Blog
Az utolso hazauton eszre vettem hogy nem spriccel aminek spriccelni kene.Nemi meregetes utan kiderült moso motorja adta be a kulcsot.Mivel ujfent vissza kellett indulnom ablakmoso nelkül szivas lett volna,igy gyors megoldast kellett talalni.
A megoldast Dévid cartärs szolgältatta.Neki volt egy a regi TS eben elfekvöben.Igaz a hätsoablak moso miatt nemi elteres volt,plusz letört a nyomo oldalrol a kis csöve,de mivel a fiatalemberrel nem ismerünk lehetetlent, es Mac Gyver en nöttünk fel igy ez nem jelenthetett akadälyt.Nemi mókolas utän mär ment is a helyere.Elöbb utobb viszont szereznem kell egy hätso ablakmososat,de egyenlöre tökeletesen megfelel hacsak az elsöket mossa.
Dévid barátomnak ezuton is köszönöm a házhoz szallitast!
Felkerültek az új gumik: Continental Sportcontact 5
Mentünk is egy 50 km-es kört.
Az első meglepetés volt a csend. A kopott Michelineknek már volt rendesen hangjuk, főleg a pofont kapott jobb elsőnek. (vub-vub-vub) Bár tuti, hogy sokkal halkabb a jó Michelinnél is. Újra hallani a turbó finom hangját :-)
Tapad ahogy kell.
Szóval eddig tetszik.
Óra állás: 132.151 km
Az előző Michelinek 30.888 km-t mentek.
A gyárban felszerelt Michelinek 45.340 km-t.
update 2014.04.10.
Ma mentünk 100km-t, nagyrészt szakadó esőben. Továbbra se lehet panaszom.




Idegesített, hogy az eddig garázsban dédelgetett Barracudák nem lehetnek kocsim ékei (legalábbis menet közben kevésbé praktikusan), ezért vettem gyorsan 4 gyári felnit, amiért ugyan nem vagyok oda, de tuti jók lesznek méretben.
Közel sem olyan állapotúak, mint amilyenre a Barrák avanzsálódtak, de az árukról legyen elég annyi, hogy naivan megkérdeztem, hogy 1 db vagy a szett ennnyi? Kiderült, hogy a szett, így mentem is tegnap Lábatlanba értük.
A négyből kettőt kell görgőzni, már csinálják is. Egyelőre jó lesz nyárra, aztán meglátjuk.

Kedves Alfások!
Közel 1 év és 30 ezer kilométer van a hátunk mögött "Alfácska" megvétele óta. Azóta a folyamatos törődésünknek is köszönhetően, a kocsi szebb mint valaha, és a kopó alkatrészeken (féktárcsa, fékbetét, gyertyák, szűrők, olaj) kívül sem volt semmi említésre méltó probléma, az indító gomb viccelt meg egy-kétszer, amit azonban az AlfaSzamosi szakemberei kiválóan orvosoltak. Habár sok ismerősünk még mindig nem hiszi, hogy az olaszok tudnak jó autót is csinálni, azért miután beleültek mindenkinek megváltozik a véleménye. És persze a kocsi is részese lett életünk nagy napjának!
Üdv:Viktor

Lausz cartárs jóvoltából cserélve lett a nyomásszabályzó szelep mert néha megállt útközben a vas,utána egyből újraindult de ez nem volt már állapot!azóta jó...kopp-kopp!még jobban is megy,nem tom miért!lassan totál rendben lesz a gép!!!
ma beszereltem a novemberben vásárolt led lapokat az első ajtók alá, holnap ha minden jól megy, megkapják a hátsó ajtók is :)



Vezérlés csere - komplett; szíj, görgők, vízpumpa
Motorolaj csere (Selenia) - komplett; szűrőkkel együtt
Fékolaj csere
Váltóolaj csere
Klíma feltöltés
Km: 226.801
A Story úgy kezdődött,hogy nincs az autóban gyári Cd-tár,sőt be sincs vezetékelve.
Körbenéztem az összes elérhető megoldás között, és találtam egy olyan lehetőséget,hogy kiépítünk eg jack aljzatot.
Ráadásul találtam is neten hozzá egy rajzot ami alapján nem volt túl nagy kihívás megoldani a dolgot.
4db vezetéket kellett leforrasztani.
Működése egyszerű,bármilyen jack aljzatos média lejátszó ráköthető,többek között telefon is(esetleg bluetooth reciver)
Minőségben sem vettem észre semmi változást CD-hez képest,telefonbeszélgetéseket is tökéletesen kihangosítja.
Szerintem jól sikerült a próba verzió :)
(később lesznek képek is)
bal + jobb első alsó lengőkar csere. (csak a jobb esett szét, de ha már egyszer építkezik - közben a balabbik szilentjei is elég repdezettek lettek). futóműállítás is volt, és szalad a kocsi egyenesen, kopogás nélkül, ahogy kell :-)
ja, közben kiderült, hogy a bal féltengely belsőbbik gumiharangja kiszakadt ... rendeltünk, legyen a polcon, aztán ha van egy kis idő, csere.