Blog
A rend éber őrei miatt döntöttem úgy,hogy kap a kocsi E3-as jelzésű,tehát KPM engedélyes nappali menetfényt. Így a xenonba nem tud belekötni. 1-2 perc a beszerelése,és még mutat is.

74 Ah-ás akku került a masinába, most már pöccre indul :-)
Teszi a dolgát, panaszra nincs okom. km óra állás: 215.000
na lassan kész a vez.szíj csere.a többi hálisten a gondos előző tulajnak kész van.Felkerült a paragi típusdob a gyári helyére és 1 óra múlva már mehet is a chippes haverhoz ,h egy picit erősítsünk rajta az ésszerű határokon belül :P
- elemcsere történt a pótkulcsban ami nem müködött vételkor, szerencsére ezzel ez is megjavult, szerencsére gond nélkül beszerezhetö volt az elem 1 euro/2db äron, csere gyerekjäték
- tankoltunk egy telit, szämolva 7,42 L, hatótáv igy már a kivánt 900km fölött van, ez kb 80% elövärosi hasznälattal jött össze, közben kirändultunk is, 2 fövel orszäguton 110 fölé nemigen menve 5,6! Kint mär 9-10 fokok vannak ez nagyon meglätszik a fogyin.
Nagyätlag is elkezdett lefele menni, mär 7,8-ról 7,6ra lement.
- regeneräläsok ätlaga: 630 fok, 390km, ätlag idötartam 10perc
- bőrápolás és belső takarítás is megtörtént
Na kipróbáljuk mennyit bír a Febi stabilizátor pálca (első) mert az OCAP nagyon keveset. Jobboldalt TRW van már ez bírja egész jól , meglátjuk ez milyen lesz.
A csere után pedig levezetésképpen kicseréltem az előző tulajd által tönkretett kalaptartómat is. A belevágott hangszórókat kidobtam felesleges. (Hátsó ülés ki, kalaptartó ki, hangszórók kuka, majd vissza az új kalaptartó és az ülés)



Egy régebbi szereléskor sikeresen eltörtem a szivargyújtó kihatható konzolját. Most elszántam magam, hogy kiszerelem az egész középső boxot és megjavítom.
Mindkét fül letört, így egy fém lemezt szegecseltem oda és a bütyköket egy menetes szárral helyettesítettem, ez lett a tengely amin az egész elfordul.
Ha már szét volt kapva, a szivargyútó mellé mindkét oldalra beépítettem egy-egy 5V-os tápaljzatot. Nem szeretem a szivargyuszis csatlakozókat mert nagyok és soha nem érintkeznek rendesen. Egy sima autós töltőt szedtem szét és az "elektronikáját" építettem be, így az adja az 5V-ot. A kábelére pedig rászereltem a tápcsatlakozót. Így lett egy rendesn használható telefon töltőm, már rendeltem még egyet, ha megérkezett annak a kábelét is átalakítom...




Ma 1.699 napja élünk együtt a Pókkal...
A fene gondolná, mintha tegnap hoztam volna haza...
Ennyi ideig még egy Alfám se volt meg, de az is igaz, hogy egyikkel se mentem ilyen keveset...
2008.11.23-án utólagos xenont kapott a vas, ez tűnt a legjobb és olcsóbb megoldásnak, mivel este ezekkel a lárva szemekkel szinte semmit sem látni. Az egyik trafó bemondta az unalmast. A Vaterán lőttem egy készletet, így lett egy tartalék is. :)

Megjöttek a gummák! UNIROYAL RainSport 3.
Látható a ledobott pacsker, ami a hátsó tengelyen volt. Egy Olasz út így legyalulta, az amúgy is kukás gummát. Asszem ez hátsó komplett szilentezés lesz.
2013.03.03-án csak sietve átvettem a gummákat, 04-én azért már meg is néztem.
Néztem is nagyot, mert akárhogy is forgattam nem jött össze sehogy a minta. Egyik guriga kifelé dobja a vizet, másik meg a doblemez felé? Elkezdtem mókólni,keresni a forgás irány jelzést (rotation). Nincs!!! Ellenben van külső (outside) , belső (inside) megjelölése. Összeforgattam, hát egyik előre, másik hátra??????? Irány a google, még mielőtt fennhangon reklamálok a forgalmazónak. Az Uniroyal-Tires.com oldalán találtam meg a végső megoldást. Elmondásuk, leírásuk szerint egyedülálló,forradalmi, bla,bla-bla újítás az UniroyalRainsport 3, ASZIMETRIKUS GUMI.
kép: ezen belül - FITMENT ON THE CAR menü.
Itt látható, hogy a gumi aszimetrikus.
Meglő, mert nem erre számítottam, de a választást akkor sem bántam meg, mert igen jókat olvastam "róla", és a tesztek,paraméterek is kifogástalanok!











Már tavaly télen hallani lehetett, hidegen gyújtás után, hogy meg meg csúszik és sivalkodik, de amint az idő megjavult, ez a hang is eltűnt.
Idén télen ismét előjött, azzal a különbséggel, hogy indulás után, menet közben is halványan hallani lehetett a sivalkodást.
Első körben csak hosszbordást cseréltünk, vezető görgője még okés, spanoló tárcsájának a csapággya picit kotyogós, de első körben újranyomtuk zsírral és ment vissza.
Hihetetlen, de a számítógép által dobott szíj nem passzolt hozzá, végül a negyedik boltbarohanás után került a kezünkbe a megfelelő hosszúságú...alfa rejtély :)
Valamivel halkabb lett a motortér, meg mintha jobban harapna, bár ez szerintem csak illúzió :)
Fotók nem a legjobban sikerültek, de látszódik a lényeg...pár helyen keresztben már megvolt repedve, meg teljes hosszban finoman repedezettek voltak a bordák.
km állás: 125.210


