Blog
Nos, megint a saját káromon tanultam... Az az ominózus vízencsúszás a szétkopott gumik miatt történt. Gondoltam jó az még... hát nem volt elég jó.
Most vettem rá négy Falken Z512 205/50/R15-ös abroncsot. 18 ezer forint volt darabja.
A gumis 4ezerért rakta föl.
2007.09.21.Kulcs
Asszonykám elvitte Piri mesterhez a vasat.Vezmódcserére gondoltam,de jó állapotban van és egy jav.klt megoldotta a dizelhangot.Plusz szervoolajcsere.Pöpec a verda most...
Alfa találkozós hétvége volt. Szombaton szlalom verseny Budaörsön, majd este egy Budapesti minitalálkozó városi felvonulással és Hősök terén fényképezéssel. Vasárnap pedig a Tököli reptéren a Fiatosok vendégei voltunk. Volt tesztvezetés, mini-rally, gyorsulás.




Megvettem tegnap az új lámpát. Már csak a beszerelést várja, de az is eljő nemsoká:) És máris új szemmel fog pompázni a kicsike:)
Sajnos régen volt időm égész nap a kocsival foglalkozni, ma megkapta :) Kívül nagymosást kapott, belül csak a szőnyegeket tisztítottam le, mert az elektronikás miatt a belsejére nem maradt több időm, besötétedett.
A mosással egy időben kapott új első ablaktörlőket is gyárit :) Ami nagyon-nagyon jó szuperál.
Valamikor vagy egy hónapja elromlott a kűrtöm. Hamar rájöttem, hogy életveszélyes nélküle közlekedni Pesten így ma elvittem egy elektronikáshoz. A fazon másfél órát dolgozott rajta mire rájött, hogy a kormányban lévő nyáklapon elégett a szál ami összekötné a kapcsolót a dudával. Áthidalta és most újra szól és én pedig megnyugodhatok :)
Ha már ott voltam gondoltam ránézhetne arra hogy miért nem jelez vissza a műszerfal ha be van húzva a kézifék. A hiba egyszerű volt, nem volt bekötve :DDD
Ez is kipipálva. :)
Szeptember TIZENHARMADIKÁN meló után az M5-ön száguldottunk pihenni egy utolsót még a jó időt kihasználva, tehát nagy volt a boldogság egészen a következő pillantig........ az előttünk haladó kamion deffektet kapott és a belőle leszakadó gumidarabon rongyoltunk át. Egyből megcéloztuk a leállósávot és sajna akkor tapasztaltuk, hogy a jobb eleje a kocsinak egy "kissé" hiányos, benyomódott a lökös meg leszakadt a ködlámpa...... Kitöltöttük a betétlapot.....Fájó szívvek folytattuk utunkat. :(
Felkerültek a gépre a Bosch erotwin ablaktörlőlapátok
Miután sikeresen lebontottam az első lököst az M3-ason a zivatarban, kis kasztnizás következett. Új lámpák is kellettek, és sajnos megsérült a kocsi jobb elején néhány relé. Ezen dolgok folyománya képpen nem ment a hűtőventillátor, az ABS és a fék rásegítő. Debrecen -- Csíííííplőőős ... neki esett. A ventillátor rendben van, az ABS redben van, de mivel nem volt kapcsolási rajz, a szervó még nem jó. Mindenesetre fölkerült egy olajos direkt szűrő, és egy teljes 60-as kipufogó rendszer. A kipufogót a leömlőktől vittük végig, katalizátort "bizonyos okokból" kihagytuk :). Jelenleg nincs közép dob, csak egy hátsó sport dob. A hangja elég veszedelmes lett. A V6 nem tud hazudni. :) Szerintem most egy kicsit hangos lett, egy két hétig járok vele, és meglátjuk. Ha megszokom így marad, ha fáfni fog a fejem, vagy zavar, akkor módosítunk rajta. Külön köszönet a csőmegmunkálásért, profi hajtogatásért, vérprofi hegesztésért, és a hibátlan tervezésért Mr. Beke Imrének! Reggeltől éjfélig csinálta a rendszert, és mindenki elégedett volt vele. Még én is! ;)




0
599