Blog
Először a egy toldatot kellett rögzítenem aba bilincsekkel, hogy ne tudja szétnyomni a víz csövet.
Aztán a fényszórómosó még a múltkorokban kapott egy “Y“ elágazást, és utána egy vissza csapó szelepet hogy amikor a mosás véget ér, akkor fel tudjon levegősödni a rendszer, mert különben kiszívja az összes vizet a tartalyból.
Na most olyan erős a motor hogy egy vissza csapó szelep nem bírta megfogni hogy a semmibe nyomja a vizet, ezért került rá + még egy. Így már nem ereszt.
Erre jött a szigetelő szalag, hogy ne sérüljön a festék a toronynál.
A hátsó ablak mosó régóta nem működött, most megkerestem a hiba okát.










Hát nem találtam a fényszóró mosóhoz oda való relét, vagy ha igen, akkor drágán, amit ha meg is vettem volna sem biztos hogy ténylegesen jó lett volna. Újonnan is 12.000 Ft körül mennek, de az sem kimondott Alfába, hanem más márkák, úgy hogy inkább kicsit dolgoztam vele, és nem került semmibe.
Az eredeti tudtommal úgy működik hogy minden 5. alkalommal mossa a fényszórókat ablakmosáskor. Emellett csak ha ég legalább a helyzetjelző.
Na most erre a számolós dologra nekem nem volt szükségem, mivel úgy is a bajusz kapcsolót először csak párszor röviden meghúzom, hogy felérjen a víz, és csak akkor mosom folyamatosan ha már permetezi a szélvédőt.
Kimértem minden, és kicsit átalakítottam egy 2 relés megoldásra, ami ugyan úgy csak akkor moss ha ég a helyzetjelző legalább.
Ehhez kellett két relé befogadó ház. Egy is megtette volna, csak nekem eltört az eredeti az autóban és így cserélve lett a törött.
Csináltam egy nagyon komoly tervrajzot hogy könnyebb legyen le követni szerelés közben :) :D












Szétment a szervócsövem, úgyhogy cseréltem, hogy könnyen tudjam tekerni a kormányt.
Ha már úgyis szereltem, lecseréltem az olajat is.
Km: 266641
Mivel a környeken voltak gondoltam egy kanyart meger.Italotreffen Augsburg mellett, tuningtalalkozo este Schongauban.Gondoltam nem art egy olasz a sok nemet között, hat igazam lett,egyedüli alfakent sorakoztam fel a v6 al.

Elsö körben köszönet a szervezöknek a szervezesert, egy nivos talalkozo lett ujfent.
Ismet talalkoztam a sracokkal akikkel even at csak az online felületen ertekezek,mindig jol esik.Kaja jo volt, nem mondom hogy olcso,de jo.
Az alfacity "regi alfaskent" szamomra kicsit elvesztette azt a varazsat amit anno meg magaban hordozott.Ez abban kersendö szerintem hogy tul magas mar a resztvevöi letszam.
A nap embere Vályi Pisti, sztem öt törzsvendegi statuszba kene emelni az idei evtöl,es kötelezöen meghivni a következökre is .Ö nagyon érzi miröl szol ez az egesz...
Iden elöször a fekete nem ért le citybe, jövöre alkotni kell vmit mert ott a helye.
Úgy néz ki megtaláltam a hiba okát. A szabályzó 12V-os csatlakozójánál volt kontakt probléma. A kábelt mozgatva ki-be kapcsolt a ventilátor. Meg is olvadt kicsit a csatlakozó. Szétszedtem, letisztítottam, a csatlakozót levágtam, és szigetelt saruval pótoltam.
Végül töröltem a hibatárolót.
Remélem jó lesz...
A mai délutáni program a hágóvadászat volt:
Össztáv: 95,96 km
Össz idő: 3 óra 12 perc 37 mp
Átlagsebesség: 39,32 km/ó
Állásidő: 47 perc 12 mp
Hagők:
- 1875m - Passo Campolongo
- 2137m - Passo gardena
- 2240m - Sellajoch
- 2239 - Passo Pordoi
- 2057m - Passo Fedaia
Érdemes megnézni a sebesség/magasság grafikont (4. kép)
Nem sokat mentünk egyenesen :-)









Egy éves lett az autóm, így elvittem az első revízióra Budaörsre. Az éves inspekciók mellett kapott új olajat és pollenszűrőt is cseréltek. Minden rendben van, azt mondták, hogy nem tudnak belekötni. Az előző olajban 5000 km sem volt, de az utóbbi hónapokban szinte csak városban használtam az autót, ami az olajnak is elég nagy igénybevételt jelent. Szoftverfrissítést is kapott, az adaptív tempomatos visszahívásos sztori ezzel elrendeződött.
Ezt követően az Autó Néro Kozmetikába vezetett az utam egy ózonos klíma fertőtlenítésre, ez egy 15 perces művelet, melyet fél óra szellőztetés követett. Nem volt büdös a klíma, de jobbnak látom minden pollenszűrő-cserekor megcsinálni ezt a kört preventív jelleggel. A bolti elpukkantós verziókat nem szeretem, mert utána napokig illatos-büdös az utastér.
Szervizköltség: Selénia 0W-30 Digitek + szűrő, pollenszűrő, munkadíj 95.579 Ft





