Blog
Vezérlés szett csere vízpumpával plusz cserélve lett az alsó vezérmü kerék(bontott) szerencsénk volt hogy a szerelöig kibirta !! Roosszul kezdett indulni és csattogoatt mint egy kuttergép.. Ja és kapott 1 új akkut is. Km : 208410
Mai napon probléma nélkül a műszaki vizsga letudva.
Km:169.450
Lámpa tartó keret javítása : fényszóró rögzítő menetes szárak mindkét oldalt az alsó részei hiányoztak/letörtek. Ezt előttem lévő valamelyik gazdi mellette csavarral helyettesítette.
Tettem bele új menetes szárat, ahogy eredetileg is volt.
Egy alapos tisztítás és festés.
A lámpa tartó keretet új csavarok rögzítik, mivel a régiek elfáradtak.
A baloldali fl előtti sárvédő faceliftesítése, a lökhárító megvezető és rögzítése végett.
A hűtő tartó cserés volt, már megette az idő. Az ép bontott darabra át hegesztve a kettő darab lökhárító tartó fül, mivel első szériás volt eredetileg.











Miután 5000-nél a Dolomitokban leszünk síelni (remélem lesz hó...) és angol/amerikai oldalakon úgy is 1500-2000 mérföldnél ajánlják ezért előre hoztam az első olajcserét. Így már nyugodt szívvel indulhatunk a Giuval a szülőföldjére....
Meguntam, hogy télen is beleizzadok, a csajok csúszkálnak benne, ha kedvemre kanyarodok.........eldöntöttem, hiába szép, hiába "menő" nem kell bőrülés.
Akármire nem akartam lecserélni, csak is erre amire várólistára kerültem a kedvenc érdi Alfa bontómba.
Szóltak Petiék, hogy jött egy szett a kívánság üléseimből.
Így hát megtörtént a csere.
Nem bántam meg. Tetszik.


Ystuc barátomnak nem lett jó a Toora 18-as felni. Kinézetre ugyan az, mint a gyári 17-es ti Toora felni, csak ez 18-as méretben. Nekem szerencsére nincs nag fékem, ezért lecsaptam az ajánlatra :)


Az idő vas foga..... majd nem az autó elejéről kapott egy új kipufogó rendszert, hátul ketté ágaztatva, új krómvégekkel.
A hangja továbbra is kellemesen dörmögő maradt.
Eddig bírta a 'dugó' mikor vettem már bele volt ragasztva az olajleeresztő csavar, mert eresztette az olajat. Fel lett furva nagyobb menetre, de eddig bírta. Most komplett dekni csere volt+olajcsere.
197070 km óra állás
Volt egy kis szabadidőm, gondoltam kezelésbe veszem a fényezést. Nem lett 100%-os, de nem is ez volt a cél. Mindenesetre fényévekkel jobb, mint mikor hazahoztam.
1. lépésként alapos autómosás
2. lépés: lakktisztító gyurmával átdörgöltem az egész autót
3. lépés: Autoglym fényezésfelújító paszta
4. lépés: Sonax polírpaszta és wax
5. lépés: gyönyörködés, majd elrakni tavaszra :-)





