Blog

>> SzervizcZ // Alfa 166 2.4 JTD 150LE // 2018-05-13

Sikeresen meg lett kuplungozva az Alfa, kapott egy komplett Valeo szettet tárvsástól szerkezetestől mindenestől.
Most olyan vele váltani mint az álom :)
Költség kb 65 000 HUF (1db Valeo szett+2l 75w80 váltóolaj+1db imbusz bitfej+
1db Valeo szett 53 580
2l 75w80 MAnnol synth 2566
1db FTE kuplung főmunkahenger 12410
1db FTE kuplung munkahenger 5252
1db 6-is imbusz bitfej 410
1db AKRON gumiharang a féltengelyjre 817

 
>> Tuning és extraPiritu - 1.000.000 // Alfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2018-05-06

Ma rendeltem az ebay-en egy USB/SD rádiót. Az egyetlen szempont, hogy napvilágnál is olvasható legyen a kijelzője. Kemény 5.873,76 Ft volt. Ha nem jön be, akkor beszerelem a fűnyíró traktorba.

 

Ma gyml-hez költözött a cucc, hogy az ő autójában szolgáljon tovább:
- JBL ládástól
- Focal szett
- kondi
- Hifonics

 
>> Szervizmate59 // Alfa 159 SW // 2018-05-13

Új Pierburg EGR szelep

 
>> Szervizsparco // Alfa 159 SW 2.4 JTDm 20v ti // 2018-05-13

Lement újabb 10.000km ezért beiktattam.

-UFI olajszűrő
-UFI levegőszűrő
-UFI üzemanyagszűrő
-FILTRON pollenszűrő
-SHELL Helix Ultra olaj

271.000 km

 
>> Eseményforrasr // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2018-05-13

Megvolt az idei rally,ismét igazán jó élményeket szereztünk az Őrségben😀

 
>> Szervizzümi166 // Alfa 166 2.4 JTD // 2018-05-12

Semmi extra, csak a szokásos olaj és szűrők cseréje lett megejtve. Ja, meg egy klímabomba lett eldurrantva:-) Gázolajszűrő majd jövőre. 349800 km.

 
>> SzervizGT Ɨ|ѯ // Alfa GT 3.2 V6 Distinctive FL // 2018-05-13

Volt 1 kis hajszálrepedés a jh lámpán, kicseréltem 1 másikra, most már nincs:-)
Laposkéz technika, hosszított krovaszár minimális emlegetése Luigiéknak és már kész is.

 
>> SzervizRicsi 147 // Alfa 159 2.4 TI 209 LE // 2018-05-12

Kicseréltük az olajat+szűrőt és beállítóttuk a futóművet.
Km: 92764

 
>> Szervizpinyti // Alfa 156 Sportwagon 1.9JTD // 2018-05-12

Már tényleg nem akartam tovább halogatni az egyre inkább gyengélkedő kuplung cseréjét, így a héten egy laza másfél napos körrel a szopórolleren sikerült abszolválni a dolgot. Már tavaly megvettem a komplett szettet, de tartva a cserével járó tortúrától halogattam amíg csak lehetett. Durván egy hónapja érte el azt az állapotot, hogy az egyre durvább induláskori remegés már elszakította a felső motorkitámasztót, s folyton érezhető volt a rezonancia a kuplungpedálon is.
Írnám, hogy pikk-pakk lejött a váltó, s megvolt a csere, de ezt csak egy masszív félnapos bontást követően sikerült elérni. A szétakasztott futóműben is mindjárt adta magát, hogy kell két új lengőkar a bal oldalra. Nem lepett meg a dolog, hisz a felsőt mindig csak szilentcserékkel javítgattuk - várható volt, hogy lassan a gömbfej is lógni kezd. Sebaj, kapott újat alul felül egyaránt.
Remek alkalom volt ez a futómű hibáinak feltárásán felül a motor és váltótartók cseréjére is (háromból kettő alsót cseréltünk) - ha már úgy is el volt választva a gépezet a kasznitól. Ezt követően már csak a felső motorkitámasztó, valamint egy futóműállítás volt hátra, hogy sikeresnek tekinthessük a beavatkozást. Most, hogy műszakilag egészen közel került a tökéleteshez, még rendbe kell tenni az ideiglenesen kókányolt fenéklemezt, s bár eredetileg nem terveztem, de kicsit próbálunk javítani az autó által nyújtott esztétikai élményen is. Tervbe van a küszöbökön levő horpadások javítása, valamint ezek, a motorháztető, és a lakkhibás tető újrafényezése, hogy ha hunyorítva is, de végre ki is nézzen valahogy. Ennek a fene nagy csinosítgatásnak előszeleként kaptam három egészen hibamentes dísztárcsát (Köszi Laci!), így végre ki tudtam válogatni négyet, amik tényleg jók.