Blog
Elkészültek Rendes József által a váltó kézifék szoknyák a Gt-be és párom 147-jébe is, gyors el is foglalták a helyüket. A kb fél éve vásárolt Bosch ablaktörlő lapátok meg is adták magukat, raktam fel Valeot. A fehér óracsoportot kicseréltem feketére, ha már minden fekete-piros. Remélhetőleg látja a comp igy egy proxxy rendezés után eltűnik majd a km villogás ami így 18 ezerrel kevesebb lett. A teljes képhez még egy piros-fekete bőr belső kellene.


A kocsiban lévő fejegység érintőkepernyőjének fele nem reagált, igy meg hasznavehetetlen volt,így csere. A régi új fej egy clarion nx501eav mindenttudó készülék.

Pár hónap várakozás után le tudtam menni Pécsre Attilához aki javította volna nerót.Megnézte a rossom és inkább nemet mondot a projecre🙄.Nem azért mert annyira ratyi csak a rozsdásodókkal már nem akarnak dolgozni.Most már Szekszárdon várja a sorsát😏.

Már lassan egy éve történt,de sem időm sem energiám nem volt blogot írni... A storyt a mellékelt screenshot-okon illetve linken olvashatjátok, hozzá tartozik hogy az övem nem volt bekötve...
A rendőrségtől semmilyen papírt nem kaptam(az öv miatti csekken kívül) azóta sem,így természetesen a biztosító sem fizetett semmit...
link






Nyitott tetővel elindultunk a Balcsira. Odaérve felcsuktam a tetőt, de közben egy rugó és egy tengely esett ki belőle az asszony ölébe. Aztán feltűnt hogy nem tudja beakasztani a kampót a szélvédőbe, mert nincs meg...
Hazaérve hamar megtaláltam a kampót a tetőt tároló rekeszben.
Gondoltam a másik oldal alapján összerakom, de ott meglepetés ért. Már egy csavar van benne, tehát valamikor a korábbi tulajnál az is szétesett.
Végül sikerült visszarakni. A tengely vége egy ricnis résszel van belepréselve a fémbe. Az engedte el magát, de még tart.
Esztergáltatni kell bele mindkét oldalra egy csapot a télen.






Km óra állás: 68.089 km
Együtt megtett út: 12.589 km
Együtt töltött idő: 383 nap
Tankolt üzemanyag: 1.041,36 liter (ebből 57,36 liter a vásárláskori teletank)
Átlagfogyasztás: 7,82 liter/100 km
Átlagos benzinköltség: 31,59 Ft/km
Napi átlagos futás: 32,87 km/nap
Összes költség: 242,38 Ft/ km








"Pluralitas non est ponenda sine neccesitate"
Ezt általában úgy fogalmazzák át, hogy „ha egy jelenségre két magyarázat lehetséges, akkor az egyszerűbb magyarázatot fogadjuk el”, vagy „általában az egyszerűbb megoldás a helyes”. Minden, a dolog magyarázatához nem szükséges ok fölösleges és ennélfogva elvetendő.
A tétel lényege az, hogy ha van két elmélet, amely ugyanazt a tényt magyarázza, akkor azt kell választani, mely a kevesebb (tudományosan nem bizonyítható) feltételezést tartalmazza, vagyis a legkevesebb hipotézisre épít. Ockham jól láthatóan az empirikus megfigyelés és általában a „tudományos módszer” elsődlegességére épített.
Kicseréltem a szívó oldali korábban javított ezért jónak hitt vezérlésmódosítót és a kerregős indítás megszűnt.
A középső dob elrohadt. Cseréltem utángyártott MTS dobra.
228400
Kicseréltem a hátsó hossz lengőkarokat, mert a gyáriak már elég csúnyán rozsdásodtak és nem akartam megvárni amíg eltörik. Mapco került bele.
226500km
- tankolások száma: 159
- km óra állás: 128468 km
- össz. menetidő: 1.751,08 óra (72,96 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 7.661,74 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,92 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 21,86 Ft/km
- életkor: 1.004 nap
- átlagos napi futás: 127,96 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,27 %

