Blog
243.710 km
Nyári állványról le, téli egy mosás után állványra fel. :)
Nyári eddig futott: 5282 + 7161 + 8907 = 21.350 km, most folytatja. :)
Téli futott: 3367 + 4987 + 4006 = 12.360 km (2db új a lényeg).
Elmentem wellnessezni egyet Miskolctapolcára. Mármint az elmenetel volt a wellness. Gyöngyös - Mátraháza - Parád - Sirok - Eger - Felsőtárkány - Lillafüred, majd másnap ugyanez vissza. Az út felváltva tükörsima és tankcsapdás rettenet. A Pilot Sport meg tényleg jó. :)
Amiért blogbejegyzést érdemel a dolog, az a kötelező műszaki hiba: az odaúton kiégett a bal tompított. Kapott új izzót a kesztyűtartóból.
Lecseréltem a nyári gumikat, kicsit rázott és kettő elkopott az évek során, szóval kapott két újabb gumit és centírozást.
Így most ezek vannak rajta:
205/55 R16 91V
Hankook Kinergy Eco K425
Hankook Ventus Prime 3 K125
Sikeres műszaki vizsga. 2 év nyugi. Jelezték, hogy a jobb első talpas lassan cserés, úgyhogy amint a "szerelőúr" ráér ki is cseréljük
Km állás: 107.095km
Megejtettem a szokásos bőrtisztítást és ápolást már itt volt az ideje, valamint egy nagyon alapos otthoni kézi mosás következett, kipróbáltam az új mikroszálás cuccokat meg a lakktisztító gyurmát, szerintem hasznos cucc. Amíg a kocsi felülete nedves könnyedén végig lehet gyurmázni a felületet, ha már szárad akkor pedig spray palackból vízzel megfújkodtam és valóban kiszedett némi koszt a lakkból. Utána pedig teljesen szárazra törlés. Sikerült beszereznem végre egy apró műanyag takarót amely a levélrács rögzítő csavarját takarja el. Tati autóbontó honlapján találtam rá tök véletlen, egy 500Ftos apróság, de el kellett postáztatnom 1200Ft-ért mert én ugyan nem gyilkolom a kocsit az M1-esen. Persze rá néhány napra haverom Alfájával teljesen véletlen a tatai bontóan kötöttünk ki, kár volt megrendelni :D
Valamint felkerült egy fontos matrica is a szélvédőre:)


A kocsi megvétele óta csúnya karcos volt a két első ablakemelő és egyben ajtóbehúzó panel. Gyárilag ezeket valami puhább kellemes tapintású műanyagfestékkel fújják le ami az idők során kellemetlen tapintású és állagú lesz, na meg a gyűrűktől (előző tulaj) karcos. A panel könnyen kiszedhető a rajta lévő csatlakozók már nem igazán. Az anyós oldali egyetlen csatlakozó könnyen széthúzható volt, a vezető oldaliról ugyan ez nem mondható el. Feszegetni nem mertem ezért befújtam WD-40-el hagytam dolgozni majd pár nappal később már könnyebben szét lehetett húzni a csatikat. Utána pucolás denaturált szesszel, egy S-es méretű pamut póló felülete kellett hozzá, hogy minden ragacs lejöjjön. Utána megcsiszoltam, 2-3 réteg műanyag alapozó, majd 2-3 réteg matt fekete festék, ez hasonlított legjobban a gyárihoz. Életembe nem csináltam még ilyet, szerintem teljesen jó lett.




Jelentkeztek a hirdetésre, megegyeztünk, összecsomagoltam és ma elvitte a futár. A Pók jelenlegi lakhelyétől kb. 60km-re költözött.
Lehet, hogy majd látják is egymást :-)
Ja a hozzá tartozó pogácsákat már korábban elvitték...










Mivel az egyik kulcsban nem volt jó a távirányító, ezért új irányt vettem.
Elmentem Pápára a kulcsoshoz és rámásoltattam a nyelvet egy régebbi fajta piros kulcsra. Volt nekik, 8ezerért 5 perc volt az egész.
Itthon egyszerűen átraktam a régi kulcsból az immo csippet és kész.
Működik.
A múltkor rendeltem egy távirányító modult, valószínűleg lecserélem majd arra a gyári távirányítót. Aztán már csak még egy ilyen kulcs kell és jobb lesz, mint volt.
Miért is?
- Külön gombbal lehet nyitni és külön gombbal zárni
- Lehet majd a csomagtartót is nyitni
Annak még utána kell járnom, hogy az ablakot is lehetne-e nyitni/zárni.






Ma elvittem a klímát feltöltetni, mert már egyáltalán nem működött. Tesztelték és szerencsére sehol nem ereszti a gázt.
Kapott friss vizsgát is. Minden simán ment. 😀