Blog
Olaj és szűrők cseréje. Mellette kuplungmunkahenger generator és feltengo gumiharangok cseréje. A szervizt Csöri végezte. Emellett bekerült a kocsiba egy toronymerevito illetve usbs töltő a szivargyújtó helyére. Csörinel azt kaptuk amit vártunk.

Ahhoz képest hogy majd egy évig szinte hozzá se kellett nyúlni, mostanában elég sokat van vele foglalkozva.
Két helyzetjelző izzó csere, egy tompított cserélve.
Illetve a korábban említett relét is kicseréltem egy Hella gyártmányúra - nem mintha lett volna választásom (: .
Újabb 2 évig járhatja az utakat. Ugyan a 180 nap haladékban még éppen benne lett volna, de nem vagyok benne biztos hogy ezt a külföldi rendőrök is tudják, ezért levizsgáztattam. A vizsgabiztos annyit mondott miután alulról átnézte a kocsit: "bár minden autó ilyen állapotban lenne amit ide hoznak".
TRW-t választottam, a gyári még nem kopogott, de a gömbcsukló gumiharangja ki volt már szakadva, ezért műszaki előtt kicseréltem.


Megint lecseréltem a féktárcsáimat. A régi jó volt, tavaly vettem újjat, de nyikorgott, amit nagyon utálok. Ate volt benne, de valószínüleg magas a széntartalma azért nyikorogott. Bármilyen betétet raktam bele, nem volt jó. Most Brembo került bele. Ez másik kocsiba volt ami összetört, 1000km ment, úgyhogy még bejáratós volt. Lefestettem feketére a felületet, mert ezüst volt. Hátúl is fekete,és így jobban néz ki.




Végre sikerült olyan felnit találni 1 darabot, ami a kocsimon van. Egy ideje kerestem. Egy helyen volt rajta kis padka nyom, de nem mély. Vettem rá új gumit, olyat ami a kocsin is van. Talán kicsit igy maximalista, de nem sokkal lett volna olcsóbb ha valami gyengébb minőségű vagy használt gumit vettem volna. Mivel nagyon bevált ez a gumi (Kumho), legközelebb is ilyet veszek. Így van egy pót felnim és gumim is ami megegyezik a fent lévővel. Meg 80kmh helyet amit mankó tud, lehet 220kmh is... pótkerékkel. Persze sehol nem megyünk ennyivel. Lecsiszoltam, szórógittel lefújtam, festettem, majd lakk. Nem vittem túlzásba. Majd ha felújitom a kerekeket akkkor egyszerre megy mind az öt, és színe is egyforma lesz. Éppen befér a póterék helyére. A szerszámartó szivacs peremeiből levágtam kb: 8mm-t, így belement rendesen a szerszám tartó szivacs is.











Elkészültek a télikerekek. Szépen fel lettek újítva. Igaz a pótkeréken maradt a gyári szín, de az szerintem sosem volt kiszedve. :-o
