Blog
Ééééés, igen!:-) Ma megérkeztek a kártyanaptárak, amit Bagee koma csinált nekem. Marhára tetszik, fasza munka ismét.:-) Köszi Bagee.:-)
Ezekkel fogom bekártyázni a gyanútlan Alfásokat kivétel nélkül.:-))

A szép időre való tekintettel a hosszú téli szünet után ma (0225) kb. először hoztam ki a garázsból, hogy felébresszem egy agip *** mosással + porszívózással a fényezőhöz vitel előtt..
999, 50
Ma végre jó idő volt.Megfürdetem a vasat.Alját is megmostam.A km órába cseréltem egy rizsszem égőt és a hamutartó világításnál is.Az elején a maszkon is kicseréltem a kopott emblémát egy felújítottra.


Mai napon sikeres műszaki vizsgát tett a gép.Egy sárga, és egy kék matricát kapott.
2 év nyugalom:))
Költségek:
Összevont vizsgadíj (műszaki+zöldkártya): 26e
Vizsgabiztosnak kedély javító+csajoknak kávépénz: 4e :))
A műszakira felkészülés jegyében, cserélve lett 4db tárcsa, betétek, fékolaj.
A kézifék kötél még hibátlanul teszi a dolgát, ezért az egyenlőre nem lett cserélve, megmaradt tartaléknak.
Felhasznált anyagok, költségek:
2db első féktárcsa ATE (28e)
1 szett első fékbetét ATE (20e)
2db hátsó féktárcsa BREMBO (14e)
1 szett hátsó fékbetét JURID (11e)
2db kézifék kötél COFLE (9e)
1L fékfolyadék ATE SL.6 (2e)
2db H7-es OSRAM COOL BLUE (3,5 e)
2db helyzetjelző izzó halogén 6w (2,2e)
2db első oldalüveg bontott (Thx Bandi !) (8e)
Munkadíj: 10e
Fékhatás mérés: 2e
Az izzók, és az oldalüvegek cseréjére csak a műszaki miatt került sor.(sötétített első ablakok+utólagos xenon szett)



Elkövetkezett az olaj csere ideje is + egy két apróság (kézifék bowden visszaakasztása, kátyús kerék centirozása...) és természetesen Csöriéknél :)
162.200 km
129.200 km-nél az akkumulátor kicsit nehezen bírta a kemény telet, ezért jobbnak láttam kicserélni. Kapott a kicsike egy Banner UniBull 12V 47Ah 390A akksit, majdnem tök ugyanilyen volt a régi is, és az csak nálam kibírt majdnem 3 évet.
163500 km, 2010.2.24.
Majdnem 40e km-el többet bírt ki a jobb oldali kerékcsapágy, mint a bal, viszont a halála gyors volt. Csütörtökön kezdett hangoskodni és szombaton már nem aludt el a fiam menet közben, úgy zúgott. Kedden már 100-as tempónál túlharsogta a rádiót és hányingerem volt a monoton, alacsony frekvenciás zúgástól.
Szerdára kaptam időpontot az itteni egyetlen normális szervizben - www.autocomp.sk. Nagyon drágára jött ki, Erhart fele ennyiből kihozta volna, de ilyen autóval képtelen voltam akár 1 km-t is megtenni.
Négy órás meló lett a csere, nem is volt olyan egyszerű, mint az ember gondolná. Ráadásul a tegnap kinézett, de meg nem rendelt (minek, ami este 6-kor van raktáron, az lesz reggel is) FAG csapágyat (143 €) valaki reggel - fél órával a rendelésünk előtt - megvette, így máshol kellett keresni (168 €).
A csere 219€ lett, de az öröm nem teljes, hiszem eltűnt a zúgás és most teljes gyönyörűségében hallani a rettenetesen nyikorgó bal felső lengőkart. Valamit ki kéne vele találni, de gyorsan...





0
672
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Adok-veszek
- Giulia
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- 159
- Brera
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth