Blog
Nah, ismét legális az autó, április óta...
Van ződkártya (hála Hari mesternek) és műszaki érvényesség.
Meg ideiglenesen a két 36-os Weber helyett két 40-es Dellorto karbi (mert csak ezzel ment át a kocsi a mérésen...)
Képek hamarosan.
Kezdtem unni a sárgát meg azt, hogy alig látok. Hiszen hiába az egyébként profi vetítőlencsés technológia, ha az izzók nem frankók. Elhatároztam, hogy kell egy xenon szett. Szerencsémre pont ekkor tűnt fel a láthatáron egy kedvező ajánlat és a xenonnagykerből 25-ért el is hoztam egyet.
A javulás szemmel látható. Sokkal nagyobb teret világít be és a 6000K-es színhőmérsékletnek köszönhetően is jobban látok. Reflektor használata e mellett gyakorlatilag felesleges, jobban nem látsz tőle, csak sárgábban :)
Képeket hamarosan töltök fel.
Tipoatti jóvoltából gazdagabb lettem egy garnitúra téli gumival + 15"os alfa felnikkel. A gumik Fulda Kristall Montero 195/65 R15 osek.

Sikerült találni olyan xenont, mely külön relével és saját biztosítékkal dolgozik...biztos, ami biztos. :)
A bekötés is megvolt, nem vészes, max 1 órás meló.




Ugy néz ki pár nap mulva megkapja az uj fényt a paripa. A jövő héten nem leszek itthon,ugyhogy festés után látom ujra a gépet.Remélem jol sikerül,nem fogok idegbajt kapni ha meglátom.



Bal első alsó gömbfej nyikorgott mint a barom megnéztem a gumi szétmállt és belül tiszta rozsda meg kotyogott is.
Kurvára zavart már hugy ült a kocsi segge és állandóan leért az alján vmi ha nehezék volt hátul. Vettem két rugót.
Egy haverom "kölcsönadta" a garázsát ahol van fasza emelő is ugyhogy hamar kicseréltük a cumókat meg egyúttal kicseréltem a generátort is egy vadi újra, kéziféken is spanoltam kicsit mert megint a tetőkárpitig kellett húzni a kart hogy fogjon vmit.
2007. szeptember 26. 102xxxkm
Kicseréltettem a jobb felső lengőkart, mert gyanús volt, hogy ez kopogott elöl.
Felesleges volt, mert nem ennek a hangját hallottam. Mondjuk volt egy kis lógása a szilenteknél, úgyhogy nem tragédia, hogy ki lett cserélve. Csak az a baj, hogy vmi még mindig kopog, de nem jövök rá, hogy mi.
Gyári eredeti lengőkar került bele (ami TRW gyártmány, Boge szilentekkel), mert ezt tudtam a legolcsóbban megszerezni. A cserét egy ismerős szerelő végezte 3000 Ft-ért.

4
714