Blog
Már amikor megvettem meg kellett volna tennem, de most futotta rá. Lecseréltettem a vezérműszíjat és a két görgőjét. Szintén cserélve lett a generátorszíj és a görgői. Természetesen a vízpumpa is cserélve lett. Szintén cserélve lettek az olaj- és üzemanyagszűrők. Természetesen az olajokat is cseréltem, motor-, váltó-, szervó-, és fékolajcsere is történt. Ha már így szét volt kapva, akkor a klímához tartozó dupla légszűrőt is lecseréltettem.
Harmadikán eljött az idő, hogy a 3 hete előjegyzett időponton megjelenjek az okmányirodában. Addig egy 15 napig felhasználható papírral közlekedtem. (ami természetesen lejárt már) Ebben volt a kocsi új színe és a műszaki vizsga megléte, mivel a forgalmim, amúgy is betelt.
Szóval színváltozás, új forgalmi és a lakcímem se volt átírva az 5 éve ezelőtti költözés óta. :-)
6.000 Ft új forgalmi, 6.000 Ft új törzskönyv, mert a régiben még a kocsi színe is benne van és 565 pénz a plakett a hátsó rendszámtáblára, hogy van 2 évig még műszakim.
Irány a "B" első plakettért...idővel.
Szerdán időpont a kipufogóshoz. Várok egy összeget. Haver jelentett be. :-D Kíváncsian várom, mert az alsó toronymerevítőt felhajtottam picit és kb 1-2 mm van a kipufogótól. Néha hozzáér. Leszedni biztos nehéz lesz a merevítőt is és a kipufogót is.
Ma megejtettem a Cartársak javaslatára a MAP szenzor tisztítást. Ha már ki volt szedve, akkor belenéztem a szívósorba is egy endoszkóppal. Ott is volt bőven a visszavezetett kipufogógáz kormos lerakódásából. A képekenl jól látszik hogy egyenletes rétegben mindenhol van belőle. Az 5-6-os képek kinagyítva vannak ezért olyan elrettentő a látvány. A 7. kép tükrözi a valóságot -ami nem vészes, csak a normál menyiségű lerakodás van a szívósorban.







NA elvittem a kocsit ma a szakimhoz... Hibátlan lett!
Mondtam minden szorjon ki a mi cserés nem érdekel semmi csak jo legyen...
Amik cserélve lettek:
-2db féltengely gumiharang
-1db ködlámpa (rohadt kavics)
-2db hátsó lengőkar szilent
-2db első lengőkar szilent
-2db kézifékkötél
-fékolaj
-szervó olaj
-váltóolaj
-motorolaj ELF NF 5w-30 +Motoröblítővel kitisztítva
-olajszürő
-légszürő
-pollenszürő
-1db motortartó bak
-2db első fékcső
-3db égő
-1db feszítő görgő
-hátsó fékek szabályozva betétek még 90%osak
-2db első BREMBO féktárcsa
-4db gumi kopottak voltak már igy nem akartam elvini müszakira igy vettem rá jó 80%-osakat és kapott futómübeállitást is.
-kapott komplett alvázkezelést és egy rozsdafolt ki lett javitva a pótkeréktartályban 2L alvázvédő ment rá
-EGR szelep tisztitva ( ezt én csináltam meg hogy ne legyen elhanyagolva)
-Klíma feltöltve +fertőtlenítve
-Friss müszaki
A múlt hétvége termése.
A gyári B oszlop fóliát megrágta a nap és az idő. Beszereztem mostanság nagyon "menő" 3D Carbon fóliát. Szerintem jól sikerült. Mindenképp jobban néz ki, mint előtte.
A tetősínt is megviselték az elemek. Szürke és kopott volt. Adtam neki matt fekete festékkel. Mintha új lenne!


Lecseréltem a régi kopott tárcsákat újakra(Roadhouse 284mm),betéteket(Textar),fékcsöveket(ATE),fékolajat(Alfa Romeo Brake Fluid Super DOT4),és a jobb első felső lengőkart(TRW
A vételáron felül a következőket igényelte költségben ez a bella: cca. 320000.- Ft. a forgalomba helyezése, egy-két dolgot cserélnem kellett rajta (balos kilincs, jobbos tükör, embléma elöl), és kapott egy fullos ápolást kívül-belül polírozással együtt. :)
ELADÓ!
Picit még utánna kellet igazitani, mert a felsőt állandóan lelőtte ezért kellet rá hegeszteni peremet, de motmár jó és kapott új szoritókat is.


Hát visszakaptam az autót végre teljesen olajszivárgás mentes, cserélni kellet még az üzemanyag csöveket és a tömitéseket a motor térben mert nagyon el voltak öregedve, de mostmár egészben van az autó, van még pár dolog a tél előtt pl: futómű állitás, téli kerekek, aksi, felső motor szilent, megjegyzés : a turbó a kitakaritás utánn is letilt hibajelenség viozsgálat alatt...lehet map szenzor csere lesz....