Blog
1. Kéziféket behúz
2. Ablakokat kicsit lehúz (vagy ajtókat kinyit)
3. Reteszeket a szélvédő tetején nyit.
4. Gyújtást ráad.
5. A vezetőülés mögötti gombokkal hátsó részt old, fedelet kinyit. (A belső gomb egy motoros zárást nyit, pár másodpercig nyomni kell. A külső csak egy mágnest nyit, elég egy pillanatra megnyomni.)
6. Gyújtást levesz, ezzel a hidraulika rendszerben megszűnik a nyomás.
7. Tető hátsó részét felemel.
8. Fedelet felhajt.
9. Tetőt a helyére behajt.
10. Fedelet visszahajt.
11. Gyújtást ráad.
12. Fedelet lenyomva tart, közben a küszöb felőli gomb alsó szélét nyomva a fedelet lezár.
Meglátogattuk az NKH-t - vagy hogy is hívjákot. Lajstromba vettek minket.
Hazafelé elértük az 57e km-t.
Az átadás óta 1.500 km-t tettünk meg. (A próbaúton még 22-t.)
Ja, megkötöttük a biztosítást is.
Hatalmas léptekkel haladunk a rendszám felé...


A króm nagyon csúnya volt így cseréltem. Utángyártottat vettem. Gyári 13000e darabja, utángyártott 4500 kedvezménnyel. 26e nem akartam kiadni két króm karikáért. Előtte-utána kép (1-2). Új régi (kép3-5). A két kis lemezkét kelett átrakni amivel bepattan a helyére (kép6-7).







Olajcsere , összes szűrő és váltóolaj . 282.000 kilométer az állás . Liqui Molly olaj, Bosch és Filtron szűrők
A múltkori rokonlátogatás után most egy kicsit nagyobb kört tettünk meg Belgium, Hollandia és Németország érintésével.
Az utazás a számok tükrében:
- teljes távolság: 3095 km
- időtartam: 30 óra és 19 perc
- tankolt liter: 191
- átlagsebesség: 102,52 km/h
Az autó hibátlanul tette a dolgát a teljes út alatt, de számunkra az első szakasz volt a legkeményebb. Az 1422 km-s utat sikerült 14 óra alatt megtennünk, pedig az A3-on elég sok felújítás és dugó (stau) volt. Viszont hazafelé az út már könnyebb volt, mert Münchenben megálltunk egy kis esti sörözésre.
Útközben sokat gondolkodtam, hogy van értelme Németországban a sebességhatár nélküli autópályáknak vagy sem, ha az idióta német nem nagyon használja az autó tükreit (ahogyan a sógornők sem) és gondolkodás nélkül berántja magát a gyorsabb elé. Mert így csak annyi haszna van, hogy nagyobbakat lehet fékezni.










Még mindig tetszik ez a felni, szerintem nagyon jól nézne ki vele a vas...
Platin P 61

Yani kartársnak köszönhetően, aki volt olyan kedves és legyártatta a korábban lemért alkatrészt, ma kicseréltem a pöcköt és remélem hogy tartani fog sokáig.
Furcsa, hogy bő két hét alatt a fehér cucc egy része eltűnt :-(






Rám jár a rúd, alig javitunk meg valamit máris itt az újabb. Motor hibakód erg szelep, cserélni kell. Aztán menet közben dübörgő moraj a futóműből, lengéscsillapító? Meglátjuk holnap újra meglátogatom a szervizt.
Hangosan nyikorgott igy csere lett. Levettem a kárpitot. Utána a hangszorót vettem ki. 2-2 csavar fogta a határolót. Hangszoró alá nyúlva ki lehetett húzni a helyéről. Szerencsére nem kellett szétszedni az egész ajtó panelt. Kicsit szükösen fér ki a határoló a lukon, ki kelett forgatni a helyéről. Ősszerakás fordított sorrendben.

