Blog
A 2,5 éve cserélt nagyon fasza Bilstein-ek kb. 35000 km-t bírtak, annak ellenére hogy egyedül, üres csomagtartóval használom a kocsit 99%-ban. Karácsony előtt 1 nappal eltört a jobb hátsó, ekkor mivel nem tudtam újat szerezni, visszaraktam a múltkor kiszerelt 1db ép gyárit, majd március elején a másik oldali Bilstein is eltört.
Szabister kartárs javaslatára, illetve OE szám keresés alapján a lesjöfors márkát választottam, párban. Sajna kicsit magasabb lett a hátulja.

Szokásos: Motul, mannfilter, champion.
Terveztem egy olajszűrő kulcsot is, majd petg-ből kinyomtattam, 1/2" krovával hajtható. Meglepően masszív lett, simán leszedte.
237923 km

Lecseréltem az olajat, olajszűrőt, pollenszűrőt és a klímát befújtam a képen látható habbal.
256 ezer kmnél járunk.

Sajnos a hatalmas viharba, míg álltam ki a szél leemelte a garázsajtót és neki dobta a kocsi oldalának.A harcból nem az autó került ki győztesen! Így lakatos és festő lett a vége. Bár a festés jobb lett mint a gyári.






Szilárddal meglátogattuk a nagycenki bontót, ahol két szebb napokat látott GTV is van, igazából nagy kincseket már nem találtunk, az igazán értékes dolgok már ki lettek mentve mindkét autóból, viszont a teljes fekete oszloptakaró garnitúra megvolt még mindkettőben, így ha már ott jártunk, legalább azokat elhoztuk :) Ma be is szereltem az autóba, sokkal jobban tetszik ez, mint a gyári szürke szövetes. Valószínűleg a tetőkárpitot is "feketíteni" fogom majd, hogy egységes legyen a fekete összkép. A pedálgumik is meglepően jó állapotban voltak a bontós autókban, így azt is kimentettem, és azok is bekerültek :)












Olajcsere: 224731
Minden szűrő cserélve, bal oldali ajtóhatároló cserélve. Légzsák megnézve, proxy rendezés.
Éves olaj és szűrő csere. KM: 195000



