Blog

>> Szervizpettinke // Alfa 166 2.0 V6 TB Super // 2013-03-30

sikerült egy még 60%-os állapotú 215/45 R17-es garnitúrát szerezni, végre minden tengelyen egyforma papucsok vannak a felemás, majdnem slickre (és félre) kopottak helyett.
ablaktörlő csere is volt, és mától elkezdtem a mindennapi használatot :-)

 
>> Szerviz6UR20 // Alfa 156 1.6 T.S // 2013-04-29

Ma intéztem a vasnak 4 új papucsot mert megérdemli, de a felhúzással még várni kell......(2013.03.16)
Update: Fel lettek húzva a gumik haverom elmondása szerint sokkal csöndesebb és ami lényeges puhább is lett az egész mert jobban elnyeli a kátyúkat nem érezni mindet a vesében:) Sajnos csak ismét az elmondásokra hagyatkozhatok mert még nem vagyok othon. Most le lessz rakva a verda kb 3 hónapra mit javasoltok mit csináljak vele az aksi saru levételen kívűl? Vagy ne álljon annyit néha legyen ráindítgatva ? Véleményeket az üzenőfalamra szívesen várok.

 
>> EgyébSzabeee // Alfa 156 2.0 Twin Spark Blackline // 2013-03-29

Kb. 2 éve rendeltem a www.autodekor.hu (www.matricamania.hu) weboldalról 3 darab műgyantás matricát, amin az ystuc féle logó szerepelt, és az emblémát helyettesítette elöl-hátul. Ennyi idő kellett míg teljesen használhatatlanná vált. Tavaly (2011-ben) szerettem volna ismét műgyantás matricákat rendelni tőlük, a kommunikáció, valamint a terv és elkészítés közti idő borzalmas volt, ezúton is köszönet Oláh Péternek a 3 hónapos várakozást, rossz méreteket, stb. :) Szóval úgy gondoltam, hogy feleslegesen dobom ki a pénzt, ennyi időt egy mezei matrica is kibír, és a környéken már foglalkoznak is ilyennel. A műgyantás árának kevesebb, mint feléből kijöttem, igaz csak egy egyszerű fehér matrica, de jó szolgálatot tesz.

 
>> SzervizPeta74 // Alfa 166 2.5 v6 // 2013-03-29

2013.03.29-én megtörtént az olajcsere mégpedig Seléniára! Most jó pár ezer km jöhet! :-)

 
>> SzervizKispogga // Alfa 156 Sportwagon // 2013-03-09

A rutin szervíz kicsit másként alakult mint gondoltam. Az volt alapban betervezve: olajcsere, fékfolyadékcsere, bal első felső lengőkar. azt miután volt ideje átnézni a szerelőmnek akkor kiderült, hogy kicsit többről van szó. Mégpedig: generátor és szervószívattyú csere.....
Nagy nehézségek árán (alkatrészbeszerzés, mivel a generátor(78000Ft) és a szervószívattyú (130000Ft úgy hogy a régi vissza lett küldve a a gyárba felújításra különben 168000Ft lett volna) használt gyárilag felújított alkatrész került beszerelésre a kocsiba. úgy alakult, hogy ismét 1 elég szép kis összeg (alul) jött ki a munkadíjjal együtt.
De hát a gépnek mennie kell....
:)

 
>> EseményGTPeti // Alfa Spider / GTV 2.0 JTS // 2013-03-29

Ma mentem egy kicsit az autókával. A hazaúton már meleg volt a motor (a dízel még épp ekkor gondolkodott volna el a mutató esetleges megmozdításán :), úgyhogy megsimogattam a gázpedált. (Csak finoman, langsam spazieren.) Széééépen megindul és mindezt 2500-tól már. A felsőbb régiók felfedezését esőmentes napokra hagyom, illetve az olajcsere utánra. Nagyon remek, hogy az úthibák - bár érezhetőek - nem nyikorog semmi, nagy ritkán az ablak egy picit. Ez 17-es /45-ös kerekek esetén nálam nagy elismerésnek számít. A vásárlás cuccai is tökéletesen bepasszoltak a csomagtartóba. Még nem laktam be az autót, de eddig nagyon tetszik! Pontosan azt nyújtja, amit vártam. Pedig szinte "vakon" (GTV-s próbautak nélkül) vettem az autót - hittem az Alfában és nem is csalódtam.
Az egyedüli apró "negatívum", hogy a 156-hoz képest erősebb a szervó. Ezt a 156-nál jobban eltalálták. De ez tényleg apróság. (Kieg.: Seriff szerint szervó nélkül intenzív gyúrás lenne. Hiszek neki. :)

 
>> SzervizTtK // Alfa 159 SW 1750 TBi // 2013-03-29

Olajcsere, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő. 129500 km. A szűrőkhöz elég nehéz hozzáférni, a pollenszűrőhöz pl. ki kell bontani a kesztyűtartót :-O Úgy tűnik nem is cserélte eddig senki..

>> Tuning és extraHaro // Alfa 147 1.9 JTD // 2013-03-24

Még mindig csak képek:)))

 
>> Tuning és extraHaro // Alfa 147 1.9 JTD // 2013-03-23

Szöveg később addig beszéljenek a képek:)

 
>> SzervizHaro // Alfa 147 1.9 JTD // 2013-03-27

Végre eljött az idő ,hogy a stabilizátor szilenteket és a váltókulisszát kicseréljük. Hála a MÉTA autószerviznek:)))
Természetesen gyári szilentek kerültek az autóba ahogy a váltókulissza is gyári,amiket az Elforg Kft-től szereztem be.
A felső lengőkarokat is kicseréltük aztán jött egy futómű állítás és egy ózonos klíma tisztítás:))))
km: kb 220 ezer