Blog
Ma dél körül kaptunk egy kavicsot az anyósülés elé. Három irányba megindult a repedés.
Még útközben megrendeltük az újat.
Délután bejelentettük a biztosítónál.
update 08.09.
16 órakor megejtette a biztosító a szemlét
update 2018.08.13.
Ma kapott egy új szélvédőt. A rendszám matricát sikerült átragasztani. A német szállópor matricát viszont nem. Vennem kell majd újat.
Ja, a felső szélére is kell a sötétítő csík, mert nagyon hiányzik.
update 2018.08.15.
3e Ft-ért kapott új csíkot a szélvédőre. Újra a régi a Vas :-)


Ma hoztam el az Alfát a szerelőmtől, megkapta a már megérdemelt fék felújítását. Le lettek cserélve a tárcsák, a fékbetétek és a fékolaj is. Emelett át lett vizsgálva az autó, hogy ne legyen vele semmi gond a hosszú montenegroi út alatt :).
Első féktárcsák: 27040Ft
Első fékbetétek: 13520Ft
Hátsó féktárcsák: 13702Ft
Hátsó fékbetétek: 10225Ft
Fékolaj: 3210Ft
Mivel már úgyis 10e km volt a Racing-ben ezért ma lecseréltük. Az olajfogyasztásra való tekintettel kipróbáltuk a MOTUL 8100 x-power olajat. Szintén 10W60, de a Racinggel ellentétben API SN-t tud. (Racing SG)
A hétvégén megyünk a Balcsira, abban lesz autópálya is. Akkor eldől, hogy segít-e.
Egy biztos, a hazafelé vezető 100 km-en nem fogyott.
update 2018.08.11.
A Mediterrán Party után még nincs fogyás :-)
update 2018.08.20.
A 900 km-es Hallstatt túra alatt 4 dl fogyott :-(


Cserélve Csörgő szervíz által:
-Vezérlés
-Jobb felső lengőkar
-Főtengely ékszíj tárcsa.
Km:253755
Kész a tető, kész a lökhárító...ma @SanyiJTD teljesen megpolírozta az autómat. Nagyon nagyon szép lett. 😊






Hát ez a nap is eljött...
Eladtam a nagyvadat, kicsit megkönnyeztem, csodálatos formavilága hiányozni fog.
Viszont a folyamatos szervizelgetés nem.
Volvo V40 lett az utód.
Mindenkinek minden jót.
Ma meg is érkeztek a különböző olajok és a hűtőfolyadék. Jó nagy csomag, de illusztris társaság . :)

Megbontódott a motor. A 6-os hengernél a kipufogó oldali szelepek olajosodnak. Továbbá 4 hajtókarcsapágy erősen elkopott. Na, ez az az utóbbi probléma, ami elég sok kérdést vet fel maga után, mivel olajnyomás van, olaj is időben volt cserélve, és a csapágyak sem voltak olyan régiek. Az olajzójáratok ellenőrzése után többet tudunk majd az ügyben. De 15ezer km alatt nem gondolom, hogy bármi meglepő dolog lenne ott. Továbbra is az olaj a gyanusított, de ez akkor is hogyan? Na mindegy is. Most a probléma megoldására kell koncentrálni, utána jöhet a fotelfizika. Valami gyors megoldást kell találni, ami tartós is.

Elkezdtem megrendelni az első nagy szervizhez az alkatrészeket. Mivel az ördög nem alszik, inkább biztosra megyek és az összes folyadék és fontosabb szíjak is cserélve lesznek.
A nem rövid lista:
Olajszűrő: Mann (W 714/3)
Légszűrő: Mann (C 1589/3)
Pollen szűrő: Bosch (1 987 432 360)
Gyertyák: NGK (4853)
Hosszbordás szíj és feszítő görgők: SKF (VKM 32082)
Vezérműszíj készlet + vízpumpa: SKF (VKMC 02540)
Motorolaj: Selénia Racing 10w60 7 liter
Váltó olaj: Tutela ZC 75 2 liter
Hidraulika olaj: Tutela GI/A 2 liter
Fékfolyadék: Tutela dot4 1 liter
Hűtőfolyadék: Selénia paraflu 5 liter
Ezek megrendelve, jöttükre nyugat felől számítunk.

0
629
Fórum
Friss topicok
- Alfa tuning
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Alfa reklám
- Forma-1
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth