Blog
Nos, a képek szerintem jobban átadják, kicsit magamnak jegyezet.
Világi nagy szopás volt az egész ültetés, amennyire egyszerüen elgondoltuk hogy majd lelesz rakva annyira nagy szivás. 2 hétig a mélygarázsban környedtünk többed magammal, akiknek innen is eszméletlen nagy köszönet!
(Magamnak: állítható fútómű elől, hátul majd zsé145 állíytható tányérja jön. jobb első féltengely külső belső gumiharang, meg kell még okositani a golyaláb és csonkálvány találkozását, az anyag legyártva.elöl nincs nyomtáv rövid csavarral, hátúl 5mm nyomtáv hosszú csavarral. hátsó ív szarul lett lakatolva látszik hogy kezdi a rozsda mutatni magát, ezzel is foglalkozni kell)




Alfisti.netről rendeltem 1 alu haspajzsot a gyári műanya helyére ami páncélja több helyen csatát vesztett már az idők alatt:-)
Patent felfogatási pontok, korrekt cucc.
A szárny is megjött a fényezőtől az alját bekarbonoztam előtte / köszi Mörus Carbon Arte / csak diszkréten és ment a helyére.







Ma végre volt időm szerelgetni kicsit. Kértem segítséget és néztem videókat. Leszedtem az ablaktörlő lapátot majd a torx csavarokat csavartam ki. Tömítő gumit lehúztam, majd 4-4 patent is fogta a levélrács mindkét oldalát. Pollenszűrőt borító műanyagot kibujtattam,alatta a pollenszűrőm szét volt ázva és halál koszos is volt. Állt a víz vízelvezetőben, és az elvezető lyuk (meglepetésemre pont középen) teljesen el volt tömödve. Kipucoltam és szépen elfolyt végre a víz. Mindent körbe tisztítottam és vettem bele új pollenszűrőt (ALCO). Mindent visszaszereltem, persze letisztítottam előtte amit csak tudtam. Utána lemostam a kocsit, a Műszerfal melletti beázás megszünt, úgy néz ki,csak a vízelvezető volt a ludas. De azért résen leszek ;) :)


Kiszakadt a féltengely gumiharang a jobb oldalon, cserélve lett.
Egy kis takarítás is ráfért, hogy hazahoztam a szerelőtől.




Megint előjött a Lambda hiba. Csak most nem a kat. utáni hanem az az előtti egyik szonda.. Korosodik a kicsike, jönnek elő a korral járó bajok. :D Plusz a szerelőhöz menet elszállt a szervó szivattyú. Talán jövő héten kész lesz. Mindenből gyári újat kap.
Ha jól számolom több mint 5 éve nem nyúltam a GTA-hoz, 3 éve pedig ki sem mozdult a garázsból. Idén viszont ennek vége, újra használható állapotba rázom. Kezdetnek megcsinálom rajta a kötelezőket (vezérműszíj 9 éve volt cserélve) aztán irány műszakira, mert az sincs rajta több mint 2 éve.:)

Ma volt egy kis ajtószerelés és felkerült a szárny... fényezés később. :)
Volt még féklámpa izzócsere és sajna eltört a csomagtér teló gömbje... cserélni kell. :(







Eltelt nem egészen 2 nap megin oda az öröm és a bódottá 😟
A szarvasos kenőanyagnak köszönhetően a feszítőgörgős rezgéscsillapítós valami már könnyen mozog, de ennek köszönhetően az is kiderült; hogy az előző tulaj szervize jó erőben volt mikor cserélte a bordás szíjjat. Kiderült ugyanis a rezés csillapitó rugójának alaplemeze mozog vagy el vagyon törve. Ezért főtengely végéről levettük a nagy átmérőjű bordástárcsát, hogy hozzáférjünk. Mint kiderült a második tipp a helyes. Na irány megint a Bárdi, ott a kedvenc alkatrészesem rákeres és csak annyit mond kapaszkodj meg. Kérdem miért, erre kifordítja felém a monitort és közel 70 ezres összeg vigyorog rám a komplett cuccért külön darabokban nem kapható. Pedig szerelhető, na teló elő kasztnis haver felzörget otthon van Co is ráér. Pattanj fater öreg Jettájába ( műhelykocsi) irány haverhoz, faján meghefteli kérdem mi pézzel lógok fizetsz egy sört jön a válasz. Oké irány közeli ABC 2 lityós Kőbambi beszerez átad fizetség letudva. Go haza cuccos összerak beröffent minimális csikorgás maradt. Még van 2 gyanúsítottunk, de Bárdi már bezárt másnap reggel menni kell Bp-re unokáért, így elnapoltuk a további szervízelést. A gyanúsítottak beszerzése folyamatban.
Az emblémák kaptak plusz lakkréteget és a dísz rácsot cserélni kellett mivel a felfogató csavar el forgott az anyával együtt.
Igazából az emblémához sok köze nincs, de cserélve lett ;-)










