Blog
2018.06.02. 8 hónap szenvedés, nézelődés után végre megvan! Már tavaly ősszel tudtam h meg kell vennem az első Alfám. Elég sok sikertelen autó nézés után ő volt az utolsó reményem. 2009es évjáratú 159 sw Ti 124082kmrrel az autó 4eve van az országban abból 2evet szinte csak állt. Az előző tulaj elég gondos gazdi volt. Májusban volt klíma tisztítás olaj és szűrők cseréje, így egyelőre használom, ismerkedek vele eddig csak Fiatoztam,igy még új nekem az Alfa érzés.
Az autó januárban került hozzám, azóta cserélve: vezérlés, termosztát, olajcsere + szűrők, a hűtő sajnos lyukas volt így az is, a gyári dob nem tetszett ezért Paragi dob lett felrakva, a belső izzók kiégtek a rádió alatt, ezért kaptak újat, első lengőkarok (alsó felső TRW stabpálca) , kapott egy teljes polírt + belső kárpittisztítást, féknyereg festés is megtörtént.
Előre kapott a nyárra 2 új TOYO gumit.
Amikor az autót megvettem már akkor is voltak gondok a kulcs távirányító részével ez alatt azt értem, hogy nehezen lehetett bezárni illetve kinyitni a csomagtartót pedig egyáltalán nem lehetett kinyitni. Szétszedtem és akkor láttam hogy a gomb az nem is volt már benne ezért nem lehetett kinyitni a csomagtartót így hát aztán vettem hozzá 3 gombot kicseréltem őket és így működött habár még mindíg kicsit nehézkesen. Májusban aztán gondolt egyet és már semmit nem lehetett vele se zárni se nyitni, gondoltam elfelejtette a kódot és újra kell tanítani elvittem szerelőhöz csinálná is de szól, hogy nem tudja újra tanítani mert nem jó a kulcs a ledek se világítanak. Így hát aztán maradt a kulccsal való zárás ami kicsit macerás mert a vezető felőli oldalt a zár sérűlt megpróbálták feltörni így csak az anyós ülés felől lehetett nyitni illetve zárni. Most a hétvégén volt egy kis időm így újra nekiáltam vizsgálódni mi baja lehet ki is mértem de minden rendbe volt. Ezen a kis nyákon van egy kis chip amin az szerepel, hogy: hcs4120 (A képen bekarikáztam) ennek a chipnek a lábait kezdtem el nézni nagyítóval és megláttam, hogy két láb forrasztása elengedet egy másik pedig eltört ezeket megforrasztottam összeraktam és működik újra sem kellett tanítani így hát most teljes a boldogság.

Jani elkezdte darabolni a vezérlést. Elmondása szerint a láncok, a vezetők szépek, újszerűek. Két vezérlésmódosító cseréje megtörtént, az összeszerelési fázis elindult. A többi később kiderül.



Az előző blogban tárgyaltam - többek között - a váltógomb újrabőrözését. A váltógomb kupak (egyes helyeken fedélnek hívják) azonban nagyon csúnya volt, már mikor megvettem a kocsit. Így a bőrözéssel együtt ennek cseréjét is el akartam intézni. Ez egy héttel megcsúszott, de most már az utolsó részlet is a helyére került.
Ui: a fent említett blogban a váltóról készült képeken a váltószoknyát rossz helyre patentoltam, de ezen már a helyes konfiguráció látható.






Mivel a két kocsira összesen csak 5 szett felnim volt(igaz ebből egy szett vas felni..) vettem még egy szettet, h még kevesebb hely legyen itthon és még több cucc a kocsikhoz...
Így most van két 17'es két 16'os és lét 15'ös szettem... Van aki bélyeget én alfa felniket gyűjtök kényszeresen... Meglátok egyet jó árban és nem tudom ott hagyni....


Kiválóan működik. 'R' fokozatban csipog egyet hogy jelezze működik, és utána már csak akkor ha közel van valamihez. Minél közelebb van valamihez, annál sűrűbben csipog.

1
627
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Adok-veszek
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Zenebutik
- Forma-1
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth