Blog
A kipufogót az elejétől a végéig le kellett szedni, sajnos szerelés közben csak laza csavarokkal találkoztam, meg volt ami még +ba bele is rohadt, egy bele is tört. Anya rá hegesztésével ki is jött, menet vágó és olyan mint újkorában ;) Új tömítés, festés és kész :)












A + infó pedig az volt, hogy eljött az ideje annak, hogy az első féktárcsák betétekkel ki legyenek cserélve. Szerencsére a következő Pénteken sikerült ismét eljutnom a szervizbe. A szerelőm szerencsére most is hamar megcsinálta, nem volt 1 óra. Utána még kicsit bekoptatta az ú tárcsákat az új betétekkel.
Az utolsó olajcsere lakalmával leegyeztettem a következő kötelező dolgokat. 180e-nél szűrőcserék. Kicsit később csak 182e-nél jutottam el a cseréhez, de a csúszás nem számottevő. Szóval ki lett cserélve az üzemanyagszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő. Amúgy meg kaptam 1 + infót is.
Hát, elkezdem én is... Sokat filóztunk rajta, hogy milyen is legyen. Diesel vagy benzines... Az, hogy 156 SW az nem volt kérdés. Pontosabban a 159 SW-t is néztük. De maradt a 156, és benzin 1.6 ts... Kintről behozott, kissebb hibái voltak, vannak. Nagyszervíz megvolt, siralmas állapotban ez-az. De minden orvosolva lett rajta, következik az első futómű. Kopog. Toronycsapágy, lengőkarok stb... De meg vagyok vele elégedve!!!
Generátor cserénél feltűnt, hogy kicsit le van nyalva a jobb első guminak a belső fele, így bejelentkeztem futómű állításra. Az állításra nem került sor, mert arra lett következteteve, hogy még egy korábbi futómű hibából adódóan van a kopás.
A beállítások szerint inkább a külső felét kéne ennie a gumiknak. A gyári beállításokhoz képest összetartása van az első kerekeknek, de mivel van egy kicsi dőlésük is, ez kompenzálja az összetartást és ezért nem állítottak rajta.
Mai napon az alábbiakat javítottam:
-olajnyomás kapcsoló csere
-olajcsere: Total Quartz Racing 10W-50, új szűrő
-tank és fémcső közötti gumicső cseréje
-új BCD Corona AC pumpa
-gyári Bosch gyújtótrafó beszerelése
-új Valeo vízhűtő beszerelése, új rózsaszín fagyálló
-új hűtőventilátor hőkapcsoló
Boldog eseménytelenségben telnek a mindennapok. A karácsonyi családlátogatáskor kiégett egy Night Breaker. Teszkós vacak ment a helyére, mert az volt a kesztyűtartóban.
Kilométeróra állása: 168 003