Blog
Még nem akartam, de kellett. Holnap indulunk németbe és ott már havazik.
Km óra állás: 72.490
u.i.
Másnap, az indulás reggelén már itthon is...

Eljutottam addig, hogy leírjam a termosztát csere mozzanatait.
Történt ugyanis ,hogy nem akart 70fok fölé melegedni az autóm.
Termosztát megrendel, beszerel, látszólag minden jó.
Tesztkör, az autó 110fokig melegszik. Nem jó,valami nagyon nem jó.
Víz van benne, csövek is keményedtek, melegedtek, venti kapcsolt.
Légtelenítés, nem jobb a helyzet.
Majd megint le lett légtelenítve (hűtő bal felén lévő csavaron keresztül)
Most úgy néz ki jó lesz, 90fokon áll.
Természetesen új fagyállót is kapott, foszfát menteset.
Fogyasztáson is meglátszik a különbség, meg már elég jó fűtés is van a gépbe :D

Drágaságomat tegnap éjjel feltörték Pesten, a XIX. kerületben. :( Az utasülés oldali ablakát - felfeszítve a kédergumit - beroppantották és indulhatott is a "móka".
Zsákmányuk a Pioneer rádióm előlapja, a kesztyűtartó és a könyöklő összes tartalma, (forgalmi, biztosítási csekk, telepbelépő a munkahelyemre, céges nyomtatókártya) a középső visszapillantó tükröm a rajta lógó fityegőkkel együtt és a csomagtartóban tárolt túlélő táskám, tusfürdőstül, samponostul, tamponostul.
Mindennek találtam valami felhasználhatóságot a "kedves" rablóimnak!
A forgalmimat pl arra használhatnák, hogy bedobják egy postaládába, hogy visszakerüljön hozzám... hiába, a naivitásomat sosem fogom kinőni.
A rádióm előlapjával kereshetnek pár Forintot a Vaterán, gyógyszer, koszorú nem jön ki ugyan belőle, de majd rabolnak hozzá valamit még kiegészítésnek.
A telepbelépőm, mivel munkahelyre szól, kakukktojás, hiszen az a fogalom, hogy "munka" ismeretlen nekik.
A nyomtatókártyámmal simán kapargathatnák a rühöt egymásról, egye fene, tartsák meg!
Tusfürdő, sampon, na, megint érdekes téma, mindegy is, igyák meg, másra úgysem használnák.
A doboz dugóra meg nem írom le, hogy mit tegyenek vele... :)
Itt, az Amoren hirdetett egy külsős Cartárs, - gyári pajzsra rácsot - igen, sufnituningos a hangzása is, de találkoztunk, 6000 magyar forintért átvettem, jó dumáltunk újra (tőle vettem az Eibach rugókat is) felraktam a pajzsra, háát, szerintem tűrhető, télen biztosan így marad, aztán tavasszal a már megszokott módon visszarakom a már jól megszokott FK króm pajzsot (szerintem ez nem bírná a hideget, fagyot.)

Felraktuk a téli 16-os kerekeket. (184600)
(A nyáriak kb 8000 km-t futottak)
A nyár vége fele sajnos kiszakadt az egyik nyári 18-as Eagle F1, a másik három még használható lenne, ha valakinek lenne 1-2 db, érdekelne, egyelőre még nem találtam. És már nem gyártják azt a típust, az újabb verzió G SD3, ha jól emlékszem. Legrosszabb esetben cserélem mind a 4-et, még nem dőlt el, hogy mire. Egyelőre ár/értékarányban a Federal a nyerő, na majd kiderül.

Nem lett túl művészi a fotó, de legalább jó drága. 50 helyett 69 km/h, méterekkel a Fehérvár tábla után.
A képet hivatalos közeg készítette (amennyire láttam, éppen édes álomba merülve).

Kerékagyak, féktakaró lemezek és féktartó konzol - ez volt a mai menü. Két óra drótkorongozás már a rozsdaoldó dolgozik, a többit jövőre. :-)
Az új gólyalábakat lepucolgattam, mivel nincs semmi baja úgy döntöttem nem lesz lefestve, megy be a helyére, de csak jövőre.
A 2009-es évre a Spider-projektet ezennel lezártam :-))






Ma némi kocsikázás után sikerült Phon Cartárstól mindazt beszereznem, amivel a Pókot gyorsan talpra lehet állítani.
Igazából az első alvázkeretért mentem, de a nagy turkálásban szemet vetettem két komplett "gólyaláb"-ra is. Kicsit jobb állapotban van mint az enyémek, egy festés és mehet a helyére. Nem kell szétszerelnem a sajátomat, illetve nem sürgős.
A keret sokkal jobb állapotban van, mint az enyém, szinte rozsdamentes. A második/harmadik képen látható ugyan az a részlet. A negyedik-ötödik képen a régi és az új gólyaláb…





Nekiálltam az elejének is. A telóvédő gumi kukás, már van helyette, csak cserélni kell. Fékbetét és tárcsa szintén kukás, az is van.
Némi rozsdátlanítás, festés és minden megy vissza a helyére.
A segédalvázzal nem fogok kínlódni, veszek egy bontottat, amit helyre hozok festésileg és komplett csere lesz, ami most van benne megmarad tartaléknak. Stabrúddal együtt kellene szerezni egyet...
Kicsit bután néz ki most a Vas, nincs ki - illetve - nincs fenn mind a négy kereke :-))







