Blog
Az autót már hibás csapággyal vettem, tudtam róla. Elugrottam Marklarhoz egy bontottért. Adott is, de a jobb hátsó traktus szétszedése után derült csak ki, hogy nem egyformák. Ám szerencsére eszembe jutott, hogy korábbról van nekem eltéve hátsó lengőkar... szerencsére azon pont ugyanolyan és remek állapotú csapágy volt, így az került fel a rossz helyére.
Azt hiszem a képek magukért beszélnek. :)
Mindeközben fény derült arra is, hogy nemsokára fékfelújításba is kell kezdenem.





Kicsit csordogált az olaj... a képek láttán nem is csodálom. Viszont valaki túlságosan is megtépte a csavarokat... gondolom így próbálta ellensúlyozni az olaj szökését... kár volt... az egyik csavar elfáradt...
Új tömítés a helyén.






A minap esőben észrevettem, hogy a jobb első ajtón, a hangszórónál csorog befelé a vizecske... úgy kicsikét... finoman... settenkedett. Ajtókárpitot leszedve konstatáltam, hogy az ajtó cserés volt, ez nem is különösebben érdekes, de nem volt benne védőfólia. Ablakemelőt kikaptam, ha már kint volt kicsit átnéztem és frissítettem a zsírzását, majd fóliát beapplikáltam, minden vissza és kész. :)




A csomagtér ajtó körül, a zár felé elég nagy helyen szanaszét volt a gumitömítés és emiatt beázott. Plusz valamiért fentebb volt állítva a zár füle is és így fent is rés keletkezett, ahol szintén beeresztette a vizet. Az alsó részen tömítőgumi csere és zár beállítás után egy csepp víz sincs sehol... belül. :)
Motor rezonancia jelentkezik alapjáraton és ~2250 fordulaton ami a karosszérián érezhető. Megvizsgáltam a szilentek állapotát.
Indítás, alapjárat, előre-hátra terhelés:
Youtube
jobb oldalon:
Youtube
sebváltó oldalon:
Youtube
alul:
Youtube
túráztatva:
Youtube
Ma délelőtt a munkahelyemen feltettem a téli szetett. 9329 km ment a nyári garnitúrába.
Azért a 17-es Ti felnik hiányozni fognak tavaszig :(.
A km óra állása: 228516 km



@186.000km
- Termosztát csere - Behr.
- Friss fagyálló.
- Elrepedt gumicső cseréje a termosztátnál.
- Szervó olaj csere - Mannol Dex3
- Porlasztók felújítása.
- Jobb első felső lengőkar cseréje - TRW (alig 1 évet bírt az előző....)


Eljött egy újabb olajcsere ideje, ismét Csőrinél, természetesen csak a gyári Selenia olaj, és gyári szűrő cseréjével.
A bal első ablakemelő motorom megadta magát, ezért cseréltük, valamint 1 db izzítógyertyát is cserélni kellett.
Ismét tökéletes az autó. :)
Magánszemélytől- 2016.11.16.
Vételkor óraállás: 236.000km
Olajcsere+ szűrő: 232.000km
Kettőstömegű csere: 215.000km


- életkor: 355 nap
- km óra állás: 43.415 km
- össz. menetidő: 604,17 óra (25,17 nap!)
- átlagsebesség: 72 km/ó
- tankolt üzemanyag: 2.612,86 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,89 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 20,26 Ft/km
- átlagos napi futás: 122,30 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,09 %