Blog
Szemmel láthatóan régóta enyhe olajszivárgás lehetett, mert már a vásárláskor elől a blokk jobb aljáig, EGR hűtő alatt olajos volt. Motormosás után látszott, hogy a szelepfedél környékén szívárog oldalról, első ránézésre vákumszivattyúra gondoltam. Tömítés kicserélve.

Hátsó kutyacsontok cseréje.
MAP szenzor tisztítás.
Fórumtársak blogjai alapján kilógó első lábtérszőnyeg rögzítése.



Miután megvettem az autót, hazafelé furcsa süvítő hangja volt gázadásra. Furcsa, mert a próbaúton nem vettem észre. (Próbaút és foglaló után az eladónál maradt az autó lízing kivezetés miatt, és leműszakiztatta, kb 2 hét múlva hoztam el.) Turbócsőre gyanakodtam, illetve kis kormányelfordításnál futóműtől enyhe ütemes hang. Nem kopogás, olyan mintha durva szálszakadásos lenne a gumi.
Hibák:
Turbócső repedt, csere. Turbócsövet a horvát Pasaric cégtől rendeltem.
Kerékcsapágyat kicseréltem. Nem szűnt meg a hiba. A külső féltengelycsukló volt rossz, a csésze belül sérült. Bevallom, bevettem az eladó dumáját, hogy az egyik gumi kicsit szálszakadásos. Eladó állta a cső és a csukló fele költségét.
Kicseréltem még a jobb tükörlapot, és utángyártott króm tükörházborítást raktam fel. Teljesen jó minőségű a borítás. UPDATE: 1,5 év után is hibátlan


Reggel nagy köd volt, így a kocsimosás elmaradt.
Sümegre érve kisütött a nap, eltűnt a köd. Kipróbáltam a sümegi mosót.
Örvényesre pont a pesti konvojjal egyszerre érkeztünk, amikor a második autó fordult be, akkor érkeztem. Pontosabban még akkor se lehetett volna találkozni ha megbeszéljük.
A parkoló lezárása után megjelen egy kék JTS. Mint kiderül a Cartárs kocsikázni indult és meglátta a sok Spidert. Visszajött megnézni hogy mit is csinálunk. (Utolsó kép) Majd az egész napra csatlakozott hozzánk. Próbáltuk rávenni hogy regisztráljon, remélem sikerül neki.
Reggeli jött hogy kitartsunk ebédig.
Kijelöltük az 1/100-as pályát és eldöntöttük hogy nincs szintidő. Mindenki megy egy kört és az nyer aki legjobban eltalálja az átlagot.
Elindultunk Badacsony felé, ott jobbra fordulva megmásztuk a hegyet. Tapolcára érve elmaradt a konvoj.
Visszamentünk Giuseppével és meglepve láttuk hogy az LHU defektet kapott. Itt készült az ötödik kép amin jól látszik a magyar virtus: egy dolgozik, a többi nézi :-)
Egy darabig gumist kerestünk, de feladtuk, de ez egy másik történet.
Az Ötvös Csöpi ponton megírtuk a Zselé által készített tesztet. Mint később kiderült nekem a 10-ből 8-at sikerült eltalálnom, ezzel nyertem.
Az LHU nélkül (hazaindultak mankókeréken) visszatértünk a Huszárba ebédelni.
Itt kitöltöttük az általam összehozott Spider tesztet, ami Zselének sikerült a legjobban.
Itt derült ki hogy az 1/100-at gtviktor nyerte.
A nap méltó befejezése volt az idénynek...
Ma 333 km-t mentünk, az odautat leszámítva nyitott tetővel.
Hazaérve 78.167 km-t mutatott a számláló. Nagy valószínűséggel ezzel az állással megyünk téli álomra.
69.652 km-el kezdtük az idei szezont, ami 8.515 km-es volt.










Megtörtént a forgalombahelyezés. Végre van rendszám. Bár az eleje nem akar összejönni. Valaminek mindig útban van és nem valami esztétikus. Valamit ki kell találni. Hétfőn bejelentem nagyszervizre Csörihez.



Sikerült szereznem a nyáron egy db Quadrifoglio kereket / köszi Bálint András /, lecsiszoltam, gitt, pár karc eltüntetve majd a fényező a héten hozta is ezért rápattintattam ma a gumit . / kátyúország miatt inkább jó tartalékolni /


Oktober 31-el lejár a szezon rendszáma a NagyVadnak,ezért téli álomba merül majd.Novemberbe járna le a műszakija,de úgy döntöttem,hogy most megcsináltatom.Két hibát találtak az pedig kis olaj eresztés,de ezzel átengedték🤗Megdicsérte a vizsgáztató srác,hogy milyen jó állapotban van az alja is😊
Km:190555


Az utóbbi időben némi kopogó hangot hallatott a kocsi jobb elölről. Doktorbácsi megállapította, hogy egy felső lengőkar csere megoldja a dolgot. Így is lett. Friss új TRW jobb első felső lengőkart kapott. Ismét csend. :-)
km állás: 207.654km
236906 km-nél állt az óra, amikor is vezérlést cseréltettem a kiskocsimba. Igaz még nem telt el az irodalomban meghatározott idő és megtett km az előző csere óta (ami még a másik gazdájánál volt), de ha már szét lett kapva...akkor legyek túl ezen is alapon gyári vezérlést kapott.
A kuplung nem csúszott és nem rázott, igazából semmi tünet nem volt, csupán nagyon kemény volt a pedál, így ezért döntöttem a csere mellett. LUK kuplung került bele és gyári váltóolaj.
Ezzel eldöntöttük, bárhogy is lesz, ő a családban marad....minden fontos és költséges kopó dolog ki lett cserélve és már csak egy chip hiányzik és még nagyobb lesz az élvezet. Hamarosan erre is sor kerül.



