Blog
Felkerültek a téli gumik a frissen fényezett Enzo R felnikre. Szerintem jól áll ez a szín a szörnynek. :)

https://youtu.be/Qpjj39ufwDw
https://youtu.be/Okp4yUDPluE
Ezt is koszonom az elozo tulajnak. Halam uldozni fogja. Ha ezt megemliti nekem akkor most nem kellene +150ezret rakoltenem a joszagra, persze en sem masztam teljesen bele a motorterbe, de akkor is nehogy mar en legyek a hibas?! Szoval sajnos a turbom beszippantotta ezt a ragasztoszalagot, ami miatt azt lehet szepen felujitani. A turbomrol nem keszult kep, elmaradt....de van egy videom a szetszedett autorol.


Sajnos ugy vettem az autot h a bal elso es a jobb hatso helyzetjelzom nem vilagitott. Nagy naivan azt hittem izzo csere es meg is van oldva, hat nem. Mentem tovabb a csatlakozokhoz. A jobb hatso kicsit meg volt feketedve. Egy csokival gyors leteszteltem es atkotottem. De nem ez a baj. Hat a fordulatszammero!!! Na de a vegen csak megoldodott!







Tutela Car Zc synt 1 liter: 2600ft
RAPRO motortartóbak: 10200ft
Birth motortartóbak: 4200ft
Arkon motortartó gumibak: 8500ft
Ritka zord egy tél az idei, jókor cseréltem izzító gyertyát, az az igazság. Tavaly kihúztuk szívócső melengetéssel, idén gondok lettek volna.
Ma reggel -17.5 fokot mutatott a hőmérő. Erre nem számítottunk, azt hittük hétvégén túl voltunk a nehezén. Erre még egy fokkal hidegebb lett. Mindenre felkészülve kimentem indítani. Arra az egyre nem készültem, hogy a kapu kinyitása lesz a neheze. Annyira összement a hidegben a vaskapu, hogy befeszült a zárnyelv. Alig bírtam kinyitni. :-)
Aztán beültem a kis TD-be. Gondoltam két izzítás azért nem árt... Aztán elfordítottam a kulcsot, vidáman tekert egyet és már járt is a motor. Semmi csörrenés, semmi köhögés, semmi szenvedés. Csak úgy beindult és járt, mintha plusz 17 lenne. El se hiszem. Jó kis autó még mindig :-)
Már egyre kevesebb meló van :) Lökhárító tartó javítás, utána lámpa csere: vissza rakom a gyári fényszórókat.









Textar fékbetétek és Brembo féktárcsák kerültek hátra! Tökéletes lett, szuper a fékhatás.