Blog
Hátsó gólyalábak. Kicsit több mint 1 éve már, hogy Egerbe mentem, az 1. nagyobb út, hát nem volt szerencsés, mivel a gólyaláb rugótartó tányérja megadta magát. Párban cseréltem a két hátsó gólyalábat, azóta patika.
Ha nem akartok úgy járni, mint én, nézzétek meg a tárcsát. Ha már a festék lepattogott, azonnal irány a szerviz. Ha nem, kívághatja a tányér a kereket ahogy lefittyen. A mankókerék befér, de jobb az óvatosság.
2 hátsó gólyaláb 35.000.-
Munkadíj 15.000.-
Télen kinéztünk a piacra, és mit találtam?! :) gyári alfa 145-146 alufelnit. Irány ára 25.000,- ( jól indult :) ) végül nagy alkudozások végén 19.000 lett egy gyári fényezésű 15 colos alufelni, 1 szezonos gumikkal. Nem ütnek, nem padkanyonosak. Jó vétel volt :) Bár 19.000ért nem vágta hozzám, és szerencsénkre volt nálunk annyi, pedig csak csavarogni meg lángosozni mentünk :) A piac közepéről nem volt kellemes kisétálni de megoldottuk :)


Új nyári felnik!!! 2db Új laufenn gumival, 2 db pirelli p zero nero-val (225/40/18). :D +új kerékőrök.


Megjavítottam szellőztető motort. Néha meg kellett rugdalni, mert nem indult el. Az utóbbi időben volt, hogy az egész úton rugdosni kellett...
A szellőző ventillátor házába alulról van becsavarozva az előtét ellenállása egy nagy hűtőbordával. Azon keresztül kapja a delejt. Két csatlakozó van rajta, egy a középkonzolról (vezérlő jelek), a másik meg két vastag vezetékkel (az egyik a + a másik meg megy a ventillátorhoz). Na ez az utóbbi cstlakozó teljesen el volt égve. Levágtam a csatlakozót és közvetlenül ráforrasztottam a vezetéket az előtét ellenállásra. Most már üzembiztosan működik és a leggyorsabb fokozaton is jobban megy mint előtte...

Októberben elszállt a kuplung munkahenger.
Csere ÚJ Valeora, illetve fék olajat is kapott ami elég régi lehetett már benne...
A kuplung olyan lett mint a vaj.
Kezdő szervizként ma lecseréltük az olajat.
- Selénia WR 5w30 Pure Energy
- Olajszűrő
- Levegőszűrő
Az autót alul, felül alaposan átnéztük. Az egr szelep környékén találtunk olaj ködölést, oda egy O gyűrű majd kell.
Egyéb rendellenességet nem találtunk. Alulról tökéletesen hibátlan az autó, ahogy illik is ennyi év és km után.

Ahogy bejöttek a hidegek akkumulátorom elkezdett gyengélkedni...tavaly is már 1x-2x töltögettem így tudtam ,hogy mandátuma az akksinak lejárt lett helyette új...
Bosch S4
60Ah
540A
Költség:23e

Dayco vezérműszíj készlet, graf (fémlapátos) vízpumpa, Contitech hosszbordás szíj, Febi/Bilstein/ fagyálló.
Szép idő, vasárnap. Akkor kapjuk szét a csomagtérajtónál a kábelátvezetést, és oldjuk meg a vezetékszakadást, ami a tipikus 156 sedan betegsége. Már nem volt egy jó ideje csomagtérvilágításom és a központi kijelző sem jelezte, ha nyitva volt a csomagtérajtó.
Hát eléggé oda voltak a kábelek, bátyám segítségével meg lettek forrasztva és le lettek szigetelve. Újta minden a rendjén van, hatalmas az öröm.
Majd egy kis kényeztetés következett a bőr belsőnek. Kipróbáltam az Ikea bőrápoló szettjét. Tökéletes!
Km: 212575



