Blog
Megjött a matrica rendszám. A rendszer jól működik, hiszen "csak" másfél hónapot kellett rá várni...
Eleg vacak/béna így is. Mindegy, már így marad.


Elhajtottak, hogy minden szuper rajta, a németek mindent megcsináltak, majd egy év múlva ugorjak be az éves szervízre... ;)
Hiányzott a csomagtartóból a 12V csatlakozó, azt betetettem Zolival.
Felkerültek hát a Blackline-ok. Megkapta hátra a Toyo gumikat a mai nap.
Kicsit kivittük napozni a GTV-t.
Munka még van vele, hála a tróger patkány előző tulajnak :)
...Alakul ,és remélhetőleg nagyon szép lesz.
Rohadt magas még ,természetesen nem marad így a futómű, le lesz ültetve.
Az majd kicsit később, most ennek is örülök.
Az utolsó elötti kép a terv, photoshoppal lett leültetve, kb 4cm-t.
Azért volt dilemma,hogy feldobjam-e a GT-re nagyon tetszett ott is ... :D
-Aki tudja,hogy mivel egyezik még a GTV futóműve a Spiderén kívül megírhatná ,hátha könnyebb lenne ültető rugót szereznem, vagy akinek lenne, az legyen szíves szóljon-





Turbó bemeneti hőszenzor csere+ kontakthiba
Nagyon ráfért már a gépre, komplett belső kárpittisztítás, csomag és motortér, illetve külső.
Gyönyörű lett!!!
Minket is utolért a fűtőradiátor cseréje. Fűtéskor fagyálló szag kezdett terjengeni az utastérben, és a középkonzol alatt is megjelent egy-két rózsaszín csepp. A klímagáz is cserélve lett.
265000 km


Eltört a bal hátsó. Így vettem párba utángyártottat. Sajnos nem úgy fekszik az úton mint a gyárival.
--------------------
Update: Másfél évet birt ki.


Festés után felraktam a gyári fóliákat. Végeredmény nem lett tökéletes. Valószínűleg rossz volt a technikám. Buborékos lett. Kicsit mérges vagyok.




Kavicsos volt a tető és lökhárító. Ráadásul tavaly összekarcoltak a jobb első sárvédőt és ajtót. Küszöb sarka is kavicsos volt (kép 1-3). Fényezés után (kép 4).




Sziasztok!
Jó rég nem jelentkeztem, most igyekszem pótolni. Sajnos az autó már nincs meg, viszont jó helyre került: visszavásárolta az első tulajdonos, akitől én is vettem. Azóta is nagyon jó dolga van a kis TS-nek, szeretve van nagyon. Mindez még 2015 elején történt, azóta sajnos Alfa nélkül vagyok, de most tervezem a visszatérést egy 156 V6 képében.