ezért kellet rá hegeszteni peremet, de motmár jó és kapott új szoritókat is.

 
>> EgyébTommy sk // Alfa 166 2,4 JTD // 2012-10-04

Hát visszakaptam az autót végre teljesen olajszivárgás mentes, cserélni kellet még az üzemanyag csöveket és a tömitéseket a motor térben mert nagyon el voltak öregedve, de mostmár egészben van az autó, van még pár dolog a tél előtt pl: futómű állitás, téli kerekek, aksi, felső motor szilent, megjegyzés : a turbó a kitakaritás utánn is letilt hibajelenség viozsgálat alatt...lehet map szenzor csere lesz....

 
>> Szervizkiko // Alfa 156 2.0 JTS sport pack // 2012-08-03

Csőrinél jártam pénteken amikor kicserélte nekem a vezérlésemet, igaz a kiegyenlítő szíjat és feszítőjét nem mert nem vittem de minden mást igen. Ami még hibádzik az a vez módosító és a vez.tengelyem, egyik fogprofilja el van kopva ami néminemű teljesítmény csökkenéshe vezet. De nagyon ideje volt és hangja volt. Pár km és kampeca..

>> Szervizkiko // Alfa 156 2.0 JTS sport pack // 2012-08-01

Mann olaj,levegő, aktívszenes pollen és üzemanyagszűrőt kapott, természetesen gyári selénia 10w60-nal. Kapott egy motormosást, h kijöjjön az összes kox és szenny ami benne volt a motorban. mellesleg jót tesz a vez.módosítónak. Igaz hogy nagyon drága a Mann szűrő, de jobb mint a gyári, sűrűbb a szűrőrésze, legmegbízhatóbb még szélsőséges körülmények között is! És a pollenszűrőbe is van anyag, jóval nehezebb mint bármelyik más. :)

Két tétel volt mai menü:
1. Szétkaptam az első féket, hogy megmérjem a dugattyú átmérőjét. 48-as és 53-as átmérőhöz létezik felújító készlet. Nos, a méréseim alapján nekem ez utóbbi kell. A fékbetét/tárcsa kombó a megtett kb. 20e km-t szinte nyom nélkül tette meg.
2. Az eredeti scudetto helyett sikerült szereznem egy vadonat újat, de ezen nincs felfogatási hely a pajzsnak. A problémát egy méretre készített ferde alakú bakelit izével oldottam meg. A pajzs a bakelitbe ragasztva (+ kétoldalas ragasztó), a bakelit meg hátulról csavarokkal rögzítve a műanyaghoz.

 
>> Szerviz147Smz // Alfa 147 1.6 TS Distinctive // 2012-10-03

KM óra: 155000 km

- Olajcsere
- Vezérműszíj
- Vezérlés módosító
- Fékfolyadék
- Szervóolaj
- Egyik gyújtótrafó

Legközelebb cserélni kell:
- Első felső lengőkar mindkét oldalon
- Bal első kerékcsapágy
- Jobb első féltengely gumiharang
- Ablakemelők mindkét oldalon

 
>> AutóápolásBadAzz // Alfa 145 1.6 TS EdizioneLimitata // 2012-10-03

Faterom sikeresen áttolatott egy fekvőrendőrön úgy, hogy az elsö lökös fentakadhatott rajta és kicsit átrendezte azt. Mikor megláttam a fejem akkora lett mint egy strandlabda. De az első ijedtség után láttam nem akkora a baj. Szerencsére a Zendernek semmi baja ,csak leugrott a helyéröl. Viszont a kerékjáratri ívben a müa doblemez megrepedt a hűtőmaszkkal együtt. Mindkettöt megcsináltattam müanyagossal, de a maszk ki lesz cserélve facelift elöttire.