Blog
155124km
A multkor nem szünt meg teljesen a kopogás a felső lengőkar cserénél.Az első
stabilizátorrúd szilentek is kopogtak.Nem egyszerű a csere.
Le kell hozzá lazítani a kipufogó feletti lemezt a kardánalagútban.Ki kell szerelni a hátsó váltótartó bakot, lefordítani a konzolját.Kivenni a kormányművet tartó csavarokat
aztán az egész bölcsőt leengedni a kipufogóig, (8 csavar fogja). Ekkor már van annyi hely hogy ki lehet ügyeskedni a stabilizátor rudat a bal oldali kerékjáraton keresztül.Ha kijött, akkor
a stab.gumik felfogató kengyelét szét kell szedni.Persze össze van "szegecselve "peremes anyákkal a két-két lemezdarab.Aztán be az új gumik és már csak össze kell rakni.Mindezt persze háton a felbakolt kocsi alatt.
Tipus:IMPERGOM (gyári)


Ufi is hűen követi elődjei életvitelét?! Megjelent az első hibakód a display-en, "részecskeszűrő"... azt hiszem kinyitom mégis azt a vastag könyvet, amiről azt hittem, csak porosodni fog. :-(
Rosso Alfa on the 8C (code 180)
Sajnos ez az alkatrész is cserés, az első képen láthatóan már nagyon megérett a cserére, előszöris a márkakereskedésben szerettem volna megrendelni,de érthetetlen okokból csak a 2,5 benzinesre tudtak volna rendelni ami viszont teljesen más,ja és 110 euró...ennyit a márkaszervizről :D aztán sok nyomozás utánn sikerült ráakadnom az interneten kemény 10 euróért a szilentre, megis rendeltem és lás csodát ugyan az ami az autóban van.. sógor megint ügyes volt mert gyártottt rá egy szerszámot amivel ki és be lehet préselni a szilentet, holnap csere....



Nos GTVm működiiiiiiiiiik. fantasztikus volt egy hónap után újra benne ülni. Sőt kipróbáltam hogy eddig V6TB szűz kézbe adtam én meg beültem hátulra. Félelmetes érzés mikor megjön a nyomás és érezni hogy a sofőr is meglepődik. :-D Összességében még egy érzékelőt kell hozzá rendlenem és tökéletes, de addig is használható. Már nagyon várom mikor szétbontjuk és kezdem a festést és kárpitozást. Következő Kaposújlkara nagyon szép lesz :-P
Ma kicsit megkésve, de jobb később mint soha, lecseréltük az olajat + szűrőket. A gyári tűdőbajos helyét, egy K&N sportlégszűrő vette át. Az olaj természetesen Selenia 10w40.
KM: 91.530



Fel akartam rakatni a téli kerekeket. Ez meghiúsult, mert az új fékek miatt nem fér el a 16"-os felni. Így jártam... Viszont a nyári első felniken lecserélődött a gumi, utána be lett állítva, át lett nézve teljesen a futómű, csak a szillenetek lesznek lassan cserések, minden más hibátlan és most ismét nagyon kellemes az autó, nem ráz az eleje egyáltalán. Minden GabCsiék műhelyében történt.
Hogy most pogácsával (kb 5mm-es kell) megoldom, vagy beruházok 17"-os téli kerekekre, még nem dőlt el.



Idén ismét nem a GTA-é volt a főszerep, talán ha ötször előbújt a garázsból. Most pedig 2013.03.31.-ig biztosan pihen.