Blog

>> SzervizSüni155 // Alfa 155 2.0 16V Turbo Q4 // 2016-08-05

Kopott kormány újra festve, valamint rá kötöttük a laptopra
2 Hibakódott dobott ki: Kopogás érzékelő hiba, Epron. vezérlő hiba

 
>> SzervizSüni155 // Alfa 155 2.0 16V Turbo Q4 // 2016-07-30

Fékek legtelenítve, fekolajjal feltöltve

 
>> SzervizBal0229 // Alfa 166 3.0 V6 24 // 2016-08-10

Eldurrant a hűtőm, és a víz befolyt középre az automata váltó alá, ahol eláztatta a vezérlő panelt. Hűtőt és a panelt is cserélni kellett. Szerencsére tudtunk szerezni vezérlőt egy másik kocsiból. Ha már szervizben volt, akkor a motor kitámasztó rudat is cseréltük.

 

Márciustól járok az új lökhárítóval, azóta szegény ködlámpák takarását nem oldottam meg. Múlt héten felvetette az ötletet Laci barátom, hogy mi lenne, ha a gyári takaró elemeket vágnám darabokra és raknám be. Elsőre azt mondtam, hogy nem hiszem, hogy meg fogom csinálni, ma viszont belevágtam. Szó szerint. Itt-ott megvágtam a műanyagot, majd beakasztottam és vágtam hozzá a tavasszal vásárolt rácsból. Az eredmény a képeken, viszont még nincs minden beragasztva.
--
Tegnap (2016.08.11.) vettem fekete szilikon ragasztót. Elég nagy cumi volt vele dolgozni, mivel a levegő pont annyira hűlt le, hogy ne száradjon megfelelő mértékben a cucc. A végeredményen látszik is, hogy a rács csúszkált ide-oda, míg nem kötött a ragasztó, de majd utólagosan megpróbálom valahogy orvosolni.

 
>> Tuning és extraKócosw // Alfa 159 2.4 JTDm Q-Tronic TI SW // 2016-08-10

Folytatódik a fóliázós projekt.Ezúttal a kilincseket érte utól a sors.

 

Egyre feltűnőbb, hogy a Giulietta fedélzeti számítógépe "lefelé" csal. Szinte mindig kevesebbet mutat a valós értéknél. Az első diagrammon jól látható.
A másodikon megpróbáltam mindezt összefüggésbe hozni a tankolástól tankolásig mutatott átlagsebességgel. Szóval, az összefüggés nem egyértelmű.
A harmadik grafikon a tankolások közti és az össz átlagsebességet ábrázolja.
A negyedik meg azt, hogy minél gyorsabban megyünk, annál magasabb a fogyasztás...

Az ötödik grafikon a 159 mutatott-valós eltérését mutatja. A 159 a Giuliettával szemben inkább többet mutatott.
A pálmát a 156 1,9 mjet SW viszi el, ahol jó átlagban 1 literrel kevesebbet mutatott a comp. (6-os kép)
Bár a 156 1,6TS-é is szeretett kevesebbet mutatni. (7-es kép)
A 147 1,6TS viszonylag pontos volt (8. grafikon)

A 9. grafikon pedig a fenti 5 autó eltérését mutatja egyben.

 

Szeged-München táv azóta még kétszer, gond nélkül.
Km: 143.690

 

Hazfelé menet beszaladtam csirkemellért a boltba. Csirkemell megvan irány a kocsi indítom semmi megint, semmi. Motor control system failure. Hmm. Még jó, hogy volt nálam wifis diag. Meglett a hiba. Miután visszahült a jeladó szepen 30 as tempóban hazaengedett menni. Néha néha azért menetközben le le állt a motor, de hazavitt. Szerelő pár óra alatt kicserélte a jeladót es már gurulunk is tovább.

 
>> EseményExbléx GT // Alfa 166 2.4 jtd 10v 150 le // 2016-08-10

AlfaCityn mi is ott voltunk,ahogy mar jo par eve,mert nem maradhat el!
Ahogy a tobbi kartas is en is kitakaritottam az autot es le apoltam mindent,bor apolas is volt stb.. kivul gyonyoruen lemosva,muanyagok lekezelve ahogy kell es illik!
Elotte 1-2hettel le lett cserelve elol az emblema fekete-feherre es a pajzs meletti beomlok kozepso resze carbon foliat kapott ahogy a ket ajton az ablak kozotti fekete muanyag is be lett vonva vele. Aprosagok,de feldobjak az autot nagyon.
A tukor mogotti fekete haromszog muanyagot még meg kell csinalnom,hogy egyseges legyen.
Szamitasaim szerint a hetekben ez is meg lesz csinalva es meg par aprosag.

 
>> Tuning és extraExbléx GT // Alfa 166 2.4 jtd 10v 150 le // 2016-08-10

Mar egy jo ideje nem irtam ide,pedig volt par dolog..
Alufelnit meg vettem borzalmas allapotban,valami kajha ezustel volt lefujva.
Nagy melo volt lekapni rola,de vegul sikerult.
A folyamatok rogzitve lettek csak sajnos a telom ugy gondolta kitorli az osszes kepet igy csak a vegeredmeny maradt.
Vettem ra havertol,haveri aron 4db gumit 2db pirelli p zero nerot es 2db kumho ecsta sport gumit. Mind a 4db 6-6.5mm
205/45 R17 jo peres lett es enyhen kifeszul.