Blog
Az első féken már a nyári gumi felrakásakor láttam, hogy cserére érett. Mostanában már csikorgott is, nemsokára vizsga. Gyorsan vettem is ATE betéteket és Ferrodo tárcsákat. A csere probléma mentesen ment, 2 óra alatt mindennel kész lettem. Másnap csak össze kellett koptatni az alkatrészeket...






Hozzájutottam előnyös áron 18-as patkó mintázatú felnikhez, ami igazából 159-é gyárilag.Kapott egy gyönyörű fényezést és egy garnitúra vadi új 245/40/18-as gumikat.Nekem nagyon tetszik.Remélem ezeken a jó magyar utakon nem lesz vele probléma.

Több okból szerettem volna tolatóradart, és mivel a gyári megoldások híve vagyok egy bizonyos határig így ez mellett döntöttem. A hátulja ki van vezetékezve, így kezdésnek az lett megcsinálva. Az alkatrészeket bontóból szereztem be. Megéri több helyen érdeklődni így az ár akár a harmadára csökkenhet.
Volt ahol hülyének, volt ahol fejős tehénnek, volt hogy mind a kettőnek néztek. Ami teljesen leszerepelt, bár idáig meg voltam velük elégedve az a tatai bontó volt.
Viszont az Alfadepó, és az érdi bontó nagyon segítőkész volt ötletekkel, tanácsokkal, és az áruk is nagyon jó.
Mivel nem akartam lökhárítót cserélni mert ez már átlépte volna az ingerküszöbömet fényezéssel együtt, így csináltattam hozzá tartókonzolt. Közben Roben5 cartárssal konzultáltam, aki szintén hasonló projectben van, s ő ajánlotta a BMW tartókonzolt, ami utólag felszerelhető, és jó az Alfához. Előre ilyen kerül majd. Tőle származik a hátsó vezérlőegység, mivel ideiglenesen csak a hátulját kötöttem be idő hiány miatt, mert az eleje nincsen kiépítve.
Amin meglepődtem, mikor levettem a lökhárítót, hogy hiányzott pár csavar a tartókonzolból, és a lökhárító héja teljesen le volt válva a vázról. Így az egész újra lett hegesztve és ragasztva.
Az ár tartalmazza a ragasztót, reszelőt, fúrót, a kétkomponenses kikevert festéket, amit spray-be töltöttek.












A tolató radarom nem működött,mióta megvettem az autót! Két szenzor nem volt jó benne! Én úgy szűrtem ki hogy,gyújtásra kell rakni az autót és hátramenetebe kell tenni a váltót! Majd nagyon közelről végig kell hallgatni a szenzorokat úgy hogy a füledet hozzá nyomod! Apró pattogó hangot hallani akkor ha jó ! Ha kussol akkor rossz! Nekem kettő kussolt! csere
Lökhárító le vesz mert sajnos a rendszám tábla melleit szenzort nem lehet kivenni e nélkül! A szélsőket 5 másodpercen belül megbontás nélkül is ki lehet szedni! Két szenzort vettem darabját 3000 ft ért a többi csak munka! kb : 1 óra munka ha ügyetlen vagy !

2015.04.25.Ma kiszedtem es kitisztitottam az EGR ès a map szenzor .Egyebkent nem voltak koszosak annyira!De ez csak az utan derûlt ki miutan kiszdtem....ès ha mar kint volt hat megpucoltam !





Kicsit sèrtönek talàltam hogy egy ilyen szèp autonak a belsejeben olyan csùnya müanyagok legyenek amilyenek az ajton vannak. Ezert ùgy böntötem hogy karbon fòliaval bevonom. Szerintem jobb lett !

2016.02.13. Sajnos a kuplungom (ahogy azt sejteni is lehetett) elkopott! Ki cserèltettem mindent ! A kettöstömegü tökèletes volt! Csak Valaeo alkatrèszek mentek bele ,tàrcsa,szerkezet,kinyomòcsapàgy,alsò ès felsö munkahenger,ill az összes szimering!




Mivel sajnos a küszöbök az èn szegèny Alfimon is agyon nyomkoddtak a szerelő"urak "ezert a küszöbõket kicsereltettem es az egesz aljàt alvazvèdöztettem.Golyalabak kiszedve kitisztotva, es alatta is alvazvedözve!
2015.11.



