Blog
Ma elvitték a 17-es felniket, Pest környékéről jöttek érte, és egy GTV-re vitték. Azt sem tudom hogy fent van-e amoren a vásárló, elfelejtettem megkérdezni. Mivel egy forintot nem alkudott, bevittem a felniket Egerbe, ott történt az átadás. 89.000-ért kelt el (mínusz az út), így bőven maradt az új felni fényezésére is... :)
Mellesleg megvan az első 10.000km a vásárlás óta, 137100km vásárláskor, 147270km jelenleg. Lassan olajcsere...

Jobb hátsó csapágy az idő múlásával csere éretté vált, így hát kicseréltem. Másodszorra sikerült is, beújítottam egy 3/8-os hosszabbító szárat amivel már hozzáfértem az alsó-hátsó csavarhoz is. Csönd van a kocsiban, boldogság...
15.000 km után úgy döntöttem ideje olajat cserélnem. Elég sötét színű is volt már, úgyhogy nem halogattam tovább.
Selenia 20K olaj + MAN szűrő
198900 km-nél :)
Tettem a kocsiba pár " kényelmi" extrát, amivel nem az volt a cél hogy a kocsinak az értékét növeljem ( mivel semmivel sem növelné amúgy sem ) hanem hogy én jobban érezzem magam benne :) Szerettem volna rá ülésvédőt mert mostanában sokat van használva és nem szeretném ha kikopna az ülés... sajnos már kezd, de még nemvészes ezért vettem rá ülésvédőt. De akkor már miért ne legyen fűthető?? gondoltam :) Hidegek a reggelek.
Ezen kívül lett bele rakva egy Porral oltó is mivel sajnos az előző kocsim úgy gondolta hogy füstjeleket küld felém hogy valami nincsen rendben... akkor nagyon megijedtem hála istennek abból nem lett nagyobb baj.
Karácsonyra kaptam tesóimtól egy autós kompresszort , szivargyújtós jó kis cumó amivel fel lehet fújni a kerekeket ha esetleg valahol leeresztene.
A közeljövőben még szeretnék bele egy kartámaszt is mert az nagyon hiányzik. Csak nem tudom hogy 145 be van e gyári.
Tertmészetesen már egy ideje fent van a " hovatartozás" matrica is amit GT-től szereztem be még Alfacity-n.
Egyenlőre ennyi :D Jah és miközben mostuk az olaszokat hülyültünk kicsit a Sógor jelöltel és az új verdájával ;)
Km: 127 325







Ma kicseréltem a a feszítő görgőt. Költségem 12500 Ft.
A decemberi törés után, Két hét kényszerpihenő, lökhárító javítva fújva, a karosszéria helyreállítva, futómű beállítva, Olaj cserélve, légzsák visszajelző, elektronos problémák orvosolva.
Ma visszakerültek a helyükre , kerékjárati műanyagborítás ,oldal spoilerek, új csavarokkal patentekkel.A hézagokat kell kitöltenem, a kasztni és a spoiler között fekete szilikonnal.
December elején egyik napról a másikra elromlott a kuplung. Gondolkodtam, keresgettem, végül arra jutottam, hogy a fő kuplunghenger lesz a hibás. Kicseréltem nem túl sok problémával, de sikerült eltörnöm a kinyomócsapágy műanyag csövét. Ekkor kezdődött az igazi szenvedés. Külön nem lehetett megvásárolni, kinyomócsapágyat meg "csak" ezért nem szerettem volna most vásárolni. Szerencsére a Facebookon segítségemre volt egy cartárs, akinek ezúton is hatalmas köszönet! Tényleg összetartó csapat vagyunk... igaz, hogy 3 hétbe telt, de megérkezett a szükséges kis műanyag cső. Az összeszerelés kb. 15-20 perc volt. Utána párszor lenyomtuk a kuplung pedált és úgy 6-7 nyomás után már hallottam, hogy a kinyomócsapágy dolgozik. Aztán egy 70 km-s próbaút.... végre ismét az utakon, hatalmas élmény.
A héten vásároltam hibakódok olvasásához kábelt.Így már nem kell zaklatnom Gecsa kollégát a kiolvasással:)
ár 5500ft+610 posta


Lassan három hónapja van meg az autó és úgy néz ki, hogy remekül teljesítette a próbaidőt :) Időközben cserélve lettek az előző posztban felsoroltak, valamint cseréltem gyújtáskábeleket, mert még a gyári szett volt benne és elég viseltesen néztek ki. A csere után mintha új autóba ültem volna vissza, szóval megérte. Most januárban meg volt az első műszaki hiba: AC pumpát kellett cserélni. Körülbelül ennyi szerintem egy 20 éves autótól nem rossz.
A további tervek:
- teljes rozsdamentesítés és a szépséghibák eltüntetése
- 15/16"-os felniszett
- teljes Sport belsőtér
- nagy fékek
- esetleg klímásítás
Így végignézve elég drága év lesz :)