Blog
Vettem egy méretpontos csomagtér tálcát. Tök jó, egyébként is elég koszos a csomagtér kárpitja, így legalább nem látszik.

Sajnos a bontottan vásárolt ABS pumpa nem lett jó. Mondjuk magamat ismerve meglepődtem volna ha igen. :) Szóval maga a pumpa valószínűleg jó, de az istennek nem akar kommunikálni az ecu-val. Én magam ehhez elég hülye vagyok, tehát nem fogom tudni átírni az ecu-t, hogy rávegyem az együttműködésre. Marad a B verzió, azaz az eredeti ABS pumpa felújítása. Ezzel kellett volna kezdenem... Persze itt Szófiában nem találtam olyan műhelyet, aki felújítani (vagy még nem elég jó a bolgár tudásom), így haza kell küldenem, otthon remélhetőleg megcsinálják és akkor mehet vissza a helyére.
Meglátjuk.
Eldőlt, hogy az idei Nagy Túra VI. ismét a Spideré lesz.
A terveben szerepel néhány hágó és panorámaút, pl.:
- Gerloss Hochalpenstrasse
- Silvretta Panoramastrasse
- Albula
- Julierpass
- Majola
- Bernina
- Passo d'Aprica
- Mortirolo
- Gavia
(remélem ennél több hágót kipipálhatok majd a listámról)
...néhány osztrák kisváros:
- Mayerhofen
- Nauders
...néhány olasz városka:
- Bolzano
- Parma
- Mogenlia
Alfa Múzeum Arese
Cinque Terre
Előre láthatóan 3.100-3.200 km vár a Spiderre,a tengerszinttől 2.600 méter fölé.
Hogy ne legyen gond, az idei évet is Várpalotán kezdjük a nagy szervizkörrel (vezérműszíj és társai).
Izgalmas év lesz, van mit tervezni...
1,5 hét pffff azóta nem ültem kocsiban...kocsiban? Sehol...fekszem és üvöltök a fájdalomtól. Kocsik nem is tudom hogy állnak...ááááhhhhh fájdalomcsillapítók sem érnek semmit...egy dologra jó...fogytam 5 kilót.
Sok minden történt. Nem igazán volt időm vezetni a blogot, megpróbálok mindent összeszedni.
- teljes kipufogó rendszer, a Jano Dobnál. Végeket beigazították, minden kipuf tartó a helyén, és megerősítve nehogy leessen még egyszer, ami miatt vinnem kellett...
- Jobb oldali lengőkar csere, ette a gumi belső felét, ez meg is oldódott.
- jobb oldalon a féknyereg kisebb kátyúknál "csilingel", mivel lassan megy fel előre a nagyfék nem igazán foglalkoztam még vele. Ez marad hibának egyenlőre.
- Felszültség mérő ment az óra helyére, Gyújtásra bekapcsol, zölden szépen digitálisan írja. Ez csak kis próba, nem biztos hogy marad, egyenlőre bejön.
- Műszaki megvolt 2017.02.14, minden fasza, minden jó.
- Benzinmhttp://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1487603908-10382-blog.jpgutató nem igazán működött, ugrált, mutatott mindent ami nem volt valós, és volt hogy az üzemanyag lámpa sárga villogása az indexszel megegyező ütembe történt.
Azt hittem kábel, zárlat de nem. A műszerfal volt gebaszos, kapott új "Super"ből való műszárfalat, ami sziper szuper. A kilóméter még át tekerem a valósra és a borítása mivel az újnak kuka, ezért azokat át kell szerelnem a régiről.
-A kocsi Bognár Zolinál, Kuplungszett (Luk), ami már régóta várat magára az olaj dekni mivel a mostaniba a leeresztő bele van szakadva. Persze akkor már Motul 10w40, olajszűrő, persze akkor már váltóolaj.
- Bal első ajtó csere, mivel amivel vettem javítva volt de okádék módon, találtam egy színre fújtat sokkal jobb állapotban. Ez még egy picit lóg, majd be kell állítani.
- Hűtővíz lecserélve, Favorit G12 ALU fagyállóra.
- Hűtő elkezdett csöpögni, még várat magára de hamarosan azt is megcsinálom.
- Keresem a vadi új 4 nyári gumit. (Uniroyal talán)
-Roli csinált pár képet dobok fel egyet-kettőt.
Hirtelen ennyi. Ha valami még eszembe jut írom :)




Enyhén elkezdett búgni az egyik hátsó csapágyam, így cseréltem mindkettőt ha már nekifogtam. Nem gondoltam, hogy ilyen egyszerű feladat, csak egy 19-es imbuszkulcsot kellett vennem hozzá, azzal nem rendelkeztem, kb egy óra alatt végeztem mind a 2 oldallal.
A kuplungom is rakoncátlankodott már kb a fele pedálút holtjáték volt, kuplung főhenger volt a gyanús nekem, így azt is kapott újat a Piros. Ennek a cseréje és légtelenítése tovább tartott mint a hátsó csapágyak cseréje. Mostmár rendben van 2-3 cm max csak a pedálon a holtjáték.
A folyamatos alapjárat ingadozás miatt úgy gondoltam időszerű lenne gyertyákat cserélni, kapott is újakat a Piroska de a jelenség továbbra is megmaradt, már épp kezdtem rákészülni, hogy ez komolyabb gond lesz, mikor is egyik napon nem a Shel-en álltam meg tankolni hanem egy pár kutas magánkúton, ott nézem hmm a 98-as csak 3 Ft-al drágább.
Na akkor menjen az bele, Meg is szűnt az ingadozás, megállt stabilan 800-850közt.
Azóta is ott tankolok. Egy tankolásom volt a kagylóson azóta, el is kezdett ingadozni utána az alapjárat. Úgyhogy visszatértem a magánkutas 98-ashoz.
Hosszas keresgélés után rá jöttem miért is nem szól a rádió....
Szoval csere érett lett a talp és az antenna is...


Yani volt olyan rendes és hozott egy pár Pioneer kiszedőt, így ki tudtuk venni.
Kiderült, hogy azért nem volt jó a rádió vétel mert Holland barátunk nem tette bele a fantomtápot. Ezt polcról pótoltam, így már vele van a (tér)erő.
Van benne TMC vevő ami jelenleg nem működik, erre még megoldást kell találni.
A képen látható régi kormánygomb vezérlő van benne, ezt cserélni fogom erre, mert ez elvileg tudja használni a telefon gombot is. Továbbá azt is várom tőle, hogy az autó leállítása után addig villany alatt tartsa a fejet, amíg a kulcsot ki nem húzom...
