Blog

>> SzervizLongman // Alfa 155 GTA :)) // 2010-03-03

Pár hetet mostanában állt az autó, nem használtam, túl vagyok egy csomagtér világítás zárlaton, akku sarü rögzítésen és cserén, ill. némi kábel szigetelésen.
A fordulat ingadozás jelenleg ott tart hogy régi képeket nézegetve mikor még eredeti helyén volt a motor, észrevettem hogy 2 vákumcső nem oda volt kötve ahová most van..
Mégpedig a szívócsonkon van 2 kivezetés egy vastagabb és egy egészen vékony keresztmetszetű, a kisebb a nyomásszabályzóra megy a vastagabb a párologtatóra (Fuel Vapor Evaporator vagy mi..:) . No ezek össze voltak cserélve a vastag csonkra ment a vékony és fordítva. Ezeket megigazítottam és a csöveket is kicseréltem. Nem tudom van-e egyáltalán jelentősége, mindenesetre 3 napja nem produkál hibát. A külső hőmérséklet 5-12 fok között volt.
Azért meg fogom venni a fojtószelep jeladót is hozzá, biztos ami tuti.. :)

>> Egyébsztane // Alfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2010-02-19

ma megtörtént a műszaki vizsga.
A jobb első, alsó lengőkart kellett csak cserélni.

 
>> SzervizZOI // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2010-03-01

A rendszámtáblát megvilágító izzók közül a bal oldali feladta. Izzókészletből cserélve. Előbb egy kiégettre majd egy jóra! :)

Km.: 151060

 
>> SzervizPat // Alfa Spider / GTV GTV V6 2.0 tb // 2010-03-02

Km óra állás: 153796

Nívó teljes hossza min-max között 36 mm. kb 1 liter külömbség
- motor oil: 13 mm-re a felső nívótól.

 
>> SzervizPat // Alfa Spider / GTV GTV V6 2.0 tb // 2010-03-02

Km óra állás: 153683
- Víz ok
- Szervo oil ok
- fék oil ok
- Motor oli 13 mm-re a felső nívótól

Szükséges:
- Jobb fényszóró
- jobb műa. takaró
- bal ülés javítás
- motorháztető javítás
- fényezés
- felni karbantartás
- nyári gumi klt.

 
>> SzervizTakizse // Alfa 155 TS 2.0 Super // 2010-03-02

Kézifék kötél csere, üzemanyagrendszer tisztitó (STP)

 
>> Eseményjoe156 // Alfa 156 1.9 JTD Mjet // 2010-03-02

Egy kamion lerendezte az autó elejét . Egy csomó sarat , követ meg ami az út szélén található átküldte az én oldalamra és hát a lökhárító a motorháztatő megsínylette a dolgot . Annyira hogy le kellett festetnem . Természetesen saját zsebből kellett megoldanom mert nincs meg a "bűnös". Ez a kis malőr 110 ezer forintomba került . Közben megejtettünk egy jobb oldali féltengelyszimering és egy váltóolaj cserét . Természetesen Tutela olajjal . Ez 13 ezer forintot kóstált .

 
>> SzervizZsolti 75 // Alfa 33 1.7 16V // 2010-03-02

Hétvégén kicseréltem a kát hátsó kerékagycsapágyat a verdán mert hála a jó magyar utaknak elkezdetek búgni meg rágni!!egy hét alatt olyan szinten búgásból rágás lett hogy az kész:))na mindegy legalább remélem most ezt egy ideig nem kell bántani

 
>> SzervizHaro // Alfa 147 1.9 JTD // 2010-02-26

Ma el kellett menni vidékre a 31-s úton,ami iszonyat sz.. volt a kátyúk tekintetében,egyet kikerültem és kettőbe menetem bele.
Egy előzésnél a másik sáv közepén volt egy műanyag láda darabja ami felett szegény Kuwik nem bírt átmenni és a motortér műanyag burkolata bánta,de hála Gerissimo -nak sikerült megoldani egy metszőolló segítségével.

Mióta nálunk van folyamatos zörgést hallottunk hátulról, ma sikerült kideríteni,hogy mi is a zörej forrása: A csomagtér zárja nem volt meghúzva rendesen,így azt is megszervizeltük:)))

 
>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-03-02

Alakulat. (0302) Ma kétszer is voltam Ignácnál, mind a kétszer úgy jártunk, hogy még nem volt otthon, de mondta, hogy nyugodtan bemehetünk, nézzük meg hogy haladt. Elsőre csak csavar próbát végeztem a szárnyon, aztán elmentünk és vettünk hozzá 10db rozsdamentes, imbuszos 5/20-as csavart ill. csináltunk pár képet. Aztán már mikor másodjára mentünk, szólt, hogy nem sokára hazaér, várjuk meg, aztán megbeszéljük a továbbiakat. A hátsó toldat szépen passzolt a lökhárítóhoz, már fel is próbálták az autóra, úgy lett kivágva a kipufogóvég helye. Kértem, hogy mégis alakítsák ki a másik oldali vég helyét is és csak utána fényezze majd le, hogy ne kelljen majd a már lefényezett elemet szabdalnia a kipufogósnak.. A szárny alsó részét előkészítette, hogy el tudjam vinni karbonoztatni a héten. Illetve vittem Gábornak egy fekete 3mm-es lemezt, amiből kivágja pontosan a diffúzor aljára szerelendő részt. Azt mondta, hogy a toldattal és ezzel a lemezzel holnapra elkészül és onnantól már a lökösön is csak Ignácék dolgoznak tovább.

[Költségeim: 10db imbusz csavar 130Ft, habosított PVC lemez (500*1000*3mm) 2270Ft, műanyagos munkadíj 7000Ft]