Blog
hátsó lengéscsillapító mindkét oldalon: Magnum
Hátsó rugó mindkét oldalon: Lesjofors
Hátsó toronyszilent mindkét odlalon: Kayaba
Hátsó lengéscsillapító porvédő mindkét oldalon: Kayaba
Hátsó kitámasztó stab mindkét oldalon: Moog
olajcsere: motul 5w40
olajszűrő: bosch
levegő, gázolaj, pollen: JCP
kuplung főhenger: TRW
Kuplung munkahenger: TRW
fékolaj: TEXTAR
szervoolaj, és hűtőközeg csere
224000 km
Csöriéknél olajcsere, vizsga, klímafeltöltés
- A légkondi javítás után 1 héttel megint elromlott.
- Most klíma cső csere lett a vége.
- anyag 38000 Ft.
- munkadíj 25000 ft,
- 97000 Km.
- Úgy néz ki, hogy a légkondi már télen is rossz volt mikor vettem.
- A légkondi komplesszor csere.
- Kompresszor 110000 ft.
- Munka díj 42000 feltöltéssel együtt.
- 96000 KM. 2019. Márc,
- 4 db gyertya csere gyárira.
- Levegő szűrő csere, mert az elmaradt..- minden más cserélve volt 95 ezernél..(
vezérlés,komplett fék rendszer, olaj, olajszűrő)
- Egy első szilent is lett csrélve.
Olaj csere, első és hátsó fékbetétek cseréje (TRW)...még a gyáriak voltak fent... 90300km
+fékolajcsere
Vezérlés, vízpumpa, olaj csere. Gyári alkatrészekkel. 78000km
Leengedés közben egy reccsenés kíséretében elengedett a bowdent tartó műanyag. Az ablakemelő szerkezet cserélve lett, még a becsípődés gátlót is kell cserélni, de azt majd legközelebb.
20000HUF
Tavaly mikor megvettem az autót megnéztem a vezérlést és a hosszbordás szijat. Nem volt elöregedve és a gyári szöveg is olvasható rajta. Talán igaz lehetett az utolsó szerviz bejegyzés mivel 120000 volt szervizben és lehet hogy cserélték akkor. Most 146000 van benne és úgy gondoltam az a biztos, ha le lesz cserélve. Az AlfaCityn vettem egy gyári szettet és egyik ismerősömmel kicseréltük. Pluszba a fagyálót is újra cseréltük. Azt lehetett látni a régin, hogy nem gyári összeszerelésű volt. A vizpumpa tömitése nem volt annyira pontosan adagolva rajta. Bizos volt már szervizben cserélve. De most tuti új. Ez is letudva.