Blog
Első fékbetétek cserélve lettek, már jelezte a gép hogy végük van. :/ :D
Következő alkalommal tárcsa csere is szükséges lesz.
Akku cserével kellett kezdeni a szervizt, amivel vettem a kocsit, az 2 hétig bírta.
Vartát vettem, mert az elmúlt 15-20 évben ez volt a kocsimban és mind legalább 5 évig bírta, sosem volt velük gond, nem merült le télen nagy hidegben sem.
Varta Silver Dynamic akkumulátor 12v 74ah
itt: AkkuBox

Viktor írt, hogy hogy haladnak a felújítással:
"Haladunk egyébként, az ülésvázon a pálcákat már rendbe raktuk, a könyöklőnek, kédernek a bőr ki van szabva (holnap festem, csütörtökön varrják), kormánybőrözés kész, ülések előkészítve festésre, szóval van haladás. Képeket csinálok! üdv! Viktor"
Szóval lassan kész... :)
Ma bekötöttem a lábér világítást, a belső világítás körébe van belekötve. Tehát ha az ajtó nyílik világít, ha felkapcsolom kézzel az első beltér világítást akkor is. Hangulatos, látványos. 3 óra és 2500 forintból minden megvolt.


A katalizátor és a hátsó dob közötti kipufogó tartó elfáradt (letört a csőről), a hátsó hídhoz verődve hangosan jelezte a kipufogó, hogy itt az ideje a javításnak. Janóék nem tudták azonnal elvállalni így átmeneti megoldást kellett találnom.
A megereszkedett csövet emelővel megemeltem egy kicsit, a cső és a tartó közé szakszerűen beillesztettem a vaskupacomból recirkulált használt Scorpio hátsó fékbetétet és két awab bilinccsel rögzítettem törött végtagot. Az emelőről leeresztve szépen feszesen tartja a helyén a kipufogót. Addig is jó lesz így amíg eljutok Janóékhoz...

Sikeres műszaki vizsga 2018.05.26-ig. :)
A rádió körülő középkonzol műanyag elemet már egy ideje csúnyácska, elkezdett lekopni és ilyen ragacsos csúnya lett a felülete. Ha már azt lefújtam nem maradhatott ki a középkonzolból semmi, mind kapott 3-4 réeg matt fekete festéket, ki lett minden takarítva, és az előző tulaj eléggé kokányúl rakta össze, most minden csavar a helyén minden ott van megfogatva ahol kell, semmi ragasztás. A képek nem adják át annyira, főleg hogy sötét volt, vakúval készültek a képek.
Az olajszint jeladó kábele szintén mocskos módon rá se volt dugva a nívós jeladóra, egy ellenállással megoldották valahol valakik. Rádugva folyamat égett a visszajelző lámpa. Marklarnal volt egy jeladó, kiteker, új berak és müködik. Még azt is megnéztem hogyha nem tekerem rá hanem kihúzom az olajból kigyullad-e, hát kigyulladt a visszajelző. Szóval szuper.
Szintén Marklartól kellett egy balós ködlámpa, megvolt repedve. Szerencsére még egy gyönyörű állapotban lévő, gyári Carello párost siekrült szereznem. Szóval még egy jobbos tartalék is maradt :)
Meglepetés kedvéért Marklartól van a két kipufogó vég is, amiket jövőhéten viszek kipufogóshoz és felrakatom, úgyis kell a flexi csövet csinálni, elkezdett mellette kifújni.











