Ismét eljött egy szerviz: Olajcsere üzemanyagszűrővel, két első toronycsapágy és a gátlók is. Végre nincs lovaskocsi hangja. 😀
KM: 227.480
Vezérlés oldali motortartó bak cserélve - megszűnt a jobb oldali külső tükör remegése. Kis szerviz alkalmával az olaj-, levegő-, pollen-, és gázolajszűrő, illetve az olajpumpa tömítése is cserélve lett.
KM: 218.545
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő cserélve.
KM: 210.530
Első autóm, ahol utolért a Kettőstömegű, lendkerék, kinyomócsapágy csere. Mindből LUK márka lett, tutela gearforce 75W váltóolajjal. :)
206.850km
Elől és hátul is megkapta az Ate tárcsákat és betéteket, fékolaj is cserélve.
201.500km
Már nyáron az országban volt a kicsike, egyenesen olaszból. Lassú ügyintézésnek köszönhetően csak a hónap elején sikerült vizsgát és rendszámot intézni rá.
Okmányirodából az első utam szinte a DZ-ékhez vezetett, ahol kapott vezérlés és olajcserét, új start-stoppos akksit és gyertyákat. 15 év alatt az első saját dízel autóm, eddig abszolút elégedett vagyok, a fogyasztás félelmetesen jól alakul! :)
201.000 km
1
316
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Motorsport
- Forma-1
- Virtuális Romeo
- Oldtimer, youngtimer
- A jövő Alfái
- Szerelőműhely