Blog
Majd egy hónapja nálam is fent van a téli szett. Elég béna a 17esekkel, de ez van. Nyárra megint új gumi kell, mert a bal első meg lett kajálva. Futóművet át kell nézni.
Pollenszűrő, üzemanyag szűrő is cserélve lett.
Új patentokat kerestem a küszöb szpojlerhez, mert megőrülök tőle. Ford patent. Kicsivel nagyobb a mérete. Ahol elengedett a másik ott kicseréltem. Eddig jónak tűnik, de tuti elszóltam magam. Majd az egészet riplészelem... számok a képeken.


Mivel típushiba a besárguló ködlámpa és sokat is ront az összképen, ezért rendeltem két új ködlámpát.
Cseréjük nem volt bonyolult, szemből lepattintható a műanyag, majd 3 csavar fogja és a csatlakozót kell széthúzni. Kb 30 perc alatt megoldható a két db cseréje. Az eredmény a képek között.




Elgurultunk Várpalotára hogy Csöri elvégezze az elvégzendőket:
- olaj- és szűrőcsere,
- pollenszűrő csere,
- első ablaktörlők cseréje (Bosch),
- A gázolajszűrőre menő cső, amelyik a múltkor leugrott.
A hátsó fékeket megszemlélve kaptak még időt a következő szervizig.
139.679 km




A hátsó lámpabúrák alatt is egy korábbi "kendács-szakkör" nyomaira bukkantunk.
Még pár kép azért az első fényszórókról. Sajnos, a "pre" állapotról nincs képem, de ahogyan kinéznek, kb. úgy is világítottak. 2 db FL-előtti jó állapotú projektoros fényszórót kellett beáldoznom a cél érdekében, de nem volt nagyon más választásom!
Az élmény, hogy látszom és látok, megfizethetetlen! :-))












Rendbe raktuk a pislákoló fényű xenon lámpákat (thx. "JETi" cartárs), amikkel életveszélyes volt a közlekedés. A látvány, ami fogadott, letaglózó volt. Ilyet azért ritkán lát az ember. Beszéljenek helyettem a képek!!












Tegnap levizsgázott szépen. Csont nélkül 17 évesen. Kézifékkötelet kellett előtte cserélni mert lógott. Soha semmi gondja nem volt a vizsgák során(12 éve van a családban). Ez volt az első, hogy előtte valamihez hozzá kellett nyúlni. Ennél nagyobb baja soha ne legyen. :) És jövőre már nagykorú lesz a drága. :)
Ki lett cserélve a vezérlés, szelepfedél tömítés és a gyertyák (NGK ILKAR7D6G). Így már nem fog a gyertyatérbe szivárogni az olaj, amit korábban írtam a blogban. Gyári alkatrészek kerültek beépítésre. A beavatkozás végett Cz Tuningman Gábort látogattuk meg.
A költségből 24e Ft a gyertyák ára volt, azt én vittem.
Km: 149400