Blog
Volt egy kis malór az átírás körül, de végre kezemben a forgalmi névre írva.
Ennek örömére kapott egy fürdetést és matricát.
Felkerültek Béla szorgos kezei által a kerékőrök,én lusta kezeim által pedig a GT féle fekete márkajelzés matricák.

Az első szervízlátogatásunkkor már tudtam, hogy valószínű 2 hétig odalesz a kicsike. Így is történt. Első lengőkarok, stabilizátorok, gumiharangok, első-hátsó féktárcsák, fékpofák, kézifékrendszer bowdennel, vezérműszíj, görgők, vízpumpa, olajcserék, szűrőcserék - egyszóval minden ami kell.
Ki kell cserélnem az óramű egységet is, mert a km számláló elszállt, meg a váltó kulissza nem OK, de ezt majd később.
2013 őszén totálkárosra törték a Peugeot 307 2.0 Hdi Break-emet. A kissé elhúzódó biztosítási ügyintézést követően 2014 májusában vettem meg, elég leharcolt állapotban ezt a kis benzines ördögöt. Sokmindent kell megcsináltatni rajta, de sebaj a végén lesz egy rendbeszedett autó belőle. Tőlem megkapja mindazt amit megérdemel. Igaz a feleségem használja, neki vettem.
Egyszercsak a 37-esen Miskolc felé kigyulladt a motor ellenőrző lámpion. Szervíz lett a vége, ahol úgy gondolták itt a vége az EGR szelep pályafutásának. Ezután viszont kiderült, hogy csak a turbó vákuum modulátorát kell kicserélni -25.000 Ft, de ha már itt vagyunk és mivel én 20.000 km-ként szoktam szervízelni (nem várom meg a 30.000-et), így azt is meg kell csinálni, na meg egy kis részecskeszűrő regenerálás, EGR, MAP szűrő tisztítás. Ja nem is beszélve a csomagtartó teleszkópok cseréjéről. Most már rendben van a kicsike.
2 hetet nem láttam és már alig vártam, hogy újra benne ülhessek.
A külső és belső féltengelyek gumiharangjai cserélve lettek!
A váltóolajat is cseréltük(már ráfért) és a bal első ködlámpát(a búra törött volt)!
Ma volt műszakin, gond nélkül! 55'000km, 6 éves lett!
Azt történt hogy kb 2honapja hideginditaskor visító hangot kezdett hallatni az autó,ez 10-15 sec múlva el is múlt.Tipikus csúszó szij hang,ekkor raktam fel egy új Conti szijat es fotengely szijtarcsat. A hang ezutan sem változott,Kiderült hogy a vezérlés felől jön.
A szett 1eves volt és 40e km volt benne,de nem volt mas választásom mint a csere.
És láss csodát,meg is szűnt a fura hang😊
Update:
Mégsem múlt el,másnap ismét teljes hangerővel visitott....
Szóval a baj nem kicsit,passz hogy mi lehet,valószinűleg le kell kapni a szelepfedelet és megnézni,hátha látok valami érdekességet. Folyt. köv
Km óra állás: 223400km
A TI felniket a 2014-es nyári szezon után úgy döntöttem eladom. Túl sok van belőle, meg amúgy szép is, de nem fogott meg annyira egy szezon alatt, hogy nálam maradjon. Felesleges 2 nyári szett 1 autóra, így eladtam. A Ducati Corse viszont a szívem csücske! Kicsit meg volt sérülve a fényezés, tehát kapott új színt. Színkódja S32235 amire nekem a Google nem talált semmit, illetve van egy sáv, ami bordó, állítólag 166 gyári bordója. Lacci33 cartárs ilyen színre fújatta Vittorionál a 33-asát. Kombináltam, végül is tetszik a végeredmény. Eredetileg szatén fényű lakkal szerettem volna fújni, de nem volt ilyen lakk a kínálatban, így 1:1 arányban lett keverve matt lakk fényessel, aminek az az eredménye, hogy fénylik az egész :) szóval ez nem jött össze. A motor burkolata is kapott új fényezést, hogy menjen az új design-hoz, de hogy ne tűnjön el 100%-ban az arany-bronz szín, a felirat a deklin olyan színnel lett kirajzolva. Az is kapott lakkot bőven. A pajzs vízszintes vonalai befeketedtek és azok is le lettek lakkozva. Jelenleg a szobámban köt/szárad minden, a felnikre úgy egy hónap múlva felkerülnek a hétfőn megkapott gumik, valamint a többi elem is elfoglalja helyét nemsokára :)










Km: 113134
A vétel utáni nagy szerviz első része lett ma elvégezve.
Az alkatrészek a jól bejáratott helyről, Szegedről a Kovács Autóalkatrész Kft.-től érkeztek.
Jobb felső motortartó bak - Stag 13346Ft
Vezérlés szett + vízpumpa - Gates 41518Ft
Izzító gyertya 4db - NGK YE07 - 17516Ft
Ablakmosó pumpa - 1044Ft
A munkát a szomszéd autószerelő végezte, akihez 25 éve hordjuk az autóinkat.
Munkadíj: 15000Ft

A szivargyújtót sose használtuk, az előzőleg beépített tápcsatlakozó viszont nem működött rendesen, így kerestem ebay-en olyat USB aljzatot, amit a szivargyújtó helyére lehet beépíteni. Ha előzőleg nem fúrtam volna lyukakat a tápcsatlakozóknak, akkor nagyon egyszerű lett volna a csere, bár az USB aljzat 1mm-rel nagyobb átmérőjű, így a lyukat kicsit meg kellett reszelnem. A hozzá kapott előlapot hozzáigazítottam a szivargyújtó lapjához.
A legnagyobb művelet a könyöklő ki- és szétszerelése illetve ugyanez vissza.





