Blog

>> Tuning és extracsokagm // Alfa 166 2,4 JTD // 2015-01-30

A bal első hangszóróm mar elért az életciklusa végére. Igy javitas helyett inkabb cserére adtam a fejem. Olvasgattam mi lenne ideális választás. Végül Whiteshark oldalán olvastam az Alpine sxe-1725s típusról igy amelett döntöttem. A beszerelést pillanatok alatt kiviteleztem.
Tapasztalat: Sokkal dinamikusabb es teltebb hangok mint a gyari.

 
>> EgyébLexy és Laci // Alfa 146 2.0 TD // 2015-01-30

A mai nap folyamán sikerült elérni megint egy szép kerek kilométerszámot. Remélem még sok ilyen lesz még!

 
>> Egyébjancsi // Alfa 146 1.4 TS // 2015-01-29

Sikerült másodszor is összetörni szegénykémet. A sztorit nem részletezem, mivel elsöbbség (nem tudok hosszú ö-t írni) nem megadas miatt full az én hibám volt. Mentegetöznöm lenne mivel, mert elég fasz egy keresztezödés volt, a tábla rossz helyen, burkolati jel semmi, öcsém azt se vette észte, hogy ott egy út van. Ez van. Az utód egy 145 1.4 TS, hulladék motorral, legalább olcsó volt és a jó motoromat bele tudom rakni. Meg a négy új téli kereket. Meg akármit ami kell. Szegény 46-om szebben is végezhette volna :(
És még egy 25 ezres csekket is begyüjtöttem (megérdemeltem, nem vitatom)
Egy évet töltött velem, rengeteg km-t, elsö autóm, nagyon imádtam és nagyon sajnálom :( De legalább alfás maradhattam, és úgyis 45öst akartam :)

>> SzervizASR16 // Alfa 147 1.9 JTD 8V Progression // 2015-01-29

Nincs is csodásabb, mint reggel hétkor a mínusz hatban azt hallgatni, hogy minden gázadásra ordító fújtatás jön a motortérből. Eldurrant az alsó turbócső.
Ennél nagyobb baj sose' legyen, délután emelő, a mindent megoldó duct tape és elmúlt a trombitálás. Az alba-autónál rendeltem bele egy utángyártottat, megérkezett, lecseréltem, ez is megvólt, forza italia :D

 
>> SzervizHardy // Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2015-01-29

Sajnos a telephelyünkön egy szombati nap úgy döntött hogy nem megy tovább. Egyetlen fokozatba se mozdult. Igaz szombat volt de felhívtam Csörit hogy mikor tudnám levinni. Nagyon rendes volt, mondta hogy akár most is. Így kötélvégre került és levontattuk. Csak a féltengely ugrott szét rajta a bal oldalon, így azt cserélni kellett. Meg ha már ott volt cserélve lett egy lengőkar hátul, illetve egy jobb első alsó is.
Aztán a csere során észre vette hogy az első fékcsöveimet cserélni kell és végre megtaláltuk a hátulról jövő iszonyatos nyekergés okát.A korábban általam cserélt hátsó kutyacsontok ennyit bírtak. Pár nap múlva azok is cserélve lettek. A munka minősége a szokásos, gyors és pontos.
Aztán még kapott egy futóműállítást is.

 
>> SzervizChoppR // Alfa GT Coupe // 2014-04-12

Feltöltöttük a klímát.

 
>> SzervizChoppR // Alfa GT Coupe // 2015-01-29

Érezhetően csúszott a kuplung, ezért vásároltam egy valeo kuplungszettet, valamint mellé még pár dolgot: Olajszűrő, gázolajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő, selénia 5w 40 wrd 5 liter olajat és 2X1 liter váltóolajat. Átnézettem a fékpedált, kapott fékolajat, valamint a kuplunghoz még pár alkatrészt. Az alkatrészek: 118.000 Ft-ba, valamint a szerelés 40.000 Ft-omba került.

 
>> EgyébChoppR // Alfa GT Coupe // 2014-10-29

Kapott a GT egy új akkumulátort.

 

A jan.5-i kisszervíz alkalmával bekerültek a LED-ek a beltérbe.
- elülső csillár 3 db (2 szélső, 1 középső
- hátsó csillár 2 db
- kesztyűtartó 1 db
- elülső ajtók kilépőfénye 2 db (a hátsó ajtókban nincs kilépőfény)

Csomagtérben nem cseréltem, mert ott már eleve LED volt (ott korábban fejlesztettem).

Sajnos azt tapasztaltam, hogy a középső LED az elülső csillárban folyamatosan derengett halványan, akkor is, ha bezártam a kocsit. Sohasem aludt ki.

Megreklamáltam az az ebay-en az eladónál. Hamarosan küldött is másik izzót. Olyat, amiben van ellenállás.
Ma bekerült a helyére.
Tökéletesen működik :) kialszik, amikor ki kell aludnia.

Itt rendeltem.

 
>> SzervizAlejandro // Alfa 159 1.9 JTS Berlina // 2015-01-28

9 hónap és 11e km futás után megtörtént a második olajcsere, olajszűrővel és légszűrővel együtt.

Mivel legutóbb a láncszettek cseréjekor kiderült, hogy eléggé olajsáros a motor, ezúttal az olaj szintetikusra cserélése és előtte a motor olajjáratainak belső tisztítása mellett döntöttem.

Sem az olaj, sem a szűrők végül nem az eredeti elképzelésnek (Xado SM/CF 5W-40, illetve gyári minőségű Sofima szűrők) megfelelően alakultak, több okból sem, de végül így is minőségi cuccok kerültek bele.

Ezúttal a műveletet nem sajátkezűleg hajtottam végre, hanem a szervízben ahová hordom a kocsit, elsősorban a motor belső mosása miatt. Ha ne adj isten leváló pakkok miatt az olajszivattyú szűrője eltömődött volna, akkor már ne kelljen az autót a műtét helyére külön bevarázsolni, hanem legyen helyben. Szerencsére a félelmem alaptalan volt, problémamentes volt a művelet.

- motormosó: Xado Atomic Vitaflush
- olaj: Fuchs Titan Supersyn 5W-40
- olajszűrő: Mann
- légszűrő: Müller