Blog
Tegnap sikeresen kicseréltem mind két bajuszkapcsolót. Nem volt bajuk, de a sima gyári helyett kapott egy szett világítósat. Sokkal hangulatosabb lett így az egység :-)
Köszönet érte Alexandro-nak.
A csere nem volt nagy meló kb 15 perc.
Also kormány burkolat le 4 csavar tartja.
Aztán felső burkolat le. Alulról a bajuszkapcsolók mellett 2db 3-as inbusz kulcs.
Ezután kiakasztjuk a kaocsolókat és levesszük ovatosan a felső burkolatot.
Ezután a csatlakozót kiakasztjuk és készen is vagyunk.
Vissza rakás fordított sorrend.
Figyeljünk oda, hogy a vissza rakásnál a bajuszkapcsolók kábele a felső burkolat rögzitő lábakon belülre essen.





Két év szervíztörténete: két olajcsere,0 olajfogyasztás...ennyi.
A pótkeréknél lévő üreg áttervezésével, kikerült a csomagtér tálca, ami alatt tartottam hátsó ablakokra való árnyékolókat. Helyet kellett találnom nekik. Méregettem, és kiderült, hogy a hátsó üléssor 2/3-n pont elférnek, így építettem oda egy tartót. Sima furnér lemez, vékony lécből távtartóval, majd bevonva fekete filc-szerű anyaggal. Pont kitölti a helyet, szinte nem is látszik, nem vesz el helyet a csomagtartóból és védi az árnyékolókat. Ráadásul könnyen mozgatható.





A vízhőfok hirtelen felszökött, valószínűleg a termosztát nem nyitott ki, egész pontosan kétszer fordult elő mikor kicsit mélyebbre esett a gázpedál. Az új eddig jól működik, remélem így is marad ;)


Amikor megvettem Kn[.]xX kollegától a Sony CDX-GT410U fejegységet, már akkor tudtam, hogy azt a fejegységet is megfogom tőle venni, amire a Sony-t lecserélte! Ez pedig nem más, mint az Alpine CDE-9880R. Most jött el a pillanat... enyém lett! :-) Nagyon tetszik, nagyon jól szól! A Sony is nagyon jó volt, de ez... Nem akartam elhinni, de ég és föld a kettő közt a különbség! Viszont a távirányító az nagyon hiányzik, mivel ehhez gyárilag nincs. Nem is értem! Pedig tudja kezelni, és van is egy távirányító, ami több típusú Alpine-hoz is jó (Alpine RUE-4202). Hamarosan pótolni fogom ezt a kis hiányosságot! Az előlapnak annyi szépséghibája van, hogy egy kicsit megkopott egy-két gomb, de egyébként szép állapotban van! :-)
Kellett még vennem egy ISO átalakító kábelt (3400,-), mert a Sony-é teljesen más volt + még egy ISO - DIN antenna csatlakozó átalakítót is (690,-).
Az USB kimenet a fejegység hátulján van, ezért szükség volt egy hosszabbító kábelre. Ezt otthon túrtam a fiók alján. :-) A középkonzol alatt elvezettem, és ideiglenesen a kézifékkar mellett vezettem ki. Majd keresek neki valami praktikusabb helyet! Mondjuk fúrni, faragni, vágni nem akarok semmit!
Köszi Kn[.]xX! A következő projektem a mostani fejegységed lesz! :-DD
2017.10.20.
Az USB kábelt áthelyeztem a kézifékkar mellől a középkonzolra, pontosabban a nemrég beszerelt USB töltő alá. Mégiscsak jobban kézre esik! ;-)
2017.10.27.
Megrendeltem a távirányítót (6990,-), és ma meg is érkezett!
2018.07.09.
Nem igazán tetszett, hogy az USB kábel a hamutartó mellett van! Mindig nyitogatni kellett, ha pendrive-ról akartam zenét hallgatni, viszont becsukni így nem lehetett a pendrive miatt! Szükségmegoldásnak tökéletes volt, de keresni kellett neki egy végleges, fix helyet, ami esztétikus és nem rontja el az összképet! Viszont előbb kellett venni hozzá egy beépíthető USB-s hosszabbítót. Ebay-ről meg is rendeltem (1500,-). Igazából nem sokáig keresgéltem a helyét, mert szinte adta magát. A lehető legjobban el akartam dugni, hogy ne legyen szem előtt, így került a képen látható helyre a kézifékkar mögé, a könyöklő alá. Mivel fekete volt az aljzat, ezért lefestettem szürkére, majd egy kis kézügyességgel befaragtam a helyére! Persze előbb ki kellett venni a B1 ülést a könyöklő miatt, hogy ki tudjam emelni a középkonzolt (vagy hogy hívják ezt a kardán alagutat). :-)
2019.12.14.
Bluetooth-os kihangosító:
Alpine KCE-300BT
E-bayen megvásárolva. Beszerelve.












Felkerültek a feketére fényezett linea rossa felnik.Elöl 10 es hátul 12 es pogácsákkal.Futomübeállitás és légszűrőtisztítás is megvolt.



Hosszabb idő óta szenvedett az autó a rossz lambdaszondák miatt. 20litert evett százra. :-)) Most eljött az ideje a cserének. A diagnosztikán kiderült, hogy a 4 lambdából 2-nek rossz az előfűtése. Csere.
Közben felkerültek a nyári '18-as Team Dynamics gurulók a vadonatúj Pirelli PZero gumikkal. A téligumikkal szerelt Ronal-szettet eladtam, egy cartársunk vette meg a piros 147-esére. Télre visszakerül a gyári GTA-szett.
Indulhat a szezon, lassan lekötöm a pacemakert róla!
Kilométeróra állás: 114.175.





Vásároltam 19-es felniket, melyeket felpróbáltam. Esztétikára szép volt. ET35, kapott egy 5mm-es nyomtávot így lett ET30. Pár dolog ami miatt lekerült :
1; Szép-szép, de mégsem voltam odáig érte.
2; Felszórta a kavicsokat az autó oldalára.
3; Fel kellett volna gumizni mind a 4-et.
4; Talán a legfontosabb: drasztikusan rontott a komfortérzeten a 18"-hoz képest.
235/40R19 volt, ment vissza a 18-as 235/45R18-al.
A felniket eladtam, 50km-t tettem vele.


