Blog
2007.09.19.
Csont nélkül a kpm.-n
Rozsdáslyuk behegesztve+ alvázvédelem+ pollenszűrő csere.
klima tisztítást nem kértem (hiba volt) maradt a fullasztó szag:(
Komplett fékszett csere, elöl is, hátul is. FERODO DS Performance fúrt+mart tárcsák + a hozzá tartozó fékbetétek kerültek megvásárlásra.
Ezzel már csak megállok?!:)




Úgy nézett ki, hogy a kettőstömegű lendkerék jó, és csak a kuplung miatt rázkódott a kasztni induláskor.
Most a kuplung hibátlan lett, de a rázkódás az új, harapós kuplungtárcsával felerősödött, egyszerűen nem lehet elindulni az autóval.
Tehát a projekt újraindult...
Kettős (bazinehéz) tömegű lendkerék+kuplungszett beszerez...(egy kisebb autó ára volt)...Váltó megint le...összerak...váltó fel...mindez begyakorlottan 9h-tól délig kész is volt, sima ügy...:)))
A stabszilent viszont jó lett, és érezni az EGR tisztítás jótékony hatását is!:)



Ma megérkezett a "B" tip. első rendszámom! :-)
Egy csomó előnye van :-)
Nem fogja úgy a szelet mint az "A" méretű alutábla :-)))
Nehezebben talál fogást rajta a sebességmérős rendőrbácsi :-)
Nem tudja a rendszámfelismerő leolvasni :-)
Kisebb, tehát könnyebb, ezért súlycsökkentést is végeztem a csere által, mind a kocsin mind a pénztárcámon :-)
Na meg ha csökken a súly NŐ a végsebesség, nem? De! :-D


01:22:453
01:23:563
Első helyezés kategóriámban ( nem volt nehéz mert egyedül indultam)
Egyéb iránt a legjobb időt futottam az értékelt versenyzők közt!!
Vagyis a rendezvény leggyorsabb széria autója. Előttem egy verseny Bravo ( nem tudom milyen csoportos ) végzett cirka 2mp-vel.
Véglegesen megoldva, bontot lanciaba való szabályzó került bele ami teljesen egyezik az alfába valóval. Így teljesen jó.
A 2000. km a vásárlás óta.
Hátsó lengéscsillapítók cseréje, műszakivizsga megtörtént!
3
706