Blog

>> Szervizfrusciante // Alfa 147 1,9 jtdm // 2018-03-28

Ma elvittem Maglódra a vasat ahonnan vettem az új gumikat mert 130 túl felfele remegett a kormány.. Rossz volt a centír ingyen kijavították és ha már ott voltam beállítottuk a futóművet és a fényszórókat.

 
>> SzervizB.bika // Alfa 156 2.0 JTS // 2018-03-22

Megtörtént a vezérléscsere (az előzőbe elvileg 40ezer km volt, de biztosra mentem inkább, és nem is ártott a dolog, mert a hosszbordás feszítője elég csúnyán lógott.
Tehát cserélve lett a komplett vezérlés és hosszbordás szett, egyúttal egy időszakos szervizet is megcsináltunk.
Alkatrészek:
Hosszbordás szíj és feszítők/görgői
Vezérműszíj és feszítők/görgők

5L Selénia Racing 10W60
Olajszűrő
Levegőszűrő
Aktív szenes pollenszűrő

Km óra állása: ~180.000

 
>> SzervizAndyka // Alfa 146 1.6 boxer // 2018-03-28

Nem jött be a feltöltés. Akkumulátor csere. Egy Baren akksit kapott.

 
>> Tuning és extrafrusciante // Alfa 147 1,9 jtdm // 2018-03-27

Pár dolgot össze írok, csak h legyen min szörnyülködni....
2017.11.30:
Króm tükrök:15.000
2018. 2.
Ti felnik + új SAVA UHP 2 nyári:182.000

 
>> EseményZsolt155 // Alfa 159 SW 1.9 JTDm 16V // 2018-03-27

Megtörtént az átszerelés, felkerültek a nyári abroncsok. Jöhet a jó idő!
Km: 69.807

 

a tavaszi beköszöntével a szükséges olaj és szűrőcseréket elvégeztettem 204606 kmóra állásnál
Selénia WR 5W-40, motorolajszűrő, üzemanyagszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő cserélve

 
>> SzervizTKrisz156 // Alfa 156 SW // 2018-03-29

Motul 5w40 olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt és aktív szenes pollenszűrőt kapott. Új olajleeresztő csavar is kellett, mert a régit már nagyon nehezen lehetett kiszedni.
193050km

 
>> SzervizKrTibi // Alfa Giulietta 1.4TB Distinctive EU6 // 2018-03-26

Selenia Star P.E olaj, szűrők, gyertyák lettek cserélve.
NS Autóház Pécs.

31650 km

 
>> EgyébRomeoOne // Alfa 159 2.0 JTDm 16V 170 LE // 2018-03-26

Fényeztettem a lökhárítót és mivel "D" típusú matrica rendszámom van, két választásom volt: A fényező kimaszkolja a rendszámot és körbefújja, ahogy tudja vagy lekaparja az egészet és szépen telibe fújja a lökhárítót.
Gondolkoztam egy kicsit és egyrészt nem akartam gányolást, másrészt az első rendszám már így is elég rossz állapotban volt, rendesen hámlott. A második opció mellett döntöttem és elmentem a kormányablakhoz új rendszámot igényelni.
A legjobb része az volt az egésznek, hogy a kormányablakban kapott igazolással 30 napig legálisan járhattam első rendszám nélkül. Aki Alfás az érti, mire gondolok. Ezeken az autókon csak nyűg elöl a rendszám. Középre nem lehet tenni a pajzs miatt és sehol sincs igazán jó helyen, mindenhol csak belerondít a kocsi orrának esztétikájába.
De véget ért ez az időszak is, így fel kellett helyeznem az új matrica rendszámot. Szöget ütött a fejembe, hogy nem szép ez így. Persze hatósági jelzést rongálni nem csak nem illendő, de nem is törvényes. Ennek ellenére hajlandó voltam áldozni a szépség oltárán és lenyesni a rendszám vastag keretét. Így egy kisebb méretű, de még mindig minden információt és jelzést tartalmazó rendszámom lett, ami szebben virít az autó elején.

>> Tuning és extraZsoltikj ૐ // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2018-03-26

eljutottam végre oda, hogy a Momo kormányt újrabőröztessem.
Kapott egy telibebőrözést piros varrással(hátsó rész + légzsákfedél is)
költségem? hmm nem volt olcsó viszont nagyon szép