Blog
rendeltem egy egyedi kemény műanyag hátlapot a telefonomra innen
bármilyen saját grafikát rá lehet rakatni
(az költségem a postaköltséget is tartalmazza)

Indításkor éreztem, hogy egyre nehezebben megy. Indul, de nem olyan mint volt korábban.
Féltem, hogy otthagy valahol és hát munkába is kellett mennünk. Irány KFZ Kapo (Augsburg). Volt raktáron egy 72Ah-s uk. Cserével együtt 110 Eur.
Köszönöm
Ui: Figyelni fogom a visszajelző lámáját :D
2015.01.22. az "autó" vissza tért Érdre. (Köszi Zsóla) Sajnos nem látom értelmét, hogy több, mint két év vegetálás, egy helyben állás után belefogjak a feltámasztásába. Motorom még van, de a szétbarmolt belsejét nincs kedvem össze rakni. 99%, hogy soha nem lenne tökéletes. Sajna a beleölt pénzt úgysem látom viszont. De alkatrészenként többet ér. Így THE-END :(









Az eladott fej visszavásárlása után természetesen visszakerül a kocsiba...a sztorit nincs kedvem leírni...nem szeretem ezt a netes eladást/vásárlást, mert kurva sok a láma.
Közben egy kis kábelezés folyamatban. Plusz takarítás, mivel a Gyuszó nevü kisállatka anno ideszotyizott...

Az első lámpák belső tisztítása szétszerelés nélkül, illetve a foncsorok cseréje, majd a lámpák beállítása.
Sokkal jobb lett, főleg vizes úton.
A kiszerelésre került foncsorokat elküldöm majd felújításra.
A két sérült, bontott lámpa árába fájt a mutatvány.


Végre volt egy esőmentes délután és volt is egy kis időm így kicseréltem a törött ködfényszórókat. Három hete itthon voltak már dobozban Kiko-tól vásárolva, végre nem az a csúnya sárga fóliával javított (kavicsot kapott) van az autón.
Levettem az EGR-t áttisztítani. A terv az volt, hogy szétszedem, kifúrom a műanyag burkolatot a csatlakozónál, majd alaposan áttisztítom.
Miután szétszedtem, észrevettem, hogy valaki előttem már elvégezte ezt a feladatot, kifúrta a burkolatot, tehát volt már szétszedve. Miután kihajtottam a 4 csavart, csodálatos látvány fogadott... masszív korom-lerakódás mindkét oldalon. Benyomtam a pöcköt, ami a szelepet működteti és ahelyett, hogy visszarúgott volna, úgy maradt, benyomva. Király, lehetséges, hogy megvan a hiba okozója. Mivel jelenleg nincs kéz alatt olyan valaki, aki ki tudná írni az EGR-t az ECU-ból, így a teljes tisztítás mellett döntöttem, később kiíratom.
A tisztításhoz használt eszközök:
- Sgrassatore
- fogkefe
- csiszolópapír (vizes 120 & 400)
- finom kézmosó
- mini ultrahangos tisztító
A kamra részt pár órára beáztattam Sgrassatore-s vízbe. Ez a tisztítószer igazából más használatra volt kitalálva, de mióta felfedeztük a környéken mindenre használjuk :) (a felnikről a fékport úgy viszi le, mintha sár lenne). Ez a cucc olyan erős, hogy a keményítős festéket leette az edény faláról, amiben áztattam az EGR-t. A korom 85%-át így eltüntettem simán öblítéssel. Következő lépésben vizet tettem a mini ultrahangos tisztítóba, majd 10 percig úgy tisztítottam. Aztán fogkefe, minden apró részt átsúroltam. Aztán vissza az ultrahangos tisztítóba 5 percre, majd megfordítottam, megint 10 perc és ezt megismételtem párszor. Az elektromágnesben található pöcköt átpucoltam benzinnel, majd azt is beáztattam ebbe a tisztítószeres vízbe. Miután leöblítettem, átcsiszoltam 120-as majd 400-as vizes csiszolópapírral. Ezek az alkatrészek fél órát töltöttek el az ultrahangos tisztítóban. A pöcök felületén valamilyen feketés elszíneződések vannak, se csiszolópapírral nem tudtam leszedni se tisztítószerrel. Próbaként összeraktam az elektromágneses részt, most szépen jár a pöcök.












Sok mindent kihagytam, pedig néha jó visszanézni, hogy mikor mi történet az autóval.
Most a hosszbordás szíj volt cserélve Gates-re, plusz feszítő és egy görgő.
Meg pár kisebb dolog volt még.
Az időjárás nem volt hozzám túl kegyes, de mivel 26-án müszakis a kocsi le kellett küzdenem, így sikeresen ki lett cserélve mind a 2 első alsó lengőkar. A jobbos egy újat kapott, a balos helyére egy használt került, ami nagyon jó állapotban van. Rendeltem rá egy Paragi sportkipufogót is, a gyári már szét volt rohadva és nem érte volna meg foltozgatni. Nagyon kellemes hangja lett, nem túl erős, illik az 1.6-os motorhoz. A dobot direkt az autóhoz gyártották, jó minőség, nem gagyi anyagból van és azért az 1 év garancia sem rossz. Simán felment a régi helyére, tökéletesen passzol, már csak egy U bilincs kell, mert a régivel nem tudtam rendesen meghúzni.
Újra kábeleztem a rádiót is, mert valami nem volt vele rendben, mikor olyan kedve volt, elfelejtette a beállításokat. Amilyen kókány kötözgetést találtam a műszerfalban, nem csodálnám ha emiatt rázott volna a kocsi. Mindez a 23-24-25-i hétvége eredménye. Remélem sok probléma nem lesz a műszakin, kérdezni is fogom majd mit érdemes hamarosan cserélni, remélem felírják nekem.
Folyatás következik majd, remélem akkor már nem hóban-fagyban :D



0
486
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Szerelőműhely
- Spider
- Adok-veszek
- 155
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
- GT coupé
- Alfa reklám
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8