Blog
... volna egy kellemes ebédre és csavargásra.
Aztán bolt lett belőle, mert nem találtunk nyitott éttermet. Ráadásul a füredi parti rész le is volt zárva mert építik. Mondjuk nagyon nem értettem, mert nemrég készült el.
Tihany/Balatonfüred viszonylatban egyetlen általunk ismert hely se volt nyitva, így visszamentünk Veszprémbe a pizzériába. Aztán sétáltunk az áruházakban.
Minden esetre jó volt végigmenni a félsziget parti útján. Nagyon tetszik.
Vagy 200 km-t mentünk, legalább a felét nyitott tetővel.
Jó nap volt :-)
Korán érkezett a jó idő így nem halogattam a nyári kerekek felrakását. Bekerültek a szövet szőnyegek és leszívtam a téli ablakmosót helyére nyári bogároldós került.






Hát a szeptember végi kátyú nem csak beállítást kívánt volna... Axiál csukló meghajlott és 5 cm-t lógott a kerék. Mindkét axiál csukló cserélve, kormánymű porvédői cserélve.
Olaj, szűrők cserélve, klíma kitisztítva.
Műszaki vizsga letudva hiba nélkül :)
Tünet:
a motor nem indul a kulcs elfordítására, csak ha az akksi sarut picit megmozdítjuk. Na ez egymaga az embernek nehéz mutatvány (:
Első körben az akku sarut kicseréltem, ramaty volt már nagyon. Sajna ez nem volt elég, aztán rájöttem hogy a vezeték megtört. Ráadásnak kő merev volt, úgyhogy csere.
Siker (:
+a hónapban volt egy első izzó csere


Beütött a tavasz, felkerültek a nyárigumik!
A téli Alpin5-ösök rendkívül keveset, 4108 km-t futottak ebben a szezonban. Összesen két szezon és 9.193 km van most bennük.
A nyári Vredestein kerekek most második szezonjukat kezdik, 12. 123 km-rel.
Megérkeztek az új emblémák előre és hátra! Még gondolkodom, melyiket tegyem fel, de szerintem a fekete-ezüst fog nyerni. :)

Elkezdődött a nyári felkészülés. Elől féktárcsacsere, hátul fékkötél csere lesz. A fékolajcserére is megérett a gép. A fékkötél beszerzése nem ment probléma nélkül. A harmadik garnitúra lett jó, de végre már be van szerelve.
A kocsi alatt mindig volt pár olajcsepp, és most végre aknán meg is láttam honnan jön az olaj. A jobb első féltengely szimeringje eresztett. Probléma elháritva
A tető is megkapta az ápolást. Rendeltem tisztító, és impregnáló szert. Nagyon szép lett a vászon színe.
Ma átléptük a 61.000 km-t :-)
- életkor: 489 nap
- km óra állás: 61.029 km
- össz. menetidő: 842,37 óra (35,10 nap!)
- átlagsebesség: 72 km/ó
- tankolt üzemanyag: 3.653,89 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,89 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 21,05 Ft/km
- átlagos napi futás: 124,80 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,18 %


Egyik napról a másikra a vízhőfok jelző órám,mintha önálló életre kelt volna miután a gyújtást ráadtam,miután beindítottam a hűtőventik is elkezdtek beindulni(mínusz fokokban)és a kipufogóból is nagyon sűrűn jött a páradús kipugáz. Hosszabb utána érdeklődés, és tanakodás után meglett a probléma oka,a vízhőfok jeladó volt a bűnös!Még a héten elmentem venni egyet 2-3 ezer ft lehetett kb!A probléma ezzel is megoldódott és én meg nagyobb hibára gondoltam :)
TRW alsó-felső lengőkar ( egyenesen olasz országból ), TRW stabilizátor pálca, TRW kormányösszekötő, Moog stabilizátor szilentek, Moog toronycsapágy, futóműbeállítás.
1
603
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Zenebutik
- Stelvio
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV