Blog
Szégyenszemre, a hajnali minuszok miatt inkbb visszapakoltam a télikerekeket.
Leginkább azért, mert többnyire páraom hajtja, aránylag friss jogsival...
óra állás: 130914km
Nyári gumikban: 154km

Kedves előző tulaj megette... vagy ilyesmi, mert nem volt benne, de Marklartól sikerült beszerezni. :)

Mivel a nagy felújítás közepette lejárt a műszaki az autóról (Szlovéniában ugye csak 1 évre adták meg), ezért vizsgáznia is kellett az autónak, és örömmel jelentem minden rendben ment, újabb 2 évig vizsgás az autó :) A fékkel-futóművel is minden rendben volt mérésügyileg is, így elmondható, hogy jó munkát végeztem :)

Az autó gyári kormánya, még ha eretnekség is, nekem a kezdetektől fogva nem tetszett. Nekem túl nagy, és bumfordi, minden eszembe jut róla, csak a sportosság nem. De valljuk be, az Alfa sosem volt nagyon erős kormányban ...( van persze kivétel, pl 159, Giulia, SZ..)
Hosszas kutakodás, tanakodás után végül az OMP Velocitá névre keresztelt sportkormánya lett a befutó. Mindenképp 350mm átmérős, sík kormányt szerettem volna, ez mindkét feltételnek eleget tett. Van belőle sima bőr és velúr kivitel, én utóbbit választottam. A szintén OMP kormányagyat is megrendeltem már, remélem hamarosan az is befut, és beszerelhetem az autóba :)

Volt egy kis időm kicseréltem a napellenzőket feketére, még a télen szereztem őket az A oszlop takarókat karbonoztam a télen, matt selyem zárólakkot kapott, hogy ne csillogjon napsütéskor, kormányburkolat is kapott karbonbevonatot helyére került az is illetve a hátsó MOMO gumiszőnyegek is kaptak 1 pár MOMO taposót.






