Blog
Szombaton beszereztem pár dolgot.
Ma nekiálltam a bőnek. Mint a szivacs úgy itta be. A fejtámlákat 4x kentem be, az üléseket csak 2x.
Pár nap múlva kiderül, hogy kell-e még kenegetni.
Nagyságrenddel javult az optika :-)
update - 2017.08.23.
Megszáradt, nagyon szép lett. Azért még egy kenés ráfér.




Ma "a nebuló számot adott tudásáról és sikeresen levizsgázott" (ahogy Jocó, a világ legkedvesebb és -viccesebb szerelője, fogalmazott).
Lemosatva, hibakódok kiütve, levizsgáztatva, bent a mélygarázsban.
Nagyon hálás vagyok,hogy az Alfámmal kapcsolatban mindig minden segítséget megkapok Jocótól.
Köszönöm!

Első perctől furáltam a váltókart, ha levettem a lábam a gázról, bólintott egy nagyot. Most négy hete, hogy egyik pillanatról a másikra eltünt a hatodik fokozat. Irány a szerviz. Sok jóval nem fogadtak. Csapágyakat cserélni kell. Végül a teljes váltó belső generál, váltó olaj. Első futómű beállítása.
Beszélgettem Dzsozy cartársal kocsikról , meg az élet nagy dolgairól ilyenek. Valahogy szóba került a 166 meg a gyertya . Mondta hogy még ő cserélte benne de már nagyon rég. óóó!! akkor lehet megvan a reggeli dadogásnak az oka?? . Ezen felbuzdulva el is futottam másnap a Bárdiba és vettem 8DB Bosh gyertyát . A nagyok Platinák.
Csere nem volt vészes szerencsére nem tört bent egy sem. :) elnézve a régit hát... itt volt az ideje a cserének :)
Érzésre + 10 LE minimum. a reggeli indítás teszt reggel lesz. reméljük a legjobbakat
Km: 267.461






Történetünk egy szombati nap kezdődött . Épp hazafele tartottam mikor megálltam a zebránál és átengettem egy gyalogost. Mikor a fékre léptem kivillant az ABS és egy felkiáltó jel . utána el is tűnt. Érdekes gondoltam. Aztán egyre gyakrabban jött elő ez, és végül teljesen égve maradt. ekkor a sebesség mérőm is lement nullára. mivel éppen indultunk nyaralni kénytelen voltam így elmenni. Mit is mondhatnék egy élmeny volt.... :) mikor hazajöttünk be is jelentkeztem egy villamossági szerelő ismerőshöz. hónap végén vihettem is . 2 hétig volt nála ,de végül Kocka csere lett a vége.
Telefon az olaszautóbontónak szerencsére van is nekik gyorsan, másnapra itt is volt csere után tökéletes. :) Ha már ott volt akkor a régóta húzódó légzsák gondot is megcsinálta. Hála istennek minden okés !
El sem hiszem HIBAKÓD mentesek vagyunk végre ! :)
Innen is köszönöm neki a profi munkát . :)



Nagy melegben magyon nehezen indult az autóm. A hármas henger injektora csöpögött be, ez okozta a problémát.
Az "új" inkektorokat Szilágyi Gergőtől kaptam, aki egy bontásra ítélt 146-osból menekítette ki őket. Kitisztította és nekemadta. Ma kerültek a helyükre.


A hátsó emblémám kissé megkopott. A cserét Aliexpress-rōl rendeltem. A 4 db 3 USD volt. Alapból semmi felületkezelés nincs a festésen, ezért lelakkoztam. Szebb lett és tartósabb is lesz. Karosszéria tömítő-ragasztóval került a helyére.




4 db elektromos ablak beépítésébe fogtam 20 évvel ezelőtt....nem egy egyszerű feladat. Itt a kínlódás a cuccok beszerelése okozza. Nem gondoltam volna. Az egész ott kezdődött, hogy kellett egy job. Első elektromos ablakemelő motort, na ehhez megkaptam a hátsókat is fika pénzért. Jó van ültek a polcon sokáig, míg nem cseréltem ismét bőr belső szettet, aminek a hátsó ajtó kárpitok nem tekerős ablakokhoz valók. Na innen már ment mindena lejtőn lefelé... kábelek, kapcsolók, stb....fasza. Igen, van sok bontós, de minek. Hihetetlen amit némelyik művel az egy másik poszt lesz...egyszer, ha lesz kedvem hozzá. Szóval most eggyel közelebb állok a projekt befejezéséhez, viszont kurva sok dolog kell még hozzá. :-) Képet ellopta a TEK a telefonomról. :-) de ezzel az autóval még van bánatom, mivel pár év után ismételten rohad mindenhol.....................bocs a typokért.






