Blog
Részt vettünk a Veszprémben 10.18-án megrendezett esti találkozón 2 barátommal.
Természetesen a VIP részlegen is kaptunk helyet, öröm bódottá' :)
A hülyealfások' Sikoly ,és Jigsaw maszkban vették át a McDrive-ban a műkaját, ezzel nagy meglepetést okozva a Mekis csajszinak :DD No comment :))




Megpolíroztam a vasat.
Vásároltam új polírpasztákat,szivacsokat, melyet az Autoglym szállított.
Nagyon tetszik a cucc, jól lehet vele dolgozni. Nem a teknőswax kategória...
Az egész autót visszacsiszoltam 2000-s papirral,hogy a lehető legszebb eredményt érjem el. Talán meg lehet vele jelenni :)
Az egész művelet ~11órát vett igénybe






Hétvégén kicseréltem a hátsó féket, már eléggé csereérett volt ahogy a képen is látszik.(Tárcsa 6,5 mm) Ferrodo tárcsát és Textar betéteket kapott, egy darabig nem lesz vele gond:)


A fehér oldalindexekkel nem volt szerencsém, mind a kettőnek letörtem a tartófülét. A gond az, hogy a leszedett feketék közül is csak az egyiknek maradt egyben a füle. Arra jutottam, hogy a legegyszerűbb az lesz, ha rendelek még egy pár indexet. Fehér viszont nem volt, narancssárga lett. Futárra nem volt szükség, át tudtam venni helyben is. Okulva a korábbi hibákból, hibátlan technikával pattintottam őket a helyükre: most mindkét index a saját tartópöckén rögzül (csókoltatom Grétsy tanár urat).
Egyébként ez az igazi tuningmentesítés, ugyanis egy kis kapargatás után kiderült, hogy a feketék eredetileg narancssárgák voltak, nem fehérek. :)
- életkor: 1.381 nap
- km óra állás: 151.476 km
- össz. menetidő: 2.160,17 óra (90,01 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 10.177,61 liter, ebből 66,63 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,68 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 28,59 Ft/km
- átlagos napi futás: 109,7 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,5175 %
Hétvégén Kóspallagra vitt minket ez a gyönyörűség, ahol persze vele is foglalkoztunk.
A Szent Orbán erdei Wellnes hotelben voltunk, nagyon jó volt, szívesen ajánljuk mindenkinek! :)







Keddi napon kitaláltam,hogy én el akarok jutni a KUL-ra. Szóltam a főnöknek,hogy hétvégén nem dolgozok. Péntek délben elindultam haza,7 órával, és kb 700 kilóméterrel később már Várpalotán voltam barátaimnál.Másnap együtt mentünk a találkozóra,3 felnőtt,3 gyerek.Mindenki jól érezte magát, a lányok nagyon örültek a repülőknek,a fiuk a szép kocsiknak.
Mentem egy pár futamot a kifutópályán.Teszteltem kicsit a verdát. Szerintem jól megy a teljesítmény optimalizással.Vittem a gyerekeket is gyorsulni,nagyon élvezték,el is neveztek hikomat csigának,mert azokon a futamokon általában kikaptam: )
Összességében tehát nagyon jó találkozó volt,tudtam pár ismerőssel is beszélgetni.Tuti,hogy jövőre is megyek!







Csak nem akart elhallgatni a futómű, amivel már idáig is sokat szívtunk, elsősorban a korábban bekerült ócska alkatrészek miatt.. Csörihez vittem az autót és ott is hagytam a hétre, hogy minden kopogó ropogó dolgot küszöböljön ki.
A diagnózis után cserére kerültek a felső lengőkarok és a bal stabilizátor pálca is. (Gyárira minden)
Végre néma csöndben van az autó eleje!
Köszi Csörgő szerviz!
Már több mint egy hete, hogy megérkezett a fakormány és a fa váltógomb, és ma eljutottam arra a pontra, hogy nem bírom ki a felújításig. Ki kellett próbálnom, hogy néz ki az autóban. A váltógomb felhelyezésekor leesett a teteje, így feltűnt, hogy a fekete az már nem az eredeti színe, de attól még tetszik :)
Első tapasztalatként, kellemes fogása van és jól illeszkedik a világos belsőhöz...


