Blog
Kopott kormány újra festve, valamint rá kötöttük a laptopra
2 Hibakódott dobott ki: Kopogás érzékelő hiba, Epron. vezérlő hiba


Fékek legtelenítve, fekolajjal feltöltve
Eldurrant a hűtőm, és a víz befolyt középre az automata váltó alá, ahol eláztatta a vezérlő panelt. Hűtőt és a panelt is cserélni kellett. Szerencsére tudtunk szerezni vezérlőt egy másik kocsiból. Ha már szervizben volt, akkor a motor kitámasztó rudat is cseréltük.
Márciustól járok az új lökhárítóval, azóta szegény ködlámpák takarását nem oldottam meg. Múlt héten felvetette az ötletet Laci barátom, hogy mi lenne, ha a gyári takaró elemeket vágnám darabokra és raknám be. Elsőre azt mondtam, hogy nem hiszem, hogy meg fogom csinálni, ma viszont belevágtam. Szó szerint. Itt-ott megvágtam a műanyagot, majd beakasztottam és vágtam hozzá a tavasszal vásárolt rácsból. Az eredmény a képeken, viszont még nincs minden beragasztva.
--
Tegnap (2016.08.11.) vettem fekete szilikon ragasztót. Elég nagy cumi volt vele dolgozni, mivel a levegő pont annyira hűlt le, hogy ne száradjon megfelelő mértékben a cucc. A végeredményen látszik is, hogy a rács csúszkált ide-oda, míg nem kötött a ragasztó, de majd utólagosan megpróbálom valahogy orvosolni.





Egyre feltűnőbb, hogy a Giulietta fedélzeti számítógépe "lefelé" csal. Szinte mindig kevesebbet mutat a valós értéknél. Az első diagrammon jól látható.
A másodikon megpróbáltam mindezt összefüggésbe hozni a tankolástól tankolásig mutatott átlagsebességgel. Szóval, az összefüggés nem egyértelmű.
A harmadik grafikon a tankolások közti és az össz átlagsebességet ábrázolja.
A negyedik meg azt, hogy minél gyorsabban megyünk, annál magasabb a fogyasztás...
Az ötödik grafikon a 159 mutatott-valós eltérését mutatja. A 159 a Giuliettával szemben inkább többet mutatott.
A pálmát a 156 1,9 mjet SW viszi el, ahol jó átlagban 1 literrel kevesebbet mutatott a comp. (6-os kép)
Bár a 156 1,6TS-é is szeretett kevesebbet mutatni. (7-es kép)
A 147 1,6TS viszonylag pontos volt (8. grafikon)
A 9. grafikon pedig a fenti 5 autó eltérését mutatja egyben.









Szeged-München táv azóta még kétszer, gond nélkül.
Km: 143.690
Hazfelé menet beszaladtam csirkemellért a boltba. Csirkemell megvan irány a kocsi indítom semmi megint, semmi. Motor control system failure. Hmm. Még jó, hogy volt nálam wifis diag. Meglett a hiba. Miután visszahült a jeladó szepen 30 as tempóban hazaengedett menni. Néha néha azért menetközben le le állt a motor, de hazavitt. Szerelő pár óra alatt kicserélte a jeladót es már gurulunk is tovább.

AlfaCityn mi is ott voltunk,ahogy mar jo par eve,mert nem maradhat el!
Ahogy a tobbi kartas is en is kitakaritottam az autot es le apoltam mindent,bor apolas is volt stb.. kivul gyonyoruen lemosva,muanyagok lekezelve ahogy kell es illik!
Elotte 1-2hettel le lett cserelve elol az emblema fekete-feherre es a pajzs meletti beomlok kozepso resze carbon foliat kapott ahogy a ket ajton az ablak kozotti fekete muanyag is be lett vonva vele. Aprosagok,de feldobjak az autot nagyon.
A tukor mogotti fekete haromszog muanyagot még meg kell csinalnom,hogy egyseges legyen.
Szamitasaim szerint a hetekben ez is meg lesz csinalva es meg par aprosag.




Mar egy jo ideje nem irtam ide,pedig volt par dolog..
Alufelnit meg vettem borzalmas allapotban,valami kajha ezustel volt lefujva.
Nagy melo volt lekapni rola,de vegul sikerult.
A folyamatok rogzitve lettek csak sajnos a telom ugy gondolta kitorli az osszes kepet igy csak a vegeredmeny maradt.
Vettem ra havertol,haveri aron 4db gumit 2db pirelli p zero nerot es 2db kumho ecsta sport gumit. Mind a 4db 6-6.5mm
205/45 R17 jo peres lett es enyhen kifeszul.




0
579