Blog
Átnéztük a kicsit tetőtől talpig... Alul egy két helyen keledzik a rozsda... Szerkezetileg kifogástalan motor váltó futómű ✅. Kiolvastuk a fejit. Vásárláskor vittem magammal rétegvastagságmérőt, lemértem minden elemet 98-127 közt volt végig., de azért Szamosiék is rámértek, végig gyári festés, szerintük sem volt törve sehol! Gyári a feje nem volt mókolva hibakódmentes. A két mester szétdícsérte, szerintük kimegy a világból, hát legyen igazuk.

Vásárlás után szűrők, olajak, komplett vezérlés csere elvégezve. Km. 180.256.
Fagyálló erősítés : csak - 10°C volt, későbbi mérésnél kiderül kicsit erős lett:, - 50°C (Tavasszal kicsit visszább veszünk...)
Nyári ablakmosót télire cseréltük.
A téli gumik is már egy ideje felkerültek a 156os dísztárcsáival.


Nekiálltam, nem kellet háromnegyed óra a féknyereg felújítására. Látszott, hogy ez nem volt "lyukas", teljesen tiszta volt a belseje.



Ahogy elhoztam az autót még aznap felrakattam a téli szettet, ami szintén gyári, csak ez 17-es. Kevésbé néz ki jól, mint a nyári 19-es TI felnikkel.

2017.11.24-én került hozzám 139400km-rel, az autó Svájcból származik. Egyelőre még barátkozunk, az ereje nagyon tetszik és a halom extra sincs ellenemre.
A belső fűtés/ventillátor szabályozó hármas gomb izzói nem működtek még nálam soha. A gyári izzó valami 3-4 ezer forint, azt sokalltam.
Aztán vettem a bátorságot és ebből rendeltem három darabot, ami gyorsan megjött (a posta több, mint az izzó).
Az itt látható módon meg jól kicseréltem őket és működik is.
elöl kapott 2db új gumit az autó. Apolló 205/55R16 V 4G All Season
39760Ft+10000 a szerelés ( a hátsókat is centírozta )
Csere időpontja:2017.11.17
Óra állás: 145600Km
Ma este hazavittem kollégámat, majd elindultam tőle. Volt egy kis grízes forgalmi szituáció, de nem lett semmi baj, néztem még a tükörbe, hogy minden oké-e mögöttem. Mikor visszanéztem előre, akkor látom, hogy egy rohadt nagy fekvőrendőr van előttem. Belesatuztam, de nem volt elég, az autó bólintott is, így a Novitec toldatot sikeresen odavertem. Hát, nem szép látvány. Több, mint 8 éve fent van az autón, és bár volt, hogy itt-ott leért, de ennyire csúnyán még nem bántam el vele. Szerencsére javítható, de idén erre már nem lesz időm, ez jövő évre marad. Terv volt amúgy is az első lökhárító fényezése, mert tele van kavicsfelverődéssel. Hát, így nagyobb lesz a munka vele...




